radalle.com 2.5.09!!
Valvoja: ffp jäsenet
radalle.com 2.5.09!!
no niin, onko kellään kuvia kyseisestä taphtumasta? jos on niin laittakaa tänne??
omat räpsyt: http://juusoa.1g.fi/kuvat/Autot/Radalle ... Ahvenisto/
Tuli vielä käytyä Keimolassakin fiilstelemässä, ei ole nesteen kaarikaan enää hyvässä hapessa: http://juusoa.1g.fi/kuvat/Autot/Keimola/
Tuli vielä käytyä Keimolassakin fiilstelemässä, ei ole nesteen kaarikaan enää hyvässä hapessa: http://juusoa.1g.fi/kuvat/Autot/Keimola/
Jaaha, jos taas avaisi sanaisen arkkunsa.
Kyllähän tuolla käytyä eilen tuli, ja oltuakin harvinaisen kauan. Itse tapahtuma on nähty noin kolmessa minuutissa, ja drifting kun ei kiinnosta niin eipä siellä muuta iloa ollut kuin hyvä keli ja siinä kaikki.
Positiivisina(?) huomautuksina näin miehisestä näkökulmasta oli UUSI SUKUPOLVI RADALLE.com -BABEt (huomatkaa oikea kirjoitustyylli) joista oli hävinnyt yhteensä noin 200kg läskiä. Tosin tilalle oli otettu virosta ehkä noin 17-vuotias tummatukka jonka naama ei ollut mistään kotoisin. Näkyy noissa em. kuvissa vaahtoshowssa punaisissa bikineissä, joiden alaosa oli liian iso (ja löysä) No, liekö tuo haitannut viron tyttöä, ei se suomeakaan osannut.
Miinuksena se, että edelleen mukana oli tämä kaksikko, joista ei mielestäni edelleenkään minkäänmoisiin edustustehtäviin. Mustat hiukset oli värjätty osittain kirkkaan punaisella, naamat oli lävistetty useammasta kohtaa molemmilta jne...
Ja sitten vielä tämä ikuisuusongelma Ahvenistolla ja RADALLE.com:in tapahtumissa:
Minkä *!*"*## takia sinne alueelle päästetään ns. normaaleita autoja.
En mä ainakaan maksa 15e siitä että nään siellä mm.
tai
Yleisöparkki on mun mielestä sitä varten että em. kaltaiset autot pitäisi ajaa sinne. Helmeä varmaan ajella jostain Joensuusta Ahvenistolle jotta ne muidut voi siinä portilla kertoa sulle et joo, tää on täynnä, et täytyy ajaa tonne yleisöparkkiin ylös. Anna mulle 15e jotta näät
Ihan oikeesti. Sinne portille heti aamusta joku joka jostain jotain tajuaa, ja kylmän viileesti blokkaa kaikki "siviiliautot" pois alueelta, ja sisälle vain tuningpelit yms. Muualla se onkin ihan sama, kun tilaa on, mutta tuolla sen voisi ihan hyvin tehdä...
Kyllähän tuolla käytyä eilen tuli, ja oltuakin harvinaisen kauan. Itse tapahtuma on nähty noin kolmessa minuutissa, ja drifting kun ei kiinnosta niin eipä siellä muuta iloa ollut kuin hyvä keli ja siinä kaikki.
Positiivisina(?) huomautuksina näin miehisestä näkökulmasta oli UUSI SUKUPOLVI RADALLE.com -BABEt (huomatkaa oikea kirjoitustyylli) joista oli hävinnyt yhteensä noin 200kg läskiä. Tosin tilalle oli otettu virosta ehkä noin 17-vuotias tummatukka jonka naama ei ollut mistään kotoisin. Näkyy noissa em. kuvissa vaahtoshowssa punaisissa bikineissä, joiden alaosa oli liian iso (ja löysä) No, liekö tuo haitannut viron tyttöä, ei se suomeakaan osannut.
Miinuksena se, että edelleen mukana oli tämä kaksikko, joista ei mielestäni edelleenkään minkäänmoisiin edustustehtäviin. Mustat hiukset oli värjätty osittain kirkkaan punaisella, naamat oli lävistetty useammasta kohtaa molemmilta jne...
Ja sitten vielä tämä ikuisuusongelma Ahvenistolla ja RADALLE.com:in tapahtumissa:
Minkä *!*"*## takia sinne alueelle päästetään ns. normaaleita autoja.
En mä ainakaan maksa 15e siitä että nään siellä mm.

