4- paikkaiselle kovakattoiselle avolle olisi haku päällä.
volkkarilla olisi mielenkiintoinen kattoratkaisu, kun siinä myös tuo kattoluukku- mahdollisuus.
onko vikaherkkä yms... talvella tarkeneminen ?
löytyykö tarinoita ?
Eos- kokemuksia ? miksi hankkia ? vaiko joku muu avo...
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 102
- Liittynyt: 23.7.2003 19:39
Talvella käytettävyys on aivan normaalin kovakaton kaltaista. Ainakin bensaturbo teki lämmintä ptc vastuksen ansiosta todella nopeasti. Kovalla pakkasella katon lukuisat tiivisteet natisevat.
Vesivuotoja noissa kait on vanhemmittain ollut, rakenne kun on vähintäänkin haasteellinen.
Tosi kiva ja laadukas peli. Aivan toista luokkaa kuin vastaavat pösöt, ooppelit ja foordit. Tosin omassa pelissä aikoinaan oli kohtuu kivasti varusteitakin.
Vesivuotoja noissa kait on vanhemmittain ollut, rakenne kun on vähintäänkin haasteellinen.
Tosi kiva ja laadukas peli. Aivan toista luokkaa kuin vastaavat pösöt, ooppelit ja foordit. Tosin omassa pelissä aikoinaan oli kohtuu kivasti varusteitakin.
-
- -
- Viestit: 102
- Liittynyt: 23.7.2003 19:39
mitäs tuumaatte tästä linkin ehdokkaasta ?
http://www.nettiauto.com/volkswagen/eos/4886373
tätä katsellut juurikin noitten varusteiden takia.
lieneekö jonkun harrastajan auto täältä ?
no joo, narinaa ja muuta tietty tulee kun liikkuvia osia paljon ja tiivistepintoja.
entiset avot on ollu yllättäen suomessa valmistettuja kangaskattoisia ;)
ne oli jopa lämpimämpiä talvella kangaskatosta johtuen, kun pelti ei hohkanny kylmää sisään.
niissä silikoonin avulla sai nitinät kuriin, kun muisti pari kertaa vuodessa rötvätä tiivisteet.
http://www.nettiauto.com/volkswagen/eos/4886373
tätä katsellut juurikin noitten varusteiden takia.
lieneekö jonkun harrastajan auto täältä ?
no joo, narinaa ja muuta tietty tulee kun liikkuvia osia paljon ja tiivistepintoja.
entiset avot on ollu yllättäen suomessa valmistettuja kangaskattoisia ;)
ne oli jopa lämpimämpiä talvella kangaskatosta johtuen, kun pelti ei hohkanny kylmää sisään.
niissä silikoonin avulla sai nitinät kuriin, kun muisti pari kertaa vuodessa rötvätä tiivisteet.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa