Kesärenkaat
Valvoja: ffp jäsenet
Kesärenkaat
Eli onko millasta tietoa noista halvoista kesärenkaista (esim. 205/60-15) lähinnä mikä merkki olisi hiljainen ?
Itelläni Nexen n7000 ja oon kyllä tyytyväinen ollut. Yks kesä ajeltu ja ainakin kaksi kesää vielä jäljellä, ja kesässä tulee joku 8tuhatta kilsaa. http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=50777
editti, oliki sitte n7000 eikä n3000
editti, oliki sitte n7000 eikä n3000
Viimeksi muokannut opapopa, 4.4.2009 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Äskettäin ruuvasin alle täksi kesäksi ostamani Falken FK452 renkaat (225/40ZR18). Täytyy sanoa että ensivaikutelma renkaista on kyllä todella hyvä! Voin suositella =)
(Camskillistä 320 euroa / sarja kotiin toimitettuna, eli ei olleet kalliit)
(Camskillistä 320 euroa / sarja kotiin toimitettuna, eli ei olleet kalliit)
-
- -
- Viesti:
Onkos muilla muita kokemuksia kesärenkaista suosituksia? itse kans pitäs uusia nahka nakit kesäksi kokoa juurikin 225/40 18" nexenistä,maragonista ja nankangista kokemuksia. Maragonit tuntuivat olevan hirveän meluisat mitkä alla ovat. Jos en väärin muista niin nexenit olivat hiljaset, mutta kuuntelen mielellään mielipiteitä
-
- -
Ajelin kesän noilla Falken FK452 kumeilla 225/40-18 kokoisena. Camskillista ne tilasin kun halvalla sai. Pito ei ainakaan loppunut kuivalla kesken ja sateellakin piti ihan hyvin. Autona oli Golf IV GTI ja alustana KW Variant 2.
Mielestäni hyvä hinta/laatu-suhde. Kestävyydestä ei ole tietoa kun tosiaan vain kesän pyörivät alla ja sitten auto meni myyntiin.
Mielestäni hyvä hinta/laatu-suhde. Kestävyydestä ei ole tietoa kun tosiaan vain kesän pyörivät alla ja sitten auto meni myyntiin.
Mulla ollut peräkkäin kahdessa eri autossa Nexen N3000/7000 ja sen jälkeen Nankangit ja toisessa Vredesteinit.
Nankangit noista varmaan hiljaisimmat, oikeastaan mitään muuta käytännön eroa en ole huomannut. Renkaat 17 ja 18".
Eli mitkä tahansa noista hommaa niin ei taida metsään mennä.
Falkenit mulla ollut joskus vuosia sitten mutta siitä ei varmaan tänä päivänä kannata sen enmpää puhua...
Nankangit noista varmaan hiljaisimmat, oikeastaan mitään muuta käytännön eroa en ole huomannut. Renkaat 17 ja 18".
Eli mitkä tahansa noista hommaa niin ei taida metsään mennä.
Falkenit mulla ollut joskus vuosia sitten mutta siitä ei varmaan tänä päivänä kannata sen enmpää puhua...
Camskillista itse tilasin viime keväänä Falken ZE912 16" kumit koossa 195/40 ja pikkasen venyttämällä ne meni ihan hyvin 8" tuumaselle vanteelle. Ihan hyvät noi on olut ajella. Melko hiljaset, ei vetele, pito kuivalla ihan hyvä, mutta märällä aavituksen ehkä liukkaat. Lisäksi näyttäs siltä että kuluvat ehkä vähän nopsaan. Tosin oma ajotyylikin voi vaikuttaa tuohon asiaan. Kuitenkin hintaansa nähden, 250€ koti ovelle kannettuna, ihan hyvä ovat olleet. Noita nyt lähinnä itse tulee verrattua Nokian Zetaan mitkä oli alla ennen noita koossa 17" 215/40 jotka oli ainakin märkä pidoltaan paremmat. Tosin olivat kyllä melkoisen paljon kalliimmatkin. Niitä ennen oli jotkut Minervat mitä en kyllä suosittelisi käytettäväksi edes meluvalleissa. Ihan totaalisen paskat, kaikilla osa alueilla.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”