Satkun Polo...
Valvoja: ffp jäsenet
Satkun Polo...
Pitää oikein tänne tulla "ääneen" ihmettelemään kun ostin Skodan DSG lootan lauettua sijaisautoksi 100€:llä 1996 Polo 1.4:n. Vehkeellä on ajettu 140tkm, korissa rupia jonkin verran mutta sisältä siisti. Etulaakerit, etujarrupalat, etujarrulevyt, alapallot ja raidetangonpäät meni heti uusiksi ja samalla vaihtui katkennu vasen etujousi ja paskana ollut oikea vetonivel. No, tämä normaalia satkun kinnerissä mutta se mikä ihmetyttää on tuo kulkupuoli.
Laite on 5-lovisella manuskalla ja 1.4 koneella ja minä olen uskaltanut kokeilla että kulkee mittarin mukaan 170 ja kaveri pommitti sillä mittarin mukaan 195. Kuulemma vielä olisi kulkuja ollut. Käsittääkseni kyseisen kamppeen pitäisi hyytyä sinne 150km/h hujakoille? Kiihtyy aika hemmetin kiitettävästi perstuntumalla. Olenko onnistunut saamaan jonkun viritetyn kamppeen vai onko kyseessä 1.4 kirveellä katkaistulle pololle tyypillinen ominaisuus? 150km/h ja kierrokset on vasta 4100... Niin juu ja täytyy lisätä että tuo 150km/h ei tee edes tiukaa vaan neula nousee yllättävän iloisesti ja 120km/h marssivauhdista auto valuu huomaamatta sinne 140 pintoihin jos ei ole tarkkana.
Aikaisemmin minulla on näitä poloja ollut 1.3 koneella -97 mallistakin ja missään muussa ei ole airbagia ollut mutta tästä löytyy.
Nim. Ei tätä uskalla mutsilleen lahjoittaa kun uusi auto rullaa pihalle!?
Laite on 5-lovisella manuskalla ja 1.4 koneella ja minä olen uskaltanut kokeilla että kulkee mittarin mukaan 170 ja kaveri pommitti sillä mittarin mukaan 195. Kuulemma vielä olisi kulkuja ollut. Käsittääkseni kyseisen kamppeen pitäisi hyytyä sinne 150km/h hujakoille? Kiihtyy aika hemmetin kiitettävästi perstuntumalla. Olenko onnistunut saamaan jonkun viritetyn kamppeen vai onko kyseessä 1.4 kirveellä katkaistulle pololle tyypillinen ominaisuus? 150km/h ja kierrokset on vasta 4100... Niin juu ja täytyy lisätä että tuo 150km/h ei tee edes tiukaa vaan neula nousee yllättävän iloisesti ja 120km/h marssivauhdista auto valuu huomaamatta sinne 140 pintoihin jos ei ole tarkkana.
Aikaisemmin minulla on näitä poloja ollut 1.3 koneella -97 mallistakin ja missään muussa ei ole airbagia ollut mutta tästä löytyy.
Nim. Ei tätä uskalla mutsilleen lahjoittaa kun uusi auto rullaa pihalle!?
Oisko siihen ostettu huippunopeudennostaja?
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Kieltämättä kuulostaa ihan hauskalta :) Moottorikoodi AFH. Tuonnäköinen.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”