PK- Seudun miitti Nihtisillan ABC:llä
Valvoja: ffp jäsenet
Mitäs se tanttu siellä nyt kiukuttelee? Oliko takana liskodiskossa vietetty yö vai alkaako btcf:n väki viemään miestä ympyrän shellille :)
Itseasiassa ei ollu discoja vaikka pikkukolmonen siinä takana olikin :) Ei ole kyllä kovinkaan suurta mielenkiintoa tuota mainitsemaasi kerhoa kohtaan vaikka konsernin auto onkin. Turhaan sitä käy tuolla kun ei kerran porukkaa nappaa. Onhan sitä vuosia yritetty.
-
- -
Laitoin videon youtubeen eilisestä meetistä:
http://www.youtube.com/watch?v=3flnklGQczs
http://www.youtube.com/watch?v=3flnklGQczs
OSUVA LINKKI
Hyvä meno ffp miitti wuhuu!
Voin sanoa, että oli hyvin osuva linkki toi viimeinen youtubesta näistä hienoista ffp miiteistä espoossa...
Viime maanatai katottiin netistä miitti espoossa, loistava sää GO!... Lähdettiin kaverin kanssa kahdella autolla töistä vähän aikasemmin ja järjestettiin vähän aikaa ku halutti mennä kattomaan mikä meno miitissä kun ei ole ennen käyty. 20€ meni bensaa matkoihin per auto... Siellä istuttiin kaverin kans kahestaa tunti tai kaks ja lähettiin kun oli sen verran vilkas meno siellä ffp:n puolesta...
Näin niitä miittejä saadaan suosituiksi. kun ketään edes tule paikalle. Ajaa 50km turhaan /suunta ni voit arvata jaksaako tulla toiste.
Oli ensimmäinen kerta meiltä Espoon miitissä ja varmasti viimeinen meidän osalta.
VOISI POISTAA KENTIES MIITIN KESKUSTELUN / MAINOSTUKSEN JOS KOKO MIITTIÄ EI OLE EDES?!
Tässä vielä se sama linkki jos jollain jäi epäselväksi mistä kyse.
http://www.youtube.com/watch?v=3flnklGQczs :)
Voin sanoa, että oli hyvin osuva linkki toi viimeinen youtubesta näistä hienoista ffp miiteistä espoossa...
Viime maanatai katottiin netistä miitti espoossa, loistava sää GO!... Lähdettiin kaverin kanssa kahdella autolla töistä vähän aikasemmin ja järjestettiin vähän aikaa ku halutti mennä kattomaan mikä meno miitissä kun ei ole ennen käyty. 20€ meni bensaa matkoihin per auto... Siellä istuttiin kaverin kans kahestaa tunti tai kaks ja lähettiin kun oli sen verran vilkas meno siellä ffp:n puolesta...
Näin niitä miittejä saadaan suosituiksi. kun ketään edes tule paikalle. Ajaa 50km turhaan /suunta ni voit arvata jaksaako tulla toiste.
Oli ensimmäinen kerta meiltä Espoon miitissä ja varmasti viimeinen meidän osalta.
VOISI POISTAA KENTIES MIITIN KESKUSTELUN / MAINOSTUKSEN JOS KOKO MIITTIÄ EI OLE EDES?!
Tässä vielä se sama linkki jos jollain jäi epäselväksi mistä kyse.
http://www.youtube.com/watch?v=3flnklGQczs :)
Jos tässä jokainen alkaisi luettelemaan montako euroa on mennyt niin tuo 20e jäisi hieman kalpenemaan. Yritetty on mutta turhaan..Johan tätäkin asiaa on puitu mutta tuntuu kovin vaikealta vaikka porukkaa tältäkin foorumilta on vaikka hur mycket pk-seudulta. Sanotaanko näin, että tältä foorumilta alle 10 henkee on käynyt paikalla säännöllisesti tai vähän vähemmän viimesen parin-kolmen vuoden aikana. Usein miten paikalla on 6-7 henkilöä niin ei se kauheasti inspiroi edes niitä vähiä vaivautumaan paikalle.
