Jetta I
Valvoja: ffp jäsenet
Kannattaahan se ostaa jos haluat moista Ur-Jettaa :) harrastaa. Itse voisin maksaa muutaman satasen hyvästä yksilöstä, niin harvinaisia nuo ei vielä ole että hinnat olisivat jo selvästi nousseet kuten ykkös GTI:lle on käymässä. Itse maksoin 50€ '74 passatista, jossa tosin ei ollut konetta paikallaan (kauppaan kuului 2 konetta) ja ruostehommaa on jonkin verran. Olisin maksanut tuosta vaikka 500€ jos ois pyydetty... Kyllähän muutama satanen maksetaan mistä tahansa edes jotenkuten ajokuntoisesta räppänästä, miksei sitten oldskool-Volkswagenista...? ;) Kannattee kuitenki muistaa että yli 20 vuotta vanha Volkswagen tai muu perusauto on asia josta tavallinen kaduntallaaja ei maksais euroakaan, kannattaa siis kokeilla kepillä jäätä.
Eiku ostamaan ja rakentamaan mieleinen kulkine,niistähän saa tehtyä vaikka mitä,
kuten tällasen :)
kuten tällasen :)
^tuo on aina yhtä hieno =) aikoinaa olin "tojota miehiä" kun omistin 89 corollan.. mutta kerran piti lähtiä kaverin ykkökoppa diesel jetalla kuskiksi joka oli ihan paska:) ja ajettukkin oli vissii jotai 800tuhatta...niin ratin takana nousi kumminkin leveä hymy korville ja ajattelin mielessäni että pakko saada tälläinen =) mutta haave ei ole vielä toteutunu.....ehkä jonakin päivänä..... :)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”