PK-seudun Corradon omistajat
Valvoja: ffp jäsenet
Uusi kansi tuli tiistaina Jyväskylästä haen sen huomenna, mikäli ei tule mitään ihmeellisiä esteitä, puskuri odottais sitä et joku laittais sen kiinni ja samalla päättäis voiko sillä ajaa näillä helsingin töyssyttömillä teille (tulee vielä nimittäin varmuuden vuoksi alemmas kun nykyinen ja nykyisenkin kanssa ollaan liisterissä välillä)
Edit, ja tietenkin nyt täytyy myös mainita nuo uudet jarrusatulat molemmilla puolilla takana, vanhat oli aika hitsatut ja oon sen verran pitkään nyt kiukutellut niiden kanssa niin päätin vaihtaa sitten uusiin. Ihanan kallista.
Uusi nokkpyörä pitäis vielä ostaa ja sitten viedä kansi ja auto pajalle työstöön, on vielä vaan toi toinenkin auto homehtumassa eli kiirettä pitää.
Edit, ja tietenkin nyt täytyy myös mainita nuo uudet jarrusatulat molemmilla puolilla takana, vanhat oli aika hitsatut ja oon sen verran pitkään nyt kiukutellut niiden kanssa niin päätin vaihtaa sitten uusiin. Ihanan kallista.
Uusi nokkpyörä pitäis vielä ostaa ja sitten viedä kansi ja auto pajalle työstöön, on vielä vaan toi toinenkin auto homehtumassa eli kiirettä pitää.
Itse olen ensi perjantaina tukholmassa todennäköisesti krapulassa tai hankkimassa uutta. et joudun jättää väliin =(
daivari, kansi on 1.8 gtii joka oli täällä vähän aikaa sitten myynnissä, paketissa myös jyrkemmät nokat ja sovittiin myyjän kanssa että laitto vielä uudet venat (eli siis pitäis olla pitkälti valmis paketti.) säädettävä nokkapyörä vielä puuttuu (pitänee varmaan soittaa kohta sinne tommisbillettiin koska sähköpostiin ei olla vastattu) sekä bensan paineen säädin.
Myyjällä se oli samassa koneessa kiinni kun toi mun ja pitäis olla ihan toimiva yhdistelmä. tossa kuun puolessa välissä olis olla tarkoitus olla sovittuna paja mihin toi menee sitten laittoon. Pari eri vaihtoehtoa on, mutta se on vielä vähän ?.
daivari, kansi on 1.8 gtii joka oli täällä vähän aikaa sitten myynnissä, paketissa myös jyrkemmät nokat ja sovittiin myyjän kanssa että laitto vielä uudet venat (eli siis pitäis olla pitkälti valmis paketti.) säädettävä nokkapyörä vielä puuttuu (pitänee varmaan soittaa kohta sinne tommisbillettiin koska sähköpostiin ei olla vastattu) sekä bensan paineen säädin.
Myyjällä se oli samassa koneessa kiinni kun toi mun ja pitäis olla ihan toimiva yhdistelmä. tossa kuun puolessa välissä olis olla tarkoitus olla sovittuna paja mihin toi menee sitten laittoon. Pari eri vaihtoehtoa on, mutta se on vielä vähän ?.
Juissi: bensanpaineen säädintä et tarvii tohon. Viet vaan Karalalle säädettäväks, kun saat kannen kiinni. Maksaa jotain 300-400e mut on joka euron arvonen.
Itellä on kanssa tollanen portattu KR:n kansi, cat camsin nokat, säädettävä nokkapyörä(160e prostreetiltä), marteliuksen peltisarja ja sit kävin vielä säädättämässä Karalalla. Alkuperäsellä ohjelmalla meni 5500 kierroksen jälkeen todella laihalle, ja kaikki tehot hukku siihen. Uudella ohjelmalla seokset pysyy hyvänä läpi kierrosalueen.
Itellä on kanssa tollanen portattu KR:n kansi, cat camsin nokat, säädettävä nokkapyörä(160e prostreetiltä), marteliuksen peltisarja ja sit kävin vielä säädättämässä Karalalla. Alkuperäsellä ohjelmalla meni 5500 kierroksen jälkeen todella laihalle, ja kaikki tehot hukku siihen. Uudella ohjelmalla seokset pysyy hyvänä läpi kierrosalueen.
Ok.Tuossa pari kk. sitten kyselinkin sulta noita vinkkejä tohon koneeseen.