tai

Yleisöparkki on mun mielestä sitä varten että em. kaltaiset autot pitäisi ajaa sinne. Helmeä varmaan ajella jostain Joensuusta Ahvenistolle jotta ne muidut voi siinä portilla kertoa sulle et joo, tää on täynnä, et täytyy ajaa tonne yleisöparkkiin ylös. Anna mulle 15e jotta näät

Ihan oikeesti. Sinne portille heti aamusta joku joka jostain jotain tajuaa, ja kylmän viileesti blokkaa kaikki "siviiliautot" pois alueelta, ja sisälle vain tuningpelit yms. Muualla se onkin ihan sama, kun tilaa on, mutta tuolla sen voisi ihan hyvin tehdä...
Rataharrastajan silmin (ja tapahtumahan tavallaan on juuri ko. harrastajille suunnattu). On toki määrättyjä HC rataharrastajia joilla on pieni allergia näitä yleisiä ratapäiviä kohtaan, koska näillä päivillä on liikaa hitaita kuskeja radalla. Mutta itseäni se ei haittaa, ihan hyvää "valppaus" harjoittelua sekin.
Kamalan kallista?? Sopii yrittää järjestää halvemmalla :) Sen tiedän että yksikään järjestäjistä tässä maassa ole erityisesti rikastumaan päässyt. Joka tapauksessa reilu 1000 oli paikalla ainakin.Ja jos ei tykkää niin ei tarvi tulla, mutta miksi haukkua?
Itseäni ei kiinnosta pätkään tango markkinat, joten euronkin sisään pääsymaksu on mulle liikaa. Mutta enpä oo täällä huutelemassa, että onpa kallista.
Kyseiset ratapäivät ovat monelle se alkusysäys rataharrastamiseen, siitä kun kehittyy niin alkaa se mielenkiinto päästä "kovemmille" ratapäiville. Ja niitäkin siis on.
Meille päivä oli hyvinkin antava, päästiin testaamaan juuri valmistunutta ratapeliä. Ja oli loistavat ilmat motorsport kauden "avaukseen". Saimme esille puutteita jotka toivomme saavamme kuntoon tulevan lauantain ratapäiville.
Ja se tyttö ei ole Virolainen :) Ihan on Suomessa syntynyt.
Kamalan kallista?? Sopii yrittää järjestää halvemmalla :) Sen tiedän että yksikään järjestäjistä tässä maassa ole erityisesti rikastumaan päässyt. Joka tapauksessa reilu 1000 oli paikalla ainakin.Ja jos ei tykkää niin ei tarvi tulla, mutta miksi haukkua?
Itseäni ei kiinnosta pätkään tango markkinat, joten euronkin sisään pääsymaksu on mulle liikaa. Mutta enpä oo täällä huutelemassa, että onpa kallista.
Kyseiset ratapäivät ovat monelle se alkusysäys rataharrastamiseen, siitä kun kehittyy niin alkaa se mielenkiinto päästä "kovemmille" ratapäiville. Ja niitäkin siis on.
Meille päivä oli hyvinkin antava, päästiin testaamaan juuri valmistunutta ratapeliä. Ja oli loistavat ilmat motorsport kauden "avaukseen". Saimme esille puutteita jotka toivomme saavamme kuntoon tulevan lauantain ratapäiville.
Ja se tyttö ei ole Virolainen :) Ihan on Suomessa syntynyt.
Eikös olisi parempi jos aluelle pääsy olisi halvempi ja ne ketkä haluaa mennä ajamaan radalle maksaisi siitä nykyistä enemmän?
Itsekin mielellään menen katsomaan meininkiä kyseisiin tapahtumiin, mutta lippujen hinnat ainakin Motoparkin osalta on noussut sen verran että jätän välistä. Oma auto ei ole rata-ajo kelpoinen niin turhaan maksaa älyttömiä että pääsee alueelle katsomaan autoja.
Itsekin mielellään menen katsomaan meininkiä kyseisiin tapahtumiin, mutta lippujen hinnat ainakin Motoparkin osalta on noussut sen verran että jätän välistä. Oma auto ei ole rata-ajo kelpoinen niin turhaan maksaa älyttömiä että pääsee alueelle katsomaan autoja.
Tuollainen tapahtuma on vähän hankala tapaus kun pitäisi tyydyttää rata-ajajien tarpeet ja tuning "näyttelyn" tarpeet. Tarviiko auton olla tuunattu, että pääsee ajaa rataa? Itsekin olisin mennyt ainakin esittelykierrokselle jos olisin tuonne alaparkkiin päässyt. Tuninki autoja voi mennä katselemaan sitten autonäyttelyihin. Toihan on "RADALLE".com eli rata-ajo kait pääosassa?
