Seuraavan kerran jos samaa tapahtuu niin katsastaja konttaa auton alle (eikä käytä monttua) ja laittaa vaijerin paikalleen tai lopettaa työnsä välittömästi ko. konttorilla.
? mitähän tuohon nyt sanoisi...
Valvoja: ffp jäsenet
Lainailen vähän täältä
EIVÄT SAA PALAA AJON AIKANA. Kyseiset valot toimivat saatto valoina, ja saattovaloille ei ONNEKSI OLE SUOMEN PÄÄTTÄJÄT KEKSINEET RAJOITTEITA. Se TUV- hyväksyntä tässä tapauksessa koskee tuotteen kestävyyttä ja kiinnitystä auton pohjaan. EI SIIS SEN KÄYTTÖÄ TIE LIIKENTEESSÄ.
Jatketaanpa tästä,kun ei muuta sopivaa paikkaa löytynyt... eli käytin oman corron leimassa ja leima tuli,mutta tuli myös reikä etupuskuriin. Auto ei todellakaan ole liian matala,joka kulmasta 11cm ja pakoputki matalin 9,5 cm,mutta taisi olla hiukan innokas ja varomaton tarkastaja,kun sellaista vauhtia ajoi iskaritestiin menevälle rampille.Ei se olisi mieltä muuten kaivellut,mutta se näkyy edestä,joten häiritsee.
Konttuurin päällikkö oli jo juhannuksen vietossa,jotenasia jäi pöydälle,mutta onko jollain kokemuksia kuinka vahinkoja on korjattu/korvattu?
Itsellä ei aikaa ole nyt aikaa korjailla.
only4pro kirjoitti:Olis kiva laittaa boran alle punaiset, mutta onko joku törmännyt tuohon saattovalo-pykälään jossain lakiteksteissä?
Lakiteksti ei tunne saattovaloja.
Ja kun ei ole mainittu sallituissa valoissa, ei saa käyttää tieliikenteessä.
Elikkä parkissa saa pitää vaikka minkälaisia valoja päällä, mutta heti kun lähtee liikkeelle ne on sammutettava.
Nimim. itsellä siniset "ritari ässä" tyyppiset ledit keulassa, vain silloin tällöin parkissa ollessa pidän päälle kytkettynä :)
No mullekin kävi alkukeväästä silleensä ton pick-upin kans että ei ne iskareita testannu. Tiedä sitten et antaako lehtijousilla varustettu auto jotenkin erilaiset tulokset. Niin ja edessä on vääntösauvajousitus.
parkkinen kirjoitti:Saa nähdä mitä sanovat nykyään Transportterista. Joka kerta on mennyt läpi, mutta nyt kun on takalydyt vaihdettu http://www.autovaruste.net/valot/vw/FKRLX02071.jpg Saa nähdä tuleeko hylsyä noista :P
Itsellä on tapana ollut käydä polkemassa bensa autot niin kuumaksi että pakosarja hehkuu punaisena. Eli ajetaan n10km kakkosella ja kolmosella isoilla kierroksilla. Lähtee karstat samalla. ;) Sitten vain paikalliselle shellille mittariin kiinni ja tuloste kouraan. Maksaa muistaakseni 10€ jos ei tarvi säätää.
Mitenkäs täällä muilla on syncro autoille tehty jarrutesti, kun sehän ei pysy rullila olleskaan?
Mitenkäs täällä muilla on syncro autoille tehty jarrutesti, kun sehän ei pysy rullila olleskaan?
Voiko vielä nykyään muuten mennä väärän kauden renkailla katsastukseen? Takavuosina sai hyväksytyn vaikka meni heinäkuussa piikkipyörillä.
Muistaakseni Max 20km matkan saa ajaa väärillä kumeilla konttorille.
Lailliset katsastusajankohtana ajettavaksi vai hyväksyttävä pinta/nastojen määrä?Saa mennä millä vain kunhan ovat lailliset.Voiko vielä nykyään muuten mennä väärän kauden renkailla katsastukseen? Takavuosina sai hyväksytyn vaikka meni heinäkuussa piikkipyörillä.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa