VAG kokoontumiset Turussa Auranlaakson ABC:llä
Valvoja: ffp jäsenet
Kovaa spekulointia oli, sillä aikaa pihalla tapahtui: http://www.mini2-finn.com/cgi-bin/yabb2 ... ;start=0#0
kyllä..sehän lukee jo topicin alussakin..sinne täytyy vielä tulla ton a3:sen kanssa mut sit toivottavasti siitä eteenpäin pääsee jo tulemaan tolla uudella..ketäs kaikkia kyseisiin iltamiin on tulossa? itekin ajattelin vaivautua sinne päin,jos tällä kertaa uskaltaisi jopa samaan pöytään istumaan tai jotain sinnepäin..:) tai jos nyt edes moi sanois..:) :P
ei taida agee luottaa juicen juttuihin..;) ja voi ny helvetin helvetti,varasin tänään parturin ni eiköhän se laittanut mulle torstaiksi klo 18.00 ajan..oli ainut vapaa tässä lähiaikoina ja on vähän niinku kriittiset hetket menossa ku ei taho nähdä eikä kuulla mitään ku on hiukset eessä ni täytyy varmaan skipata toi miitti..tai sit koittaa selvittää parturin kanssa et jos kuitenkin sais johonkin muualle sen ajan..:)
no niin no..onhan se periaatteessa niinkin..:) kyl mä sinne tietenkin yritän tulla..ja ei näistä jätkistä tie vaikka lähtisivätkin..hävettää vaan tulla tolla a3:lla ku on vänkärin puolen kylki rutussa ja kaikkee..mut tänään mulle sanottiin onneksi et pari kolme viikkoo ni pitäis tulla uus..;) sit kelpaa taas ajella..:):)tietenkin joku tulee heti autoliikkeen pihalla kylkeen tai jotain muuta vastaavaa..:)
eipä tuo taida ihan tuo sama olla, tässä tää mun kulkuväline: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Joht1s&image_id=60738449
no tulipa sitten käytyä.
hauskaa oli se, että alustavasti mun piti tulla yhden kaverin kanssa, mutta niitä tulikin lisää ja sitten koko miitti olikin täynnä huitovia käsiä. no ollaan pieni yhteisö eli yhtä suurta perhettä kaikki. toivottavasti ette säikähtäneet. =)
ei näin aluksi ollut helppoa sulautua joukkoon, kun emme tunteneet ketään, mutta kyllä se siitä vähitellen.
oli aika hienoja autoja paikalla. mitenkäs sille golfille kävi? vesiletku tais murtua? mites kotiinpääsy?
slatelle vielä kerran kiitokset tarroista.
saa nähdä, eksymmekö sitten joskus uudestaan miittiin. mahdollisesti, kun toinen kaveri meinaa ostaa Gorradon vklp:na. sillä vois kurvailla abcin pihalle ensi kerralla.
hauskaa oli se, että alustavasti mun piti tulla yhden kaverin kanssa, mutta niitä tulikin lisää ja sitten koko miitti olikin täynnä huitovia käsiä. no ollaan pieni yhteisö eli yhtä suurta perhettä kaikki. toivottavasti ette säikähtäneet. =)
ei näin aluksi ollut helppoa sulautua joukkoon, kun emme tunteneet ketään, mutta kyllä se siitä vähitellen.
oli aika hienoja autoja paikalla. mitenkäs sille golfille kävi? vesiletku tais murtua? mites kotiinpääsy?
slatelle vielä kerran kiitokset tarroista.
saa nähdä, eksymmekö sitten joskus uudestaan miittiin. mahdollisesti, kun toinen kaveri meinaa ostaa Gorradon vklp:na. sillä vois kurvailla abcin pihalle ensi kerralla.
Oliko siellä sellainenkin? Pohjalaisen hopea urquattro pihassa seisoi mutta miestä ei näkynyt.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”