Iltalehden tuning-vinkit
Valvoja: ffp jäsenet
EI hemmetti, nyt ei kyllä tiedä mitä sanois ja miten päin olis...Aika hiljaiseksi vetää, mutta toisaalta meinaa naurattaa ihan pirusti. Kaikennäköistä paskaa on tottunut Iltalehdeltäkin odottamaan, mutta tää juttu vetää kyllä ihan omat lukemat taululle.
Paljonkohan tuo jutussa mainittu firma on maksanut tuosta "mainoksesta"...
Anteeksi kuinka, voisitteko toistaa, linja taitaa olla huono, aivan kuin olisitte sanoneet suksiboksin parantavan auton ulkonäköä....
Paljonkohan tuo jutussa mainittu firma on maksanut tuosta "mainoksesta"...
Monen mielestä virtaviivainen suksiboksi auton katolla ei ole pelkästään käytännöllinen, vaan myös hyvännäköinen
Anteeksi kuinka, voisitteko toistaa, linja taitaa olla huono, aivan kuin olisitte sanoneet suksiboksin parantavan auton ulkonäköä....
Ilmeisesti minukin passatissa on kuuminta hottia kun kesärenkaat on 16" peltivanteilla ja pöläreillä...kukapa nyt 3bg:ssä tykkäisi alkuperäisista phoenixeistä ;)
Wunkka ja karvanopat pitää vielä ostaa...aikuisten oikeasti olen kyllä katkera kun aikoinaan olin koffilla töissä enkä saanut karhu-karvanoppia. Niitä ei amislippispäillä ollutkaan :)
Wunkka ja karvanopat pitää vielä ostaa...aikuisten oikeasti olen kyllä katkera kun aikoinaan olin koffilla töissä enkä saanut karhu-karvanoppia. Niitä ei amislippispäillä ollutkaan :)
Ei kait sitä nyt iltapäivälehden yhteen juttuun tarte leikata kiinni. Taitaa vaan taas toteutua vanha 20/80 sääntö eli 80 prosentti, "oikeesti pätevistä tuunaajista" eli 20% kaikista on täällä. Vai olisiko sittenkin se ammoisten aikojen ihmisten toteamus: "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" osuvampi.
Ja koska tätä ei muutenkaan ymmärretä niin, this's a hjuumor....
Ja koska tätä ei muutenkaan ymmärretä niin, this's a hjuumor....
Tuosta tuli vaimolle(kin) mieleen AMIS 5000 paketti
-
- -
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”