nettiauton gölf, onko hintansa väärti yleisesti? KIIRE!!

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

nakunaakka
-
Viestit: 79
Liittynyt: 1.4.2006 0:48

nettiauton gölf, onko hintansa väärti yleisesti? KIIRE!!

ViestiKirjoittaja nakunaakka » 24.3.2009 19:28

tällästä pirssiä kattelee tuttu. osaaks joku neuvoa oisko hintansa väärti ja mihin kannattaas kiinnittää huomiota. asialla sen verta kiirus ko osto päätös tapahtunee huomenna..

päällisin puolin siisti. onks noi puskimet alkuperäset vai kenties vaihettu?
hinta vissiinki 1900e eikä toi 2200e mikä ilmossa lukkoo.

http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/2352830

tounigee
-
Viestit: 264
Liittynyt: 20.10.2007 23:05

ViestiKirjoittaja tounigee » 24.3.2009 20:47

Kyl mä oon sitä mieltä että.. Auton "oikea hinta" on 1500egee. veikkaan että liike sen sillä myisi. On varmasti hyvin hiljaista autokaupoissa tällä hetkellä. Tämä siis vain minun mielipide. esim Espoossa reilu 30tkm enemmän ajettu lähes vastaava peli 1299€ joten voisi osua 1500€ tuohon golffiin. eli ei ole hintansa väärti tuolla 1900eurolla..

Elementti
-
Viestit: 717
Liittynyt: 22.11.2008 20:37

ViestiKirjoittaja Elementti » 24.3.2009 20:52

Kyllä puskimet on ihan orkkikset, se on tätä CL luukkia =)
Itse kyllä suosittelen jos ton 2k meinaa autoo laittaa niin vähän isompaa konetta. Itseäni ainakin harmittaa näin jälkikäteen että tuli ostettua 1,4 eikä esim 1.8. Ehkä toiset tykkää ja toiset ei. Oma on mielipiteeni.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 24.3.2009 21:44

Miten niin cl lookkia? Vanhemmissa ne on mustat ja uudemmissa korin väriset.

IlkkaMoilanen
-
Viestit: 163
Liittynyt: 26.6.2005 22:48

ViestiKirjoittaja IlkkaMoilanen » 24.3.2009 21:46

Siistin oloinen peli, jos koeajon jälkeen tuntuu hyvälle niin, myyjälle tonni-viissataa lapaseen ja kysymys ilmoille että kumpi lähtee auto vai rahat...

tiiliskivi
-
Viestit: 90
Liittynyt: 10.1.2009 14:24

ViestiKirjoittaja tiiliskivi » 24.3.2009 22:42

Kannattaa tosiaan harkita että haluaako tosissaan ostaa 1.4 motin omaavaa autoa, koska tuo 1.8:kaan ei mee mihinkään esim. ohituksessa. Siistin oloinen ja vähän ajettu peli muuten.

Migu
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 24.7.2003 20:41

ViestiKirjoittaja Migu » 25.3.2009 9:23

Tuollaisella 1.4:lla joskus jonkinverran ajelleena suosittelen myös harkitsemaan. Kaupungissa aivan ok, hyvien välityksien ansiosta, mutta maantielle tuota voi suositella vaan siinä tapauksessa, että olet hyvin rauhallinen kuski, etkä lastaa autoon paljoa kuormaa. Hyvänä puolena tuollainen ei vie rauhallisesti ajellen paljoa polttoainetta.

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 25.3.2009 10:17

hauskintahan tuossa motissa on että vie matka-ajossa saman mitä mun 2.0 8v :D
keskinopeudella 74Kmh 150km matka, 6.1 litraa ja tuolla 1.4 ajettiin 200km 6.8 litraa
ratkaisu=liian pieni moottori tuohon autoon.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 25.3.2009 10:29

Parasta tuossa autossa on se, että sitä ei ole kukaan ehtinyt tuunaamaan. Kuten sanottu, 1.8 -litrainen kone olisi vähimmäisvaatimus. Siitäkin versiosta pienitehoisemmalla kerkeää ihan hyvin. Jos kulkua haluaa, niin sitten pitää olla GTI, jossa on varusteitakin jo paremmin.
Vaikka auto onkin vähän ajettu, hintapyynti on selkeästi yläkanttiin. Nuo ovat herkästi ruostuvia yksilöitä, eikä ruoste kysele kilometrejä.
Viimeksi muokannut lukkari, 25.3.2009 16:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 25.3.2009 15:56

Jos kulutuslukemat on samaa luokkaa 1.8 koneiden kanssa, niin en näe järkeä ostaa 1.4 koneista kun hintaankaan se ei näköjään juuri vaikuta. Monestihan nuo pikkukoneet loppuu isompia aiemmin kun ne joutuu suhteessa paljon kovemmalle käytölle samassa korissa.

Sellaisessa käytössä tuommonen ehkä menee, että ajelee yksikseen jossain maaseudulla korkeintaan 80-alueilla, mutta varsinaiseen maantieajoon tuommonen on niin laiska että se tekee autosta jo vaarallisen.

Vertauksena mainittakoon, että äidillä oli ennen SDI Bora, ja se menetteli siinä aivan hyvin kun se ajeli työkseen pitkin koillislapin pikkukyliä ilman ohitettavia rekkoja ja ruuhkia. Nykyään on 2.0TDi Jetta joka saattaa syödä jopa vähemmän dieseliä kuin se SDI, ja kulkupuoli on kuitenkin eri planeetalta.

Teho tekee ajosta vaivatonta ja turvallista.

Muistelen että joidenkin pikkukoneiden jatkona olleet vaihdelaatikot oli surkeita, mutta koskiko tämä vain uudempia, niitä katastrofimallin 1.4 koneita? Ymmärtääkseni tuohan on kuitenkin ns. "pikkulohko", siis eri perusmoottori kuin volkkarin 1.5-2.0 neloskoneet yleensä ja siten varmaan laatikkokin eri.

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 25.3.2009 20:00

Kaverilla oli ennen tommonen kolmoskuppanen 1.4 koneella ja satasen vauhdissa kone huusi ku mikäki. tais olla yli kolmen tonnin kierrokset parhaillaan.. lähempänä neljää ku kolmea

Rynnäkköpäärynä
-
Viestit: 408
Liittynyt: 3.1.2004 22:24

ViestiKirjoittaja Rynnäkköpäärynä » 27.3.2009 17:25

juu 1.8 ehdottomasti vähintään, ittellä oli 2E eli 8v GTI ja pääsi alle 7l kulutuksiin silläkin ja pärjäs hyvin liikenteen seassa.

nakunaakka
-
Viestit: 79
Liittynyt: 1.4.2006 0:48

ViestiKirjoittaja nakunaakka » 2.4.2009 19:54

kiituksia vinkeistä, nyt tietää tulevaisuudessa mitä kattella tai en mie autoa kattele mut muijan systerille pitää olla vähä oppaana..
joku turvenuija kerkes ton auton ostaa sitä seuraava päivänä millo tän ilmon julkasin.. perkl..


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa