PK- Seudun miitti Nihtisillan ABC:llä
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllähän sitä vois tulla...tosin ehin jo luvata Seat-foorumilla et meen sinne meettiin ku luulin et tätä ei oo..tai ainakin Jonde siellä nii kirjotteli.ollaa sit varmaa Micco kahestaan siel miitis;))mä sain kyl kutsun sinne juhliin mut en taida mennä. oishan se aika epäkohteliasta olla kättelemättä Tarjaa..meinaa sen kanssa en haluu olla missään tekemisissä:)
-
- -
Anteeksi nyt osaltani jos tämä vaikuttaa "kiukutelulta", mutta kun jokapaikassa lukee että parrilliset viikot ja 3.1 sattui olemaan pariton, niin sen kummemmin seuraamattaa koska ihmiset ovat kokoontuneet, ajattelin, että seuraava kerta olisi 10.1. Ja kun kerrankin on auto edes Suomessa niin olisihan se ollut kiva tulla pyörähtämään, 17 päivä kun se ei enää välttämättä täällä ole.
MikkoL: Eli olet sitä mieltä että sinua varten pakka on pantava ns. uusiksi?
Mitäs mieltä muut on? Vaikuttaako taikausko tms. yhtä pätevä syy siihen että se pitää olla nimenomaan parillinen viikko? Eikös se nyt vaan olis niin helevetin paljon helpompaa pysyä tässä normaalissa joka toinen maanantai meiningissä vai tuijottaako porukka tosiaan onko se parillinen vai ei???!
Mitäs mieltä muut on? Vaikuttaako taikausko tms. yhtä pätevä syy siihen että se pitää olla nimenomaan parillinen viikko? Eikös se nyt vaan olis niin helevetin paljon helpompaa pysyä tässä normaalissa joka toinen maanantai meiningissä vai tuijottaako porukka tosiaan onko se parillinen vai ei???!
Viimeinkin sain uuden nettiliittymän auki... =) Mutta asiaan... Mun elämässä ei ole ratkaisevaa eroa parillisten ja parittomien viikkojen välillä. Munkin mielestä voitas jatkaa tätä "jokatoinen viikko"periaatetta sen ihmeemmin miettimättä millasia numeroita kalenterit näyttää. Nyt vuodenvaihde vaan viskasi miitin parittomalle viikolle. Toi parillinen viikko-hommahan lisättiin topicin alkuun vain selkeyttämään tilannetta uusien tulokkaiden auttamiseksi. Viimevuonna miitit tosiaan vain sattui olemaan parillisilla viikoilla.
Kuten ice2000 sanoikin, niin pidetäänkö tää vuosi parittomina viikkoina vaihtelun vuoksi..? ;)
Loputkin "kantaporukasta" varmaan vois antaa mielipiteensä asiaan ja sovittas sit enemmistön mukaan. Jos päätetään jatkaa nykyseen malliin, niin topicin alkuun vois Teukka muuttaa tämän ihmisiä häiritsevän parillinen sanan parittomaksi tälle vuodelle.
Kuten ice2000 sanoikin, niin pidetäänkö tää vuosi parittomina viikkoina vaihtelun vuoksi..? ;)
Loputkin "kantaporukasta" varmaan vois antaa mielipiteensä asiaan ja sovittas sit enemmistön mukaan. Jos päätetään jatkaa nykyseen malliin, niin topicin alkuun vois Teukka muuttaa tämän ihmisiä häiritsevän parillinen sanan parittomaksi tälle vuodelle.
Teukka: Kiitoksia... ;) Elämä on tipahtanut taas takaisin omaan uraansa... :D Pitäisikö tästä äkkiseltään vetää sellanen johtopäätös, että oikein kenelläkään ei ole näiden postausten perusteella hinkua alkaa mulkkaamaan noita miittipäiviä takaisin parillisiksi? Nythän alkaa se parillinen maanantai jo uhkaavasti lähestyä. Nyt vois olla viimeiset hetket perustella miksi pitäisi siirtää.
Joo itse olen varmaan menossa. tulen kyl Mikkelin suunnasta silloin lauantaina.
Lähtikö muuten kukaan maanantaina hesaan päin heseltä? Seuraava ramppi hesaan päin ja joku oli "vetäissyt" bemarilla oikeen kunnolla penkkaan siitä liittymässä...ei ihan ollut taipunut ja non 30 metriä siellä hangessa..:)
Lähtikö muuten kukaan maanantaina hesaan päin heseltä? Seuraava ramppi hesaan päin ja joku oli "vetäissyt" bemarilla oikeen kunnolla penkkaan siitä liittymässä...ei ihan ollut taipunut ja non 30 metriä siellä hangessa..:)
Kävin tuolla Lahden miitissä ja tpv pyysi tiedustelemaan olisiko pk-seudulla kiinnostuneita tällaisesta pullonavaajasta: http://www.torvi.com/pullonavaaja.jpg
Jos kiinnostuneita on riittävästi, hän saattaisi saada noita vielä lisää. Hintaa avaajalla oli 10€. Jos halukkaita on ja avaajia saadaan järjestettyä niin mä voin sit tarvittaessa toimittaa niitä vantaan miittiin.
Jos kiinnostuneita on riittävästi, hän saattaisi saada noita vielä lisää. Hintaa avaajalla oli 10€. Jos halukkaita on ja avaajia saadaan järjestettyä niin mä voin sit tarvittaessa toimittaa niitä vantaan miittiin.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”