Oulu-miittinki joka söntaaki!
Valvoja: ffp jäsenet
Suotta kai tuota alkaa toimivaa systeemiä huonompaan suuntaan muuttamaan. Tuirassa on kiva seurata seudun asukkaita, kun niitä on niin monen näkösiä. Mikä vika siinä tuirassa on? Kaakkuri ois vaan kauempana suurella osalle kävijöistä(mulle). Ite en taaskaan pääse tänä sunnuntaina. Ropaus on vieny ajan 2 viikolta ennen hötsiä ja nyt meni viime sunnuntai siellä. Tosin hötsissähän oli miittiä koko viikonloppu.
Jeppe, alkaa olla tämä Oulu sen verta iso kaupunki että noita teboileja löytyy ihan joka nurkalta, niin kuten oon maninnutkin niin Kaakkurissa majailen ja tuossa, no melkein kun parvekkeelta kattoo niin näkyy Kaakkurinhovin tebiska, ellei oisi noita puita edessä :D
ja tuirassa en oo sen enempää ajanu ku että siitä 'kylän' läpi autokoulun aikana :D
ja tuirassa en oo sen enempää ajanu ku että siitä 'kylän' läpi autokoulun aikana :D
-
- -
Tuirassa ei ole lattiassa kiinni mitään pesulaitteita/muutakaan ryönää,eli sama vaikka autos ois maassa kiinni asti ja siellä myös yöpesut ja pisut voimassa klo 21 jälkeen ½ hintaan.
Myöskin itse pesulaitteen tulos parempi kuin monessa muussa (taisi ollajopa jossain tuulilasissa tjsp viime kevään aluevoittaja =) )
Myöskin itse pesulaitteen tulos parempi kuin monessa muussa (taisi ollajopa jossain tuulilasissa tjsp viime kevään aluevoittaja =) )
-
- -
No ensinnäkin, onhan se tuiran tb niin helkkarin ahdas paikka. Sisätiloilaan niinku parkkikseltakin.
En minä nyt kaakkurinhovia ylistä, mutta Sebastianin kanssa olen samaa mieltä. Siellä sopii istumaan toistasataa ukkoa, parkkikselle sopii muitakin kuin miittiläisiä.
Mutta mitäpä minä peruspulliaisena mitään oon sanomaan. Päättäkööt johtokunta. Mennään vaikka jauhamaan pask..pastaa höyhtyän grillille..
En minä nyt kaakkurinhovia ylistä, mutta Sebastianin kanssa olen samaa mieltä. Siellä sopii istumaan toistasataa ukkoa, parkkikselle sopii muitakin kuin miittiläisiä.
Mutta mitäpä minä peruspulliaisena mitään oon sanomaan. Päättäkööt johtokunta. Mennään vaikka jauhamaan pask..pastaa höyhtyän grillille..
Heh... kunnon vääntöä. Lisätään vielä et sama kauppias on sekä Tuirassa että Kaakkurissa. :)
Pitää katella koska tuolta emännältä ja muksulta saa luvan karata sunnuntaina seuraavankerran möötteen, vai pitääkö lähtä "pyöräilemään" sinne kahville. Jospa tuota sitten kesän tullen monttuun jaksais ku saa kulkuvälineenki pestyä etäisesti autoa muistuttavaksi. :)
Pitää katella koska tuolta emännältä ja muksulta saa luvan karata sunnuntaina seuraavankerran möötteen, vai pitääkö lähtä "pyöräilemään" sinne kahville. Jospa tuota sitten kesän tullen monttuun jaksais ku saa kulkuvälineenki pestyä etäisesti autoa muistuttavaksi. :)
Pitää tässä todeta, että aikanaan tuli ruosteisella ooppelilla käytyä kyseisessä miitissä useampi useampi vuosi lähes joka sunnuntai ja kertaakaan siihen ei ilmestyny mitään hieroklyfejä kylkiin. Ei ne varmaan kyllä mua suuremmin olisi edes häirinneet. Se siitä Ooppelista. Toiseksi niin kuin toveri laiska asian ilmasi miittin paikka päätetään miitissä paikanpäällä yli kymmennen kertaa miitissä asioineiden kesken.
Terveppä terve!
Avataanpa runosuoni tällekin palstalle.
Tulossa ollaan, jos jarskii poimii kyytiin matkalla Tuiraan. Hondamotorsportpappadeluxesta meni batteriladdare ja kiesi seisoo nyt pihassa, kunnes ehjätään.
Hyvinpä tuonne Tuiraan on mahtunut, kertaakaan ei ole tarvinnut seistä kahvila ja autotki on mahtunu pihaan. Eipä ole mielestäni tarvetta vaihtaa mestoja. Uutena naamana pitää vaan kiltisti sopeutua ympäristöön ja jos ei homma miellytä, niin esim. vauhtisametti voi alkaa itsekseen pitämään eteläisen kaupunginosan miittiä missä haluaa.
Avataanpa runosuoni tällekin palstalle.
Tulossa ollaan, jos jarskii poimii kyytiin matkalla Tuiraan. Hondamotorsportpappadeluxesta meni batteriladdare ja kiesi seisoo nyt pihassa, kunnes ehjätään.
Hyvinpä tuonne Tuiraan on mahtunut, kertaakaan ei ole tarvinnut seistä kahvila ja autotki on mahtunu pihaan. Eipä ole mielestäni tarvetta vaihtaa mestoja. Uutena naamana pitää vaan kiltisti sopeutua ympäristöön ja jos ei homma miellytä, niin esim. vauhtisametti voi alkaa itsekseen pitämään eteläisen kaupunginosan miittiä missä haluaa.
pitäiskö tehä poikkeus rutiiniin ja käyä kerran tuolla geikkurin hovilla kahvilla niin vakosamettihousu vois tarjota kahvit ku ooppeli kestää varmasti perille asti :) tosin sit löytyy uusia selityksiä?
Tehhää semmoi diili, että jos minä tuun niin te tarjoatte mulle kahavet ja jos en tuu ni minä tarjoan teille kahavit :DD
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”