http://www.nettiauto.com/volkswagen/gol ... icarcenter
Huomenna tarkoitus lähtee katsomaan linkin kampetta, liekkö kellekkään tuttu auto, mielellään kuulisin faktaa jos jollain semmoista on tarjolla :)
Ja ylipäätään liikkeen toiminnasta olisin myös kiinnostunut, kovasti on autoja myyntikuntoon puunattu, liekkö kuoren alla sitten jotain muuta, tuontiautoja näyttäis olevan.
Tietoa autosta ja autoliikkeestä?
Valvoja: ffp jäsenet
Ite oon eläny siinä käsityksessä, että GTI car center tuo autoja esim. saksasta ja laittaa ne myyntikuntoon. Omani on joskus tullut suomeen ja ekat merkinnät on juurikin GTI car centteriltä. Tuotu joskus 2004-5, isketty uus alusta ja vissiin vanteet jotka hukkunu matkalla.
Ainakin ovat olleet aika kauan pystyssä jos siitä voi jotain päätellä.
Ainakin ovat olleet aika kauan pystyssä jos siitä voi jotain päätellä.
On tuontiautoja, mutta on myös Suomesta ostettuja ja GTI Car Centerillä "tuunattuja".
Kaveri oli aikoinaan töissä tuolla, ihan asiallista toimintaa tuntui olevan ainakin silloin.
Oman TT:ni mm. ostin silloin tuolta. Autohan oli aikaisemmin GTI Car Centerin maahantuoma ja muutamia vuosia myöhemmin liikkeeseen takaisin vaihdettu.
Pääpiirteittäin ihan siistikuntoisia & varusteltuja ainakin nuo niiden tuomat autot. Vaihdossahan voi tulla sitten liikkeelle mitä vain.
Kaveri oli aikoinaan töissä tuolla, ihan asiallista toimintaa tuntui olevan ainakin silloin.
Oman TT:ni mm. ostin silloin tuolta. Autohan oli aikaisemmin GTI Car Centerin maahantuoma ja muutamia vuosia myöhemmin liikkeeseen takaisin vaihdettu.
Pääpiirteittäin ihan siistikuntoisia & varusteltuja ainakin nuo niiden tuomat autot. Vaihdossahan voi tulla sitten liikkeelle mitä vain.
Pari autoa kyseisestä puljusta ostettu. Palvelu pelaa ja autot yleensä uusilla isohkoilla vanne&rengas setillä ja madalluksella, tummilla laseilla sekä lastulla, eli melkein kaiken mitä perusjamppa autoon ensimmäisenä haluaa. Jos "suomi" autoja sieltä etsii niin ne näkyy ilmotuksessa tuossa heti ylhäällä missä on muut tärkeimmät speksit. Hyvää on myös että autot on yleensä juuri huollettuja, eli tekevät perus öljynvaihdot, ja mahdollisen jakopään jos on vaihto lähellä. Ainoa miinus on mielestäni gti ostoturva joka korvaa 30% muistaakseni osista ja työstä, eli jos autoon tulee suurempaa vikaa niin aika kova paukku tiedossa. Ostoturva tulee aina automaattisesti ja se allekirjoitetaan ja hyväksytään ennen kauppoja.
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Juu kyllä aika jännältä kuulostaa tuollainen venkoilu. Voihan sitä tosiaan pistää sopimukseen vaikka mitä horinoita, mutta suomen laki menee aina kaiken edelle.
Tietysti, sopivan käräjäoikeuden tuomarin sattuessa paikalle, tästähän saadaan kunnon ennakkotapaus kun dumari katsookin paperin juridisesti validiksi..
Tietysti, sopivan käräjäoikeuden tuomarin sattuessa paikalle, tästähän saadaan kunnon ennakkotapaus kun dumari katsookin paperin juridisesti validiksi..
Niin, tuota mä just mietin. Mustaa valkoisella siitä, että olet suostunut siihen, että mahdollista autoliikkeen korvausvelvollisuutta löysätään...
Varmaan käräjillä sanotaan vaan, että mitäs allekirjoitit ja että kukaan ei varmaan pakottanut suostumaan tällaiseen menettelyyn. "Osta ens kerralla autosi muualta" :D
Varmaan käräjillä sanotaan vaan, että mitäs allekirjoitit ja että kukaan ei varmaan pakottanut suostumaan tällaiseen menettelyyn. "Osta ens kerralla autosi muualta" :D
-
- -
Itsellä jäi kyseisestä puljusta huono maku. Helsingistä asti lähdettiin autoa ostamaan ja ennen lähtöä tietenkin tentattii, että auto on ilmoituksen mukainen ehjä kulkine..Myyjä vakuutti ääni värisemättä ja matkaan lähdettiin. Perille päästiin ja eikun kokeilemaan. Muutaman sadan metrin koeajon jälkeen huomasimme autosta selkeän ja auton arvoon oleellisesti vaikuttavan vian, jonka kuka tahansa älykääpiö huomaisi minuutin autolla ajettuaan. Myyjäliikkeen puolesta ei minkäänlaista vastaantuloa korjaukseen, hinta oli tiukka.
Näinpä me lähdimme massivikyrpä otsassa takakaisin etelärannikolle...
Itse henkilökohtaisesti kiertäisin kyseisen kiskan kaukaa, mutta sehn on vain minun mielipiteeni.
Näinpä me lähdimme massivikyrpä otsassa takakaisin etelärannikolle...
Itse henkilökohtaisesti kiertäisin kyseisen kiskan kaukaa, mutta sehn on vain minun mielipiteeni.
Tänään vierailtiin porukalla kyseisessä liikkeessä ja koeajettiin 3 autoa joista yksi tarttui kaverin matkaan. Palvelu oli tähän mennessä parhainta mitä olen autoliikkeessä saanut. Kertoivat liikkeen historiasta yms. Saksasta niitä Suomeen tuovat ja pyrkiivät valikoimaan leasing kamppeita koska niissä huolloista ja historian dokumentoinnista ei ole tingitty. Golf tuntui varsin asialliselta ikäänsä nähden ja vetoja tuntui olevan, lisääkin on saatavissa. Kone rakennettu n.4 vuotta sitten Harisella. Mietitään... ;)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”