Octavia RS, Golf GTI vai Audin A3/A4
Valvoja: ffp jäsenet
Octavia RS, Golf GTI vai Audin A3/A4
Autokuumetta pukkaa päälle, joten mikä noista kolmesta otsikon autoista olisi paras valinta? Hintaluokka olisi noin 12000€, ikä 2000-2004 ja kone saisi olla 1.8l turbo. Eniten kiinnostaisi tuo Skoda, joten jos joku on kyseisen kulkineen omistanut niin nyt saa kehua tai haukkua RS:ssää.
-
- -
-
- -
-
- -
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Jos tilat riittää niin itse suuntaisin katseet noista tuolla budjetilla nimenomaan tuohon A3.n facelift 180 hp q versioon, löytyy halvemmalla-en jaksanut vaan etsiä. Tehoa lähes tarpeeksi jo vakiona.
Ajellut tovin tuollaisella 180 hp versiolla ja ei voi moittia, tietty A4.n kaikin puolin parempi mutta niin on hintakin.
Jos tilat riittää niin itse suuntaisin katseet noista tuolla budjetilla nimenomaan tuohon A3.n facelift 180 hp q versioon, löytyy halvemmalla-en jaksanut vaan etsiä. Tehoa lähes tarpeeksi jo vakiona.
Ajellut tovin tuollaisella 180 hp versiolla ja ei voi moittia, tietty A4.n kaikin puolin parempi mutta niin on hintakin.
Itse vertailin 8L A3:a ja Golf nelosta, kun olin autoa ostamassa ja ainakin mun osalta pointsit sai Golf. Sisusta paljon tyylikkäämpi ja viimeistellymmän oloinen ja ajomelukin omaan korvaan ainakin maltillisempi kuin aakolmosessa, etenkin maantie/moottoritienopeuksissa.
Toki makuasiat ratkaisee ennenkaikkea.
Toki makuasiat ratkaisee ennenkaikkea.
Kyllähän RS taitaa noista olla parhaimmistoa. Samoja laitteita teknisessä mielessä kaikki, ja viat samoja kaikissa. Jarrulevyjä, pyöränlaakereita, ikkunannostinta ym... Sillä audipremiumilla voi pyyhkiä /ceen, se on yhtä tosi kuin ruotsalaiset sotasankarit. Mitä muutamalla tutulla on RS ocuja ollu niin kertovat että aika helposti provosoi muita, kilpasilla saisi olla koko ajan mikä sinänsä on aika lapsellista.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”