PK- Seudun miitti Nihtisillan ABC:llä
Valvoja: ffp jäsenet
Eniten ihmetyttää skoda kuskien puute, foorumeilla kirjoittelee monikin skodillakin omistaja, mutta silti skoda/vuoteen on jäänyt käviä keskiarvoksi.
Toinen mitä ihmettelen on variant heppuejn puuttuminen, ei kyseisen kerhon omat epäsäännöllist miitit vie niin paljoa aikaa, että ei voisi tulla tuonne käymään, kun kerran on aina säännönniseen aikaan.
Toinen mitä ihmettelen on variant heppuejn puuttuminen, ei kyseisen kerhon omat epäsäännöllist miitit vie niin paljoa aikaa, että ei voisi tulla tuonne käymään, kun kerran on aina säännönniseen aikaan.
Jonde, eipä nuo Varianttien kahvittelut niin suosittuja ole ollet. Yleensä vain pari kolme ukkoo ollut paikalla. Tarviipa katsoa josko seuraaville FFp:n kahveille tulis mukaan, jos vain orkkis autolla seuraan kelpaa.
Viimeksi muokannut pasik, 28.9.2005 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt kun kerran tää hirveä valitus aloitettu niin jatketaan: Eli toi on kanssa hieman huvittavaa että porukka ei uskalla tulla paikalle kun on vakio auto, tai sitten siinä on täplä ruostetta.
Ei noi miitit mitään lasikuidun kokoontumisia ole. Tule vaikka hondalla, ihan sama kunhan jutut on yhtä typeriä kuin muillakin vag-harrastajilla :)
Ei noi miitit mitään lasikuidun kokoontumisia ole. Tule vaikka hondalla, ihan sama kunhan jutut on yhtä typeriä kuin muillakin vag-harrastajilla :)
Kaikki aktiivimiittaajat jotka kitisevät osallistujien puutetta voivat vähän katsella omaan napaansakin. Meinaan allekirjoittaneen ensivisiitti (tuolloin vielä siellä Hesen parkissa) sai aika viileän vastaanoton.
Jos rinkiin astuessaan saa muutaman murahduksen vastaukseksi tervehdykseensä ja se puheensorina vaihtuu kiusalliseksi hiljaisuudeksi, ei välttämättä hirveästi inspiroi tulla uudestaan paikalle. Ei, enkä usko dödöni pettäneen, ellei sitten vaan B4 passatti ollut liian kauhistuttava ilmestys Seatisteille. Toinen vierailu oli sitten jo mukavampi, kun tutun kanssa menin joka ilmeisesti ainakin ulkonäöltä porukkaa tunsi.
Eli - ottakaapa ne uudet naamat positiivisesti vastaan ja herätelkää itse keskustelua jotta tuntee itsensä tervetulleeksi!
Jos rinkiin astuessaan saa muutaman murahduksen vastaukseksi tervehdykseensä ja se puheensorina vaihtuu kiusalliseksi hiljaisuudeksi, ei välttämättä hirveästi inspiroi tulla uudestaan paikalle. Ei, enkä usko dödöni pettäneen, ellei sitten vaan B4 passatti ollut liian kauhistuttava ilmestys Seatisteille. Toinen vierailu oli sitten jo mukavampi, kun tutun kanssa menin joka ilmeisesti ainakin ulkonäöltä porukkaa tunsi.
Eli - ottakaapa ne uudet naamat positiivisesti vastaan ja herätelkää itse keskustelua jotta tuntee itsensä tervetulleeksi!
Tuotatuota..turha tätä on nyt riidaksi vetää...se nyt vaan on sellainen juttu että kun aktiivikävijät tuntee toisensa aika pitkältäkin aikaa(ainakin osa) niin sillon on ehkä vähän vaikea päästä juttuun mukaan. Kaikki me siellä ollaan ekaa kertaa oltu ja ujoja poikia:) Aktiivien jutut ei nyt niin korkealentoisia pohdintoja ole etteikö niihin voisi yhtyä;) siis niihin juttuihin...
edit: ja mun mielestä on typerää/turhaa kysellä että uskaltaako tulla tietynlaisella autolla...jos sellasta pitää kysyä(tosissaan) niin ehkä ei kannata tulla...
edit: ja mun mielestä on typerää/turhaa kysellä että uskaltaako tulla tietynlaisella autolla...jos sellasta pitää kysyä(tosissaan) niin ehkä ei kannata tulla...
