Onko ketään menossa tänne?
www.essenmotorshow.de
Itse ajattelin poiketa 5.12.Perjantaina ->
EssenMotorShow08
Valvoja: ffp jäsenet
Tuli käytyä, paljon oli näkemistä :) kuvia messuilta http://harline.galleria.fi/kuvat/Essen% ... ow%202008/
-
- -
Juuh, tulihan tuolla pistäydyttyä la-ma. Hieno tapahtuma kaiken kaikkiaan, paljon nähtävää ja olisi ollut ostettavaakin jos olisi jaksanut raahata =D
Lippujen hinnat sopivat eli 16€ per lärvi. Nähtävillä oli runsaasti ns. vakioautoja, superautoja, kilpureita ja myös aika kattava otos rakenneltuja pelejä. Pari pienempää hallia oli sitten tupaten täynnä tavarakauppiaita, puskureita, valoja, poppivehkeitä, u name it, they got it... Kuviakin tuli näpsittyä, kunhan vaan jaksais siirrellä niitä jonnekin.
Itse lensin daamin kanssa Dusseldorfiin, vuokrasin sieltä auton ja otin hotellin. Esseniin on matkaa alle 30km. Tulipa sitten samalla reissulla pistäydyttyä myös Ringillä ja maanantaina nopsasti myös Hollannissa. On se heleppoa tuolla suunnalla =D
Ensi vuonna uudestaan ehdottomasti ja enemmän aikaa mukaan niin ei tule kiire.
Lippujen hinnat sopivat eli 16€ per lärvi. Nähtävillä oli runsaasti ns. vakioautoja, superautoja, kilpureita ja myös aika kattava otos rakenneltuja pelejä. Pari pienempää hallia oli sitten tupaten täynnä tavarakauppiaita, puskureita, valoja, poppivehkeitä, u name it, they got it... Kuviakin tuli näpsittyä, kunhan vaan jaksais siirrellä niitä jonnekin.
Itse lensin daamin kanssa Dusseldorfiin, vuokrasin sieltä auton ja otin hotellin. Esseniin on matkaa alle 30km. Tulipa sitten samalla reissulla pistäydyttyä myös Ringillä ja maanantaina nopsasti myös Hollannissa. On se heleppoa tuolla suunnalla =D
Ensi vuonna uudestaan ehdottomasti ja enemmän aikaa mukaan niin ei tule kiire.
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”