Oli ideana aluks et ehkä päivittäis ton koneen 1.8t 20veeks mutta sitten tulikin tuo kansi eteen.
Ja myyjä vaan sano että sillä oli säädettynä paineet 3.5:sta 4.5:leen. Täytyy nyt katsoa miten tuo kansi käyttäytyy kun se saa kiinni. Mut ainakin mitä tuo myyjä tosta kannesta kerto odotan innolla et sen saa kiinni. =)
Oli ideana aluks et ehkä päivittäis ton koneen 1.8t 20veeks mutta sitten tulikin tuo kansi eteen.
Ja myyjä vaan sano että sillä oli säädettynä paineet 3.5:sta 4.5:leen. Täytyy nyt katsoa miten tuo kansi käyttäytyy kun se saa kiinni. Mut ainakin mitä tuo myyjä tosta kannesta kerto odotan innolla et sen saa kiinni. =)
dodii eli huomenna 5.5 pe tehää sit pieni miitti ja paikkana ois sitte vaikka hernari kaikki vissii sit osaa sinne :D ja jos vaikka ilmaantuis paikalle joskus 17.45 voi sit olla et tuun vähä myöhäs ku meen tos viiden aikaa pesee auton mut tuun kuitenki sit sinne hernarii :) et nähää sit siel ketkä nyt jaksaa raahautuu paikalle.
Paikalle pitäs tulla. Auton käyn pesee kans vaikka ei noi lommot siitä mihinkään parane tai muutenkaan koko romu siitä paremmaks muutu...
Jos hernarilla tarkotetaan Helsingin Hernasaarta ni ei mun mielestä todellakaan ole mitään järkeä sinne lähtee. Joutuu vielä ajaa keskustan läpi kun lähetään hakuninmaalle.
Jos hernarilla tarkotetaan Helsingin Hernasaarta ni ei mun mielestä todellakaan ole mitään järkeä sinne lähtee. Joutuu vielä ajaa keskustan läpi kun lähetään hakuninmaalle.
Vähän venyy nyt kaikki suunnitelmat kun ite menin ostamaan muijan kanssa kämpän. Sitä on nyt pitäny remontoida prse ruvella ja muuttokin on viel tekemättä. On saanu Corrado olla aika rauhassa. Jussiin mennessä pitäs olla muutto valmis ja sit vähän corron viilausta tai vähän enemmänkin... Miitti johonki heinäkuunlopulle?
onks kukaa raahaamas raatoo tonne http://www.x-treme.fi/tapahtumat/201.dsp ? mul ois ainaki tavotteena hinaa toi oma sinne jos sais nyt sen kytkimen ja jakopään vaihettuu. ja sit kelasin et vois koittaa ajaa radalla tai sit kiihdytystä. mut jos ois joku menos ni vois ehkä sit tehä pikkusen letkan?
Joo, yli kymmenenhän se oli kun pois läksittiin. 'toisella puolella taloa oli skyline ja jotain muuta kalustoa, ilmeisen suosittu kokoontumispaikka noin perjantai-iltasin muutenkin... Ei riittäny sitten se että rikki mennyt moottorin tukikumi päästi koneen lyömään konepellin pasaks kun siinä kotimatkalla sitten halkes/repes lämmityslaitteelle menevä vesiletku! Vielä sopivasti viikonloppua vasten ettei varmasti
kerkee hakee mistään uutta...
kerkee hakee mistään uutta...
Kaasari: No ei se japanin kipoillakaan aina ole juhlaa. Tänään ajoin Lahden moottoritietä hitusen kolmoselta ulospäin ja edellä meni hitosti pöllyttävä nissani. Pääsin rinnalle, niin kuski veti liinat kiinni ja penkalle, hirveä valkoinen savu peitti auton ja sinne se jäi nököttämään, se enempää en nähnyt. Näytti siltä kun se savu olisi tullut konepellin alta suihkuten. Mahtoikohan koko roska palaa sinne?
meitsin rakkine kukkuu taas. Olin jo sortumassa sen myyntiin/vaihtoon! Palkinnoksi siitä 419 € korjaamolasku... =) Eikä mitään kunnollista saaneet tehtyä. Nyt pitäis sitte vaihtaa laatikko kun on korvake revennyt siitä irti. Kun ei vaan itellä oo paikkaa eikä oikeen aikaakaan. Mikolta sais kans pelkät kuoret alle satkuun, mutta jos ite rupeen vaihtaa sisuskaluja niin toden näkösesti sitte on kolme eteen kaks taakse ja yks sivulle.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”