Hyvä tietää että turha yrittää sit paikalle.. olis ollu aika jees jos porukka olis aktiivista tääl hki-suunnalla noiden miittien suhteen. käy vähän kateeks noi V8 cruisinkit, kun ne on ainakin noi kesäillat aktiivisia=( itte suhteellisen tuore audisti/volkkaristi, niin aika paljon tekniikkakysymyksiä olis varmaan ollut..
MUR!
MUR!
Kannattaa tänne alkaa huutelemaan edeltävällä viikolla jos on kiinnostusta miittiin. Jos siellä nyt on viime vuodet käynyt samat noin kymmenen henkeä niin alkaa se mielenkiinto pikkuhiljaa laantumaan. Yleensä paikalla ollut väkeä kunhan täällä joku on avannut suunsa ja muutkin tietää että joku olisi sinne tulossa.
Jotenkin välillä tuntuu että miittien kuihtuminen olisi niiden vika jotka edes kohtuu usein jaksavat siellä käydä.... tiedä sitten.
Jotenkin välillä tuntuu että miittien kuihtuminen olisi niiden vika jotka edes kohtuu usein jaksavat siellä käydä.... tiedä sitten.
Mä en ainakaan enää hei tuu ku menee bensaan rahaa ku ajaa autolla. Ja vinkuvitunvonku kaikkee muutakin.
Eipä se mikään "ffp-miitti" koskaan ole ollutkaan. Vaan V.A.G harrastajien miitti jossa tosiaan samat naamat pyörineet jo muutaman vuoden. Tosiaan se n 10:n hengen ydinporukka ja ne muutamat vierailevat tähdet jotka ei uskalla tulla juttelemaan. Ja onhan se niin ettei se enää niin nappaa kun ikää tulee ja joillakin perheet yms. Voihan sitä itse kukin järjestää oman miittinsä ja haalia sinne kasapäin porukkaa täällä foorumilla. Parhaimmillaan on ollut 30-40 autoa miitissä..niinä hyvinä vuosina:)
Itse siirtynyt tuonne amerikan pyörä puolelle ja "hiukan" erilaisiin miitteihin ja porukoihin. Mutta lämmöllä muistelen kyllä pk-seudun miittiä jossa itse olin jo vuonna 1998 ekan kerran rokkimäkillä. Ja hyvää porukkaa tuo 10:n hengen jengi on mitä miitissä aika ajoin edelleen käy..ei mitään vitun vinkujia (paitsi Antti;).
Joten älkää olko niin pirun kärsimättömiä "uudet" tulokkaat. Aktivoikaa ite jengiä, niin mekin ollaan tehty vuosien varrella. Tuskin sinne vastaisuudessakaan uusia ilmestyy jos täällä yhen käyntikerran jälkeen itketään kun ei ollut ketään paikalla.
Wuhuu pojat..kyllä se siitä :)
Eipä se mikään "ffp-miitti" koskaan ole ollutkaan. Vaan V.A.G harrastajien miitti jossa tosiaan samat naamat pyörineet jo muutaman vuoden. Tosiaan se n 10:n hengen ydinporukka ja ne muutamat vierailevat tähdet jotka ei uskalla tulla juttelemaan. Ja onhan se niin ettei se enää niin nappaa kun ikää tulee ja joillakin perheet yms. Voihan sitä itse kukin järjestää oman miittinsä ja haalia sinne kasapäin porukkaa täällä foorumilla. Parhaimmillaan on ollut 30-40 autoa miitissä..niinä hyvinä vuosina:)
Itse siirtynyt tuonne amerikan pyörä puolelle ja "hiukan" erilaisiin miitteihin ja porukoihin. Mutta lämmöllä muistelen kyllä pk-seudun miittiä jossa itse olin jo vuonna 1998 ekan kerran rokkimäkillä. Ja hyvää porukkaa tuo 10:n hengen jengi on mitä miitissä aika ajoin edelleen käy..ei mitään vitun vinkujia (paitsi Antti;).
