Kokemuksia Golf V R32
Valvoja: ffp jäsenet
Kokemuksia Golf V R32
Netistä ja foorumin haulla löytyy autosta harmillisen vähän. Tuollaista autoa suunnitellessa on toki huomioitava kalliimpi ylläpito. Millaisia kokemuksia on moottorista ja DSG:stä? Haluaisin DSG:llä, mutta sen kestävyys jännittää. Mitä DSG:n huolto maksaa?
Auto on yhtä hyvä kun mk5 golffi voi olla. Moottori on normaalia vag laatua ja ikuinen ketju tarvitsee vaihtoa siinä missä jakohihnakin ja sen vaihtoon on hyvä varata rahaa enemmän kuin normaaliin hihnanvaihtoon.
Ja mitä DSG laatikkoon tulee niin, jätä kauppaan. Niitä ei ole kun rikkinäisiä ja tehdas uusia. Kustannus on noin 4000e+työt kun sellainen laitetaan uusiksi.
Ja mitä DSG laatikkoon tulee niin, jätä kauppaan. Niitä ei ole kun rikkinäisiä ja tehdas uusia. Kustannus on noin 4000e+työt kun sellainen laitetaan uusiksi.
No tuohon R32:een nimenomaan DSG tuo sen urheilullisuuden tunteen. Kaikissa "superautoissa" on nykyisin kaksoiskytkin laatikot. Miksi vaihtaa itse, kun sen voi hoitaa paremmin koneella.
Eikä DSG ole likikään niin huono tuote, kun mitä on sen internet maine. Itse ostaisin ehdottomasti R32:n tai GTI:n DSG:llä.
Eikä DSG ole likikään niin huono tuote, kun mitä on sen internet maine. Itse ostaisin ehdottomasti R32:n tai GTI:n DSG:llä.
-
- -
Dsg
Itse r32:sta ei ole kokemusta mutta tuohon dsghen haluan antaa oman kokemuksen. Paljon puhutaan että se ei kestä ja maksaa hunajaa vaihtaa mutta itse otin "tietoisen riskin" ja ostin 3v sitten 60tkm ajetun golf 5 gti:n dsgllä. Tekniikka trimmattiin täysputkistolla (simons dp + catback), lastutus, isommat suuttimet, parempi bensapumppu. Tehot penkissä pyöriltä 302hp/480Nm. Autolla ajettu nyt karvan yli 150tkm (kesät talvet). Dsg öljyt+suodatin uusittu huolto-ohjelman mukaan 60tkm välein. Vaihteisto toimii edelleen kuin ostettaessa eli täydellisesti ilman mitään ongelmia.
Ja täytyy sanoa että radallakin ja kiihdytyspäivillä mukava ajaa kun läpsyttelee rattivaihteilla menemään, saa pitää molemmat räpylät ratissa kiinni ajaessa kovempaa.
Että tälläinen kokemus Oulun seudulta :)
Ja täytyy sanoa että radallakin ja kiihdytyspäivillä mukava ajaa kun läpsyttelee rattivaihteilla menemään, saa pitää molemmat räpylät ratissa kiinni ajaessa kovempaa.
Että tälläinen kokemus Oulun seudulta :)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”