PK- Seudun miitti Nihtisillan ABC:llä
Valvoja: ffp jäsenet
Laitetaas OT:
Itse nyt en olisi tulossa, mutta kun en edes pääse pihasta pois, kun tämä Vantaan katujenpito on ala-arvoista, edelliset sateetkin vielä auraamatta viikon takaa, mutta nyt alkoi riittää. Olen soittanut tiepiiriin ja tiemestarille, kukaan vaan ei edes vastaa puheluihin, naapurissa pöristellään maastoautoilla ja pakettiautoilla, niin niitä ei ilmeisesti haittaa tällainen pikku juttu. Huomenna aamulla pitäisi päästä pois pihasta, tänään en onneksi autoa tarvinnut.
Itse nyt en olisi tulossa, mutta kun en edes pääse pihasta pois, kun tämä Vantaan katujenpito on ala-arvoista, edelliset sateetkin vielä auraamatta viikon takaa, mutta nyt alkoi riittää. Olen soittanut tiepiiriin ja tiemestarille, kukaan vaan ei edes vastaa puheluihin, naapurissa pöristellään maastoautoilla ja pakettiautoilla, niin niitä ei ilmeisesti haittaa tällainen pikku juttu. Huomenna aamulla pitäisi päästä pois pihasta, tänään en onneksi autoa tarvinnut.
Pheh, tulipahan sattumalta käytyä Tebikalla juuri miitin aikoihin, 19:30 maissa. Ihmettelin miten siellä niin on Leonia rivissä ja jamppoja syljeskelemässä parkkiksella. Sitten muistui mieleen että taitaa olla miittipäivä.
Passattikin oli juuri pesty ja nättinä, mutta enpä liittynyt joukkoon, kun emäntä kyydissä ja tietysti kiire kiire kiire...
Vaan jos punaisen leidin bongasitte, niin minähän se :)
Passattikin oli juuri pesty ja nättinä, mutta enpä liittynyt joukkoon, kun emäntä kyydissä ja tietysti kiire kiire kiire...
Vaan jos punaisen leidin bongasitte, niin minähän se :)
Pystyiskö vaikka Ville V sitten memberinä muokkaa tota Topicin alkua, että saataisiin sekin ajantaselle, niin kuukaan ei vahingossa mee sitten enää Tammistoon. Eikös toi ajankohta oo ihan hyvä kun ennenkin?
Ja höpö höpö mä mitään tommost vajaavetoista ruostunutta vessaa haluu, mullehan tulee paljon isommalla koneella oleva vauhtihirmu ittelle ihan kohta. :D
Ja höpö höpö mä mitään tommost vajaavetoista ruostunutta vessaa haluu, mullehan tulee paljon isommalla koneella oleva vauhtihirmu ittelle ihan kohta. :D
Mulle himasta ajomatka on aika sama ajanko Espoon perseeseen vai Vantaan perseeseen. Mutta lähinnä kuten eilen useammat puhui: niin tuo Tammisto alkaa olla aika nähty. Joten vaihtelu virkistää tässäkin asiassa. ;)
Onko Jonde (ja muut) parempia ideoita uudelle miitti paikalle?
Nyt kandee varmaan sanoo niiden hiljaisempienkin mielipiteensä ni ei tarvii myöhemmin kitistä. ;)
Onko Jonde (ja muut) parempia ideoita uudelle miitti paikalle?
Nyt kandee varmaan sanoo niiden hiljaisempienkin mielipiteensä ni ei tarvii myöhemmin kitistä. ;)
1)
Aika tuhoisa oli tuo miitti autonvaihtoa ajatellen. :D
Kiva kesäpeli, here i come.
2)
Se märkien uniemme prinsessa taisi olla vapaalla eilen, eli.... :D
3)
...kannatetaan myös Epsoota, onhan tuolla ny persusta kulutettu jo.
Ja Diisseli on halpaa.
Terveisin
Vuoden miitti- aktiivi
Eipä ollut myyjissä mitään katottavaa, mutta taisi ainakin harrin ja antin TT kuume lopahtaa tän päivän jälkeen ;)
Aika tuhoisa oli tuo miitti autonvaihtoa ajatellen. :D
Kiva kesäpeli, here i come.
2)
Antin ja Harrin naismaku on kyllä huolestuttava jos nuo oli ne kuolattavat;)
Se märkien uniemme prinsessa taisi olla vapaalla eilen, eli.... :D
3)
Mulle himasta ajomatka on aika sama ajanko Espoon perseeseen vai Vantaan perseeseen.
...kannatetaan myös Epsoota, onhan tuolla ny persusta kulutettu jo.
Ja Diisseli on halpaa.
Terveisin
Vuoden miitti- aktiivi
Viimeksi muokannut Harri, 8.5.2007 16:02. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Ja kehä 1 on sekin melkein vieressä. Kannatetaan kyl ainakin vaihteeksi pari kertaa kokeeksi siirtoa. Ite ravaan täältä ABC vierestä sinne itä vantaalle useammankin kerran viikossa ja joskus pari kertaa päivässä kaffelle (ja joku sanoi että autoilu on kallista) niin ihan hyvin sieltä vois porukka välillä harrastaa siirtymistä tänne. Jos saisi vaikka uutta porukkaa mukaa täältä lähistöltä.
Ei noita paikkoja oikein tahdo olla missä kunnon parkkis ja saisi vielä juotavaa kahvia ja mahdollisesti muita herkkuja (silmänruuasta puhumattakaan). Ehdotuksiahan varmaan voisi laittaa, jos jollekkin tulee mieleen, jatkoa varten.
Ei noita paikkoja oikein tahdo olla missä kunnon parkkis ja saisi vielä juotavaa kahvia ja mahdollisesti muita herkkuja (silmänruuasta puhumattakaan). Ehdotuksiahan varmaan voisi laittaa, jos jollekkin tulee mieleen, jatkoa varten.
Astraali kirjoitti:Mites se tuomarinkylän abc? Ei kyllä oikein tulis espooseen lähdettyä jos työvuorot sattuiskin sopimaan...:P
Nykyään siellä on enemmäkseen niin täyttä että hyvä kun autolla mahtuu kääntymään. Viime maanantaina tosin näytti olevan tilaa mut ei kyl sille laumalle mikä Tammistossa oli paikalla.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”