Sinne on palautetta jätetty muttei niitä se kiinnosta. Olis sinne mahtunu, ku olis heittäny ulos ne kaikki normi autot sieltä kioskin edestä (kaks riviä) ja muutaman muun sieltä alueelta. Samalla olis voinu sieltä yleisöparkista ottaa saman verran "näyttelykuntoisia" autoja sisälle. Eikä mua se hinta häiritse, muutakun siinä tapauksessa jos joudun joskus maksamaan prisman parkkipaikan autojen näkemisestä sen 15e ;)
Tai niin, mitäs väliä sillä on...
Tai niin, mitäs väliä sillä on...
Tuollainen tapahtuma on vähän hankala tapaus kun pitäisi tyydyttää rata-ajajien tarpeet ja tuning "näyttelyn" tarpeet. Tarviiko auton olla tuunattu, että pääsee ajaa rataa?
Kyllähän se tosiaan onnistuisi, jos sinne alaparkkiin otettaisiin vain radalle menijät ja valitusti hienoimpia "tuning" -autoja. Hieman ristiriitaista ohjata radalle haluavia autoja parin kilometrin päähän radasta parkkiin....(?)
Itsekin laitoin kyllä palautetta suoraan järjestäjille, mutta eipä ole mitään kuulunut.
Minkä takia te noissa käytte?
Joka pistecom/pistefi- päivien jälkeen on kauhea poru että
A) radalle oli kallista mennä eikä päässyt ajamaan kuin 2 kierrosta
B) sirkushuvit menee kaiken edelle
C) akat on rumia
Mitä te sitte teette? Kerta kerran jälkeen menette uudelleen, kun taas SonR- päivillä parkkikset huutaa tyhjää, Rolle kiertää kakkiksella yksin rataa ja naiset on edelleen kyseenalaisia mutta täysi-ikäisiä.
Sisään 5 €, radalle 15€, saa ajaa ilman sirkusta koko vitun päivän. Siltikään ei ketään kiinnosta.
C) akat on rumia
Mitä te sitte teette? Kerta kerran jälkeen menette uudelleen, kun taas SonR- päivillä parkkikset huutaa tyhjää, Rolle kiertää kakkiksella yksin rataa ja naiset on edelleen kyseenalaisia mutta täysi-ikäisiä.
Sisään 5 €, radalle 15€, saa ajaa ilman sirkusta koko vitun päivän. Siltikään ei ketään kiinnosta.
Marko kirjoitti:Minkä takia te noissa käytte?
C) akat on rumia
Juuri näin!
"miksi sinne aina pitää mennä jos siellä tulee noin paha mieli?"
Vähänkin kun olisitte lähempänä niin mukana oltaisiin. :) Ei jaksa ajella 400km / suunta, että pääsisi ajelemaan radalle.
Allekirjoitan.
Eikös näitä SonR- päiviä ollut jossain vaiheessa Alastaron radallakin vai muistanko väärin, Ahvenistolla kumminkin. Mikäs siihen tuli ettei näitä enää voida etelässä järkätä?
Hep, täällä myös yksi joka olisi mielluummin tuonne SonR:iin tullut mutta pitkän matkan takia en jaksanut lähteä ajamaan. Tyydyin radalle.com Ahveniston tapahtumaan, aurinkoiseen ilmaan, hyvään seuraan ja eväisiin. Itse kyllä viihdyin ja havaitsin että jokunen muukin ihminen siellä vietti päiväänsä. Ja jos ei muuta niin ainakin poskipäät ja nenä on jo auringon polttamat tälle kesälle.
Tottakait sinne rata-alueelle pääsee jos on sen 35 euron ratamaksun maksanu. Ite kun kävellen sit menin siihen portille, niin kyllä sinne autoja meni, niillä oli joku lappunen mukana, ilmeisesti siitä rata-ajosta. Noh, seuraavaan tapahtumaan oon kyllä jo 9 aikaa portilla odottamassa että pääsee alueelle :D
^ Jos tuon rata-maksun maksaa ja käy radalla ajamassa, niin ei kyllä todellakaan tarvitse mennä mihinkään yläparkkiin. Itse olen omalla civicillä käynyt muutaman kerran ahvenistolla ajamassa RADALLE.com-tapahtumissa ja on yritetty ohjata yläparkkiin jo alueelle mennessä kun ollut aika täysi, niin sanoo vaan siinä portilla että on tulossa radalla ajamaan.
Kyllä tuohon rata-maksuun pitää kuulua myös pysäköinti varikolta.
Kyllä tuohon rata-maksuun pitää kuulua myös pysäköinti varikolta.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”