Joten älkää olko niin pirun kärsimättömiä "uudet" tulokkaat. Aktivoikaa ite jengiä, niin mekin ollaan tehty vuosien varrella. Tuskin sinne vastaisuudessakaan uusia ilmestyy jos täällä yhen käyntikerran jälkeen itketään kun ei ollut ketään paikalla.
Wuhuu pojat..kyllä se siitä :)
Mutta lämmöllä muistelen kyllä pk-seudun miittiä jossa itse olin jo vuonna 1998 ekan kerran rokkimäkillä
Muistelen itse jopa niitä aikoja jolloin meillä oli GTI kerho (oli muitakin kuin Golf GTI) ja tavattiin kerran viikossa Pukinmäen Mäkkärissä. Mukana oli mm. König:n Kimi jne.
Tämä oli 90-luvun alkua ja itse painelin valkoisella Ykköskoppaisella Golf 1.6 GTI:llä joka taisi painaa n. 810kg..oi niitä aikoja:)
Saisiko (tilapäinen?) paikanvaihto kannatusta?
Esim Sipoon Moottorikahvila: http://www.moottorikahvila.fi/
Tosin Moottorikahvila ei ole ainakaan nyt kesäisin maanantaisin auki, eli miittiäkin pitäisi ainakin sillä(tällä) kertaa siirtää toiselle päivälle. Mukava paikka, tuolla on tullut Sport Car Breakfastilla käytyä useasti ja Audi Clubillakin on PK- miittejä ollut tuolla Sipoossa.
Kivaa mutkatietä tuonne Sibboon Moottorikahvilaan ja hiukan erilainen atmosfääri.
Esim Sipoon Moottorikahvila: http://www.moottorikahvila.fi/
Tosin Moottorikahvila ei ole ainakaan nyt kesäisin maanantaisin auki, eli miittiäkin pitäisi ainakin sillä(tällä) kertaa siirtää toiselle päivälle. Mukava paikka, tuolla on tullut Sport Car Breakfastilla käytyä useasti ja Audi Clubillakin on PK- miittejä ollut tuolla Sipoossa.
Kivaa mutkatietä tuonne Sibboon Moottorikahvilaan ja hiukan erilainen atmosfääri.
HUOM! Sovitut kokoontumiset EIVÄT OLE yksityistilaisuuksia vaan kahvila on samaan aikaan yleisesti avoinna.
Mä jotenkin luulen, että tällä väkimäärällä tuonne mahtuu.
Olen ollut paikalla, kun tuolla on ollut yht 50 autoakin (pihassa ja tien varrellla) ja PK- miitissä se tuskin ylittyy, vaikka paikalla olisi jokin muukin kokoontuminen... ;)
Saako keneltäkään kannatusta? ;)

Kyllähän tuo vaihtelu tietysti virkistää joten siinä mielessä ihan hyvä idea vaikka eipä tuo sijaintinsa puolesta yhtään sen parempi ole kun Espoostakin on jo valitettu :) Henk.koht. en usko, että tuo huikea kävijämäärä tuollakaan paranee silti paikka itse paikka olisikin perushuoltoasemaa viihtyisämpi. Mutta kokeillaan ihmeessä tuota. Kyllähän noilla paikan vaihdoilla yleensä ensimmäisille kahdelle-kolmelle kerralle on saapunut normaalia enemmän porukkaa :)
Tuo Klo 12:00 tuntuu kyllä kovin aikaiselta :/
Kyllä siellä yksi Audikin pitäisi olla ;)
Tuo Klo 12:00 tuntuu kyllä kovin aikaiselta :/
Taitaa vaan moni skodisti ja seatisti olla Alastarossa ensi lauantaina :)
Kyllä siellä yksi Audikin pitäisi olla ;)
Oisko huomenna miittiä, vois tulla uudella kikottimella.
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2944.0
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2944.0
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”