-
- -
Lueskelin tässä tän topicin läpi ajankulukseni(nolifeOY;) ja mietin että mistäköhän syystä no Corradon omistajat eivät tule meidän miittiin niinkuin oli puhe? En ainakaan huomannut näissä jutuissa mitään niin outoa/erikoista etteikö viitsisi/uskaltaisi tulla paikan päälle toteamaan millainen on miitti. Aika omituisen sisäsiittoista tai sitten vaan huumorintajutonta poppoota nuo Corron omistajat jos pelkästään tän topicin puheiden perusteella jättävät tulematta. Ja oikeestaan voivat pysyäkin poissa jos asenne on mitä on:)
Kaasari kirjoitti:Jossain vaiheessa olin vaan lukevinani, että paikalla pyörii vain tiivis porukka seatisteja ja siksi ei paljon napostellut paikalle tulla
No kyllähän tuolla on pitkälti nyt puolet olleet Seatisteja ja puolet muita. Sitähän välillä ihmetelty jos on edes yksi volkkaristi saatu paikalle. Tällä viikolla kävikin sitten päinvastoin. Jaa että missä ne VW, Audi ja Skoda (enpäs unohtanut) kuskit on? Ei Seatisteja tartte pelätä... meille ei vaan omat miitit riitä niin pitää käyttää muutkin tilaisuudet hyödyksi ;)
PK- miitti on yhteiskunnallinen kokemus. Maanantainakin keskustelimme mm. koirien hoidosta ja seksuaalisista vähemmistöistä. ;D
Vakiokävijät kettuilevat toisilleen aina hyväntahtoisesti on kyseessä sitten ETKA- varaosanumerojen tuntemus, lamppuöljyllä käyvä VW tai pölykapselit. Ilmeisesti uudet kävijät ovat aina astuneet sisälle PJ:n koiranhoito-ohjeiden aikana ja päättäneet kiertää iloisen miitti-seurueen kaukaa. ;)
Vakiokävijät kettuilevat toisilleen aina hyväntahtoisesti on kyseessä sitten ETKA- varaosanumerojen tuntemus, lamppuöljyllä käyvä VW tai pölykapselit. Ilmeisesti uudet kävijät ovat aina astuneet sisälle PJ:n koiranhoito-ohjeiden aikana ja päättäneet kiertää iloisen miitti-seurueen kaukaa. ;)
Arvon leidiis änd pleipois.
Eilen miitissä oli hurja 3,25+ vahvuus rivissä, joten päätettiin yksi mielisesti:
Että eiköhän laiteta kunnialla pillit pussiin ja lopetetaan miitti kokonaan. Katsellaan vaikka keväällä, josko saadaan kerättyä rahaa siihen oluttarjoiluun, niin joku voisi tullakin vaikka paikan päälle, kun aurinkokin alkaa taas lämmittää.
Eilen miitissä oli hurja 3,25+ vahvuus rivissä, joten päätettiin yksi mielisesti:
Että eiköhän laiteta kunnialla pillit pussiin ja lopetetaan miitti kokonaan. Katsellaan vaikka keväällä, josko saadaan kerättyä rahaa siihen oluttarjoiluun, niin joku voisi tullakin vaikka paikan päälle, kun aurinkokin alkaa taas lämmittää.
Exclucive videomateriaalia Eilisestä Pk-seudun VAG-miittistä.
Minulle on ainakin ollut hankalaa muistaa koko juttua. Mikähän viikko se nyt oli parillinen vai pariton? mikä nyt ees on? jne.
Miten olisi viikonloppuna? esim. la klo 19? kaupat kiinni ja ruuhka helpottanut. Lauantai-iltana sen kaljan juontikaan ongelma jos kyyti on ja/tai hyvin ehtii radalle tuon jälkeenkin jos niin tekee mieli
Miten olisi viikonloppuna? esim. la klo 19? kaupat kiinni ja ruuhka helpottanut. Lauantai-iltana sen kaljan juontikaan ongelma jos kyyti on ja/tai hyvin ehtii radalle tuon jälkeenkin jos niin tekee mieli
a.link: 3.25+ on luku johon vastauksen tietäisi kun tulisi miittiin ;)
Itselläni ei ainakaan ole ikinä ollut mitään ongelmia ollut muistaa koska tuo on (ja vaikea katsoa vaikka boardilta!)..
