Transporter T5 lisävarusteista kysyisin?

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

kokkola
-

Transporter T5 lisävarusteista kysyisin?

ViestiKirjoittaja kokkola » 21.9.2008 10:15

Eli tuli hankkitua tuolainen T5 perusmalli eli 1,9 TDI.

ilmeisesti ei paljon varusteita ole ruksailtu. eli ei ole keskuslukitusta löytyköhän jokin jälkiasenus sarja joka olisi ihmisten hintainen?

Tässä kyllä taitaa olla webasto tai eber mutta ei kelloa eikä ohjaus mahtaisikohan olla mahdolista asentaa kello jälki asenuksena onko joku tehnyt? olisikohan jotain ohjeita tai kytkentä kaaviota ?

Mahtaisikohan olla jossakin nettissä saatvana vanerointi kuvia mitoilla ja mitä mahtaa laitaa eristeksi ammatilainen kun tarkoitus olisi saada pysymään lämpimänä takatila talvella ?

wwwili
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja wwwili » 26.2.2009 16:58

C-kitti + VW värityksellinen kello maksaa n.350€, eikä sinänsä ole taikatemppu asentaa. Tarvitaan vain nosturipaikka ja paljon kärsivällisyyttä.

P.i.t
-

ViestiKirjoittaja P.i.t » 26.2.2009 17:24

eikä tarvi mitään cee kittejä..pelkkä kello riittää ja sähköjohtoa.

kokkola
-

ViestiKirjoittaja kokkola » 5.3.2009 0:07

Terve

siis on webasto

mahtaisko jostakin löyttyä johto kaavio.

pumppu visin pitää laitaa jos haluaa lämpö myös sisälle?

P.i.t
-

ViestiKirjoittaja P.i.t » 5.3.2009 6:51

http://www.vw-bus-t4.de/index.php?sid=4

tuolta kattelin ite vähän ohjeita ja sitten tuumasta toimeen. siellä laitteessa on itessää vesipumppu eli se täytyy saada herätettyä myös.

mla
-

ViestiKirjoittaja mla » 5.3.2009 7:21

Noita asennuspaketteja olen itse käyttänyt mitä löytyvät tuolta P.i.t linkin takaa. Niillä on Saksassa hintaa joku 150€ + toimituskulut, joten ovat huomattavasti edullisempia kuin Kahan myymät setit jotka Suomessa ovat reilut 500€ hintaisia. T5 Multivaniin ja yhteen pakuun olen noita Webaston kittejä asentanut, joten toimivat myös kotomaassamme - toisinkuin Kaha antaa ymmärtää :)
Periaattessa asennussetti on asennusohje, johtosarja ja takaiskuventtiili - lisäksi manuaali-ilmastointiin taisi olla ohjausrele. Eli tuon voi rakentaa itsekin jos tarvittavat liittimet löytyy tai kuten itse niin asensin tehtaan osista (eBaystä löytyi edukkaasti) kaukosäädin sarjan joten ostin siihen sopivat liittimet ja tein johdot itse.

wwwili
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja wwwili » 5.3.2009 12:14

C-kitti = johtosarja + rele + 3kpl varokkeita. Ja kello siihen kylkiäiseksi.

Saksan Ebaystä katselin lisäheebeliksi kauko-ohjainta, ja niitä tuntuu saavan huomattavasti edukkaammin ku Kahalta.

Tänään juuri sain Webaston toimimaan kun viikko sitten asensin kahan C-kitin ja VW väreillä kellon. F- -, ja weba lukossa. Tänään fonseenin tiellä oleva pulju sai lukon auki. Ei ollu kummonenkaan juttu.

Kaha kauppasi ON / OFF kaukkista 420€ sis. ALV. HUH HUH!!! Ebaystä löytyi heti ensi mulkaisulla tyyliin 50€ sama kaukkis ja sitten se parempi kaukkis oli kans samaa hintaluokkaa. Telestart T90 tai jotain....

Onhan toi auto minulla jo viikon ollutkin, että johan siihen on jo kerennyt "tutustuttua"

kokkola
-

Moi

ViestiKirjoittaja kokkola » 8.3.2009 12:19

moi kiitos vinkeistä

menekö tuo asennus vain paikoille laitamalla vai täytykö käydää kuitamassa jolakin testerillä käyttön?

mistä muuten hankit nuo sopivat liitimet?

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”