PK- Seudun miitti Nihtisillan ABC:llä
Valvoja: ffp jäsenet
Tää on taas tätä kolikon kääntöpuolta. Eli uskoisin, että viikonloput on kuitenkin useammalle perheellisellekin huonompi ratkaisu kevät kun tulee jo ja mökkikausi yms menot lähestyy. Kaikille miitissä käyneille ei liene ylläri, että minä en noihin perheellisiin kuulu. Mutta sitäkin tehokkaamin aattelin olla sunnuntaisin darrassa, joten autoilu ei sovi siihen päivään mielestäni. ;)
Nämähän nyt on tietty on yhteisesti päätettäviä asioita, mutta kyllähän tuonne Nihtisiltaakin aluksi saatiin paljon porukkaa kesällä tulemaan. Liekkö sitten Jonden työllistyminen ja sitä kautta pois jääminen saanut kaikki muut jäämään pois miiteistä. ;)
Nämähän nyt on tietty on yhteisesti päätettäviä asioita, mutta kyllähän tuonne Nihtisiltaakin aluksi saatiin paljon porukkaa kesällä tulemaan. Liekkö sitten Jonden työllistyminen ja sitä kautta pois jääminen saanut kaikki muut jäämään pois miiteistä. ;)
^Mitä...eikö sulla muka ole lapsia..kusetat..häntäheikki:)...Ja veikkaanpa kyllä että kunhan ilmat lämpenee niin porukkaa ilmestyy paikalle lisää. Sellaista päivää/aikaa/paikkaa ei ole keksittykään mikä sopisi ihan jokaiselle. Tuli tässä muuten mieleeni että minä olen kulkenut tässä kyseisessä VAG miitissä jo yli 10 vuotta oli paikka mikä hyvänsä....
Nim.merk. Nolifeatall;)
Nim.merk. Nolifeatall;)
Mutta sitäkin tehokkaamin aattelin olla sunnuntaisin darrassa, joten autoilu ei sovi siihen päivään mielestäni. ;)
Aamen :D
Tottahan tuo ettei semmosta päivää olekaan mikä sopisi aina kaikille mutta ehkä se kevät/kesä alkaa tuomaan mukanaan ABC:n terassille uusiakin kasvoja.Monet asiat on ihan järjestelyasioita jos oikeesti tahtoo paikalle.
-
- -
Siirtäkää tämmönen miitti päivä vaikka perjantaiksi niin vois tulla vähän kauempaakin kotsomaan menoa ja meininkejä. Kuitenkin maanantaina on niin väsy viikonlopun riennoista ja työpäivästä. Perjantaina ei varmaan olis niin kiire himaan nukkuu et jaksaisi tiistaina mennä töihin. Oisko joku samaa mieltä?
Siirtäkää tämmönen miitti päivä vaikka perjantaiksi...........Perjantaina ei varmaan olis niin kiire himaan nukkuu et jaksaisi tiistaina mennä töihin.
Juu ei mulla ainankaan oo koskaan kiire perjantaina kotiin ja yleensä kotiin pääsy siirtyy lauantaiaamun puolelle. ;) (ei siis tarkoitus aukoa päätä, vaan realismia)
Eli mites pojat jos siirretään tää meidän miitti keskustaan (Helsingin!) perjantai-illalle ni voidaan vetää kauheet lärvit aina siinä samalla. Autothan kaikki voi jättää kotiin ihan suosiolla. :D
Se nyt tuntuu olevan aivan turhaa vaihtaa tuota paikkaa alvariinsa kun ei sinne sen enempää uutta naamaa eksy vaikka kuinka foorumilla uhotaan että tullaan jos paikka/aika/päivä/aikavyöhyke/jutut/naamat/planeetta ymym muuttuu. Aivan turhaa säätöä ilman näkyvää lopputulosta. Tämänhetkinen paikka on kerännyt eniten väkeä tähänastisista paikoista, siis kesäaikaan ainakin. Eikä siellä nyt tarvitse tuntitolkulla istua, kunhan käy paikalla ja menee sitten kotiin nukkumaan jos pitää olla ennen kymmentä untenmailla:) Pääasia että osallistuu ja käy hetken jauhamassa sitä kuuluisaa scheissea mitä tuolla miitissä kovasti suositaan. Ja pois se turha vakavamielisyys ja väärä asenne. Avoimin mielin mukaan vaan ilman turhia ennakkopaineita..ei meistä ketään ole siellä ekalla kerralla syöty.
-
- -
No onhan toikin taas yks tekosyy miksi ei voi ilmestyä paikalle. Miksi turhaan sekoittaa systeemiä yhden ihmisen takia? Huomenna ne tulee ketkä tulee ja jos on pää kipeänä tai muuten kiukuttaa niin voi tulla sitten seuraavalla kerralla. Muutenkin tää jokatoinen maanantai tuntuu olevan joillekin niin vaikea ymmärtää niin eiköhän nyt vaan pysytä tässä järjestelyssä vai onko joku muukin sitä mieltä että siirretään miittiä?
Joo niinhän se munkin puhelin sanoo, että tänään ois maanantai. Mutta..
Jonde: Minkä takia haluat siirtää viikkoa kun et ole muutenkaan käy siellä? Mä saan korjattua mun kalenterista ton kestomuistutuksen ei ole siitä kyse, lähinnä vaan naurattaa tuo äänestäminen taholtasi.
Ja eikös teidän Seat-miitti ollut ainakin ennen noina toisina viikkoina?
Jonde: Minkä takia haluat siirtää viikkoa kun et ole muutenkaan käy siellä? Mä saan korjattua mun kalenterista ton kestomuistutuksen ei ole siitä kyse, lähinnä vaan naurattaa tuo äänestäminen taholtasi.
Ja eikös teidän Seat-miitti ollut ainakin ennen noina toisina viikkoina?
No jos se olisi ensi viikolla (mitä kysyin) niin pääsisin paikalle, muuten kun ei ole mitään mahdollisuutta tulla. Tänäänkin pääsisi paikalle, mutta kun tietää kävijät niin tälläisenä päivänä ovat 90% joko jossain kissanristiäisissä tai krapulaa potemassa. Joten tuon takia kysyin että onko se ensi viikolla vai ei, kun yksin voi istua kotonakin.
Ja seatti mittiä ole ollut aikoihin maanantaisin, tulee lähinnä sunnuntaisin pidettyä sitä tätä nykyä.
Ja seatti mittiä ole ollut aikoihin maanantaisin, tulee lähinnä sunnuntaisin pidettyä sitä tätä nykyä.
-
- -
Eiköhän kyse ole vaan siitä, että ko miitti ei ole korsossa ja lauantai-iltana. Eihän kyse voi olla muusta kuin ajankohdasta ja paikasta. Eikös täälläkin niin kaikki aina sano. ;)
No joo. todennäiköisesti kukaan ei jaksa kuunnella mun 11v thai-poika talutushihnassa juttuja, ja sen takia kukaan ei tuu paikalle. Paitsi muutamat perverssit joiden nimiä en tässä viitsi mainita. ;)
No joo. todennäiköisesti kukaan ei jaksa kuunnella mun 11v thai-poika talutushihnassa juttuja, ja sen takia kukaan ei tuu paikalle. Paitsi muutamat perverssit joiden nimiä en tässä viitsi mainita. ;)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”