Oulu-miittinki joka söntaaki!
Valvoja: ffp jäsenet
Voipi melkeen sanoa, että pomminvarma vehje jos ei oo hulluna viri-viri. Goffilsta itsestäään mulla ei oo kokemusta, mutta 1.8T A3nen oli. 70tkm tuli rullattua, josta vajaa 50tkm MTM:n lastulla. Ei mitään suurempia ongelmia. Puolat vaihdettiin takuuseen, niitä on kuulemma mennyt, mutta suurimmasta ostasta jo varmaanki vaihdettu. Samoin orggis boschin by-pässi tahtoo mennä paskaksi, mutta sekin on edullinen vaihtaa vähän parempaan. Viriviri- ja tuuninkiosaa löytyy pilvin pimein. Reilusti madallettaessa tahtoo taka-camberit mennä vikaan ja kuluttaa takarenkaita sisäreunoista. A3sessa mulla ei jostain syystä ollut tuota vikaa, mutta se taisi olla enemmän poikkeus.
Katopa http://kartta.ouka.fi/ ja kirjota hakuun Linnansaari. Siinä Merikosken siltojen välissä... :)
Ja jännityksellä odotamme, että saapuuko uusi henkilö miittiin, vai kuuluuko hän siihen kyselijöiden porukkaan, joka kymmenen viestin verran kyselee, että missä se miitti on ja mihin aikaan ja mainostaa saapuvansa miittiin ja silti ei koskaan uskaltaudu paikalle.
Mä en ainakaan lähde mihinkään Tupokseen toteamaan, että taas oli yksi turhankyselijä.
Eli sunnuntaisin klo 18.00 Sassin monttu ja jos sataa vettä, niin Haapalehdon Shell.
Ja vaikkä porukka näyttää epämääräiseltä ja pelottavalta, niin mukaan vaan, ei siellä pientä leikinlaskua ja kulkupelien arvostelua pahempaa satu kuitenkaan.
Mä en ainakaan lähde mihinkään Tupokseen toteamaan, että taas oli yksi turhankyselijä.
Eli sunnuntaisin klo 18.00 Sassin monttu ja jos sataa vettä, niin Haapalehdon Shell.
Ja vaikkä porukka näyttää epämääräiseltä ja pelottavalta, niin mukaan vaan, ei siellä pientä leikinlaskua ja kulkupelien arvostelua pahempaa satu kuitenkaan.
No nythän on jo sitten melkein pakkotikki tulla kun on jo leimattu jo pelkäksi kyselijäksi... Voihan se olla, että ei pääse, mutta tietenkin yritetään tulla vaikken kaupungissa tykkääkkään ajella edes pakosta...
Ja tietenkin asiat pitää kysellä perinpohjin niin tietää varmasti...
Eli voin odottaa kirjavaa osanottoa???
Ja tietenkin asiat pitää kysellä perinpohjin niin tietää varmasti...
Eli voin odottaa kirjavaa osanottoa???
Sen verran hissua että taidan olla joko väärässä montussa (autoranta) tai sitten täällä ei ole ketään. :p
Edittiä, olihan siellä kun oikean nurkan löysi.
Edittiä, olihan siellä kun oikean nurkan löysi.
Viimeksi muokannut Jarok, 15.7.2007 19:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
-
- -
-
- -
- Viesti:
Vieläkös se on täälklä sama vanha paikka voimassa eli mikä? On tuosta edellisestä kerrasta hieman aikaa kun kävi kokeileen niin kysyn nyt kuitenkin kun olen hiukka epäileväinen tietouteni suhteen... Kokoontuminen ja kahvittelu lienee eri paikassa vai muistelenko väärin??? Älkää hermostuko kun kysäsen näin...
-
- -
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”