Viikonloput on siitä taas vaikeampia että itse ainakaan en juuri koskaan vaikuta pk-seudulla viikonloppuisin. ennemmin viikolla.
avioseksiin en ota kantaa koska en sitä ole vielä joutunut kokemaan. mutta kyllä kahvittelut voi joka toinen viikko olla....
voisi vaikka ruveta liikkumaan tuonne lahden suuntaan kun sielä kuulemma porukka on hieman aktiivisempi....
Itselläni ei ainakaan ole ikinä ollut mitään ongelmia ollut muistaa koska tuo on (ja vaikea katsoa vaikka boardilta!)..
Viikonloput on siitä taas vaikeampia että itse ainakaan en juuri koskaan vaikuta pk-seudulla viikonloppuisin. ennemmin viikolla.
avioseksiin en ota kantaa koska en sitä ole vielä joutunut kokemaan. mutta kyllä kahvittelut voi joka toinen viikko olla....
voisi vaikka ruveta liikkumaan tuonne lahden suuntaan kun sielä kuulemma porukka on hieman aktiivisempi....
a.link: Luku oli 3,25+ ei 3,25 ;)
Se nyt oli henkinen vahvuus eilen, vaatii väsynyttä matematiikka jotta ymmärtää.
Mutta tosissaan asiaan taas, mitä mieltä nyt porukka oikeesti on?
-Mikä syy saisi juuri sinut tulemaan miittiin?
-Mikä olisi paras paikka ja ajankohta. (eilen tuli ehdoitukseksi Mikkelin Shelli.
Itse olen kyllä kanssa tota viikonloppu miittiä vastaan)
-Kuinka usein sitä jaksaa käydä paikalla jos muuten tilanne optimaallinen
Onko kerran kuukaudessa parempi kuin 2krt/kk?
Se nyt oli henkinen vahvuus eilen, vaatii väsynyttä matematiikka jotta ymmärtää.
Mutta tosissaan asiaan taas, mitä mieltä nyt porukka oikeesti on?
-Mikä syy saisi juuri sinut tulemaan miittiin?
-Mikä olisi paras paikka ja ajankohta. (eilen tuli ehdoitukseksi Mikkelin Shelli.
Itse olen kyllä kanssa tota viikonloppu miittiä vastaan)
-Kuinka usein sitä jaksaa käydä paikalla jos muuten tilanne optimaallinen
Onko kerran kuukaudessa parempi kuin 2krt/kk?
Jees vaikka itselläkin toi osallistuminen on jäänyt entistä vähemmälle ja painottunut tohon plussa porukkaan monesti, niin pakko heittää kommenttia kehiin. Eli tuntuu hiukan turhalta pitää tuota miittiä puol väkisin hengissä kun lähiseudun harrastajia ei näytä kertakaikkiaan kiinnostavan koko kokoontuminen.
Ehkäpä, jos koko kokoontuminen kuopattaisiin, ja sen herättäis henkiin joku muu kuin meetin vakinaamat, voisi jotain eloa taas tulla joskus tulevaisuudessa.
Ehkäpä, jos koko kokoontuminen kuopattaisiin, ja sen herättäis henkiin joku muu kuin meetin vakinaamat, voisi jotain eloa taas tulla joskus tulevaisuudessa.
En ole yli vuoteen käynyt tuolla ja itse aikoinaan herättelin henkiin miittiä jolloin se siirtyi Stadista Heselle.Nyt on ainakin mun intressit jo ihan muualla autoista joten itse en ainakaan tule saapumaan paikalle.Voin muokata ensimmäisen viestin sen mukaan mitä päätätte ja tietty modet sen voi myös tehdä.
Alkaa tää autoharrastus ja tunettaminen olemaan jo niin menneen talven lumia itselleni joten toivottelen pikkuhiljaa muille hyviä jatkoja jos ei omat riitä(pulkkisesta tuttu juttu) ja niin edelleen.
Alkaa tää autoharrastus ja tunettaminen olemaan jo niin menneen talven lumia itselleni joten toivottelen pikkuhiljaa muille hyviä jatkoja jos ei omat riitä(pulkkisesta tuttu juttu) ja niin edelleen.
Hyvin oli taas Leonit edustettuina ;)
http://i53.photobucket.com/albums/g42/pr0ton/Leonit_VAG-miitti_060925.jpg
http://i53.photobucket.com/albums/g42/pr0ton/Leonit_VAG-miitti_060925.jpg
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”