Corrado, G60 vai 2.0 16 V ?
Valvoja: ffp jäsenet
Corrado, G60 vai 2.0 16 V ?
Tällainen kysymys johon täällä varmasti osataan vastata parhaiten. Kaveri hakemassa corradoa saksasta, mutta olisi kiva kuulla faktaa ko. mallien hyvistä ja huonoista puolista. 2.0 ainakin vessanpyttyruiskulla, mites G60 ? Osien hinnoisa eroja ? Jotain lastentauteja ? G-ahtimen kestävyys ? ym. asiat mitkä hyvä ottaa huomioon ? En jaksanu etsiä, ku pitäs saada nopeita vastauksia ku yhteyshenkilö on hakemassa autoja jo. Ja ihan jokapäiväiseen käyttöön auto tulossa...
Ei jaksa etsiä?
Kannattaa nyt kuitenkin kokeilla tuota searchiä tuossa ylhäällä ja lukaista ne jutut läpi,eiköhän nuo asiat sieltä löydy useaan otteeseen.
Osat edullisia,miltei samoja.Samoja mitä passateissa ja golffeissa.Geen kestävyydestä sen verran,että kaiken saa rikki.Itsellä ainankin kestänyt kunnon rääkkiä.
Mitä ottaa huomioon? no ehkäpä juuri tuo,että se ahdin ahtaa,ei kai muuta sen kummempaa
Kannattaa nyt kuitenkin kokeilla tuota searchiä tuossa ylhäällä ja lukaista ne jutut läpi,eiköhän nuo asiat sieltä löydy useaan otteeseen.
mites G60 ? Osien hinnoisa eroja ? Jotain lastentauteja ? G-ahtimen kestävyys ? ym. asiat mitkä hyvä ottaa huomioon ?
Osat edullisia,miltei samoja.Samoja mitä passateissa ja golffeissa.Geen kestävyydestä sen verran,että kaiken saa rikki.Itsellä ainankin kestänyt kunnon rääkkiä.
Mitä ottaa huomioon? no ehkäpä juuri tuo,että se ahdin ahtaa,ei kai muuta sen kummempaa
Viimeksi muokannut JanneV, 19.3.2006 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se meidän vika ole jos sinulla on jo löysät housussa. Kannattaa seuraavalla kerralla ottaa asioista selvää riittävän ajoissa että ehtii
Arvelinkin tämän foorumin porukan olevan juuri tällasta inisijä porukkaa. Jos asia liittyisi itseeni en varmaan tällä tavalla olisi edes kysynyt vaan ottanut itse selvää ajan kanssa. Search on varmaan hallussa, mut jos ei ole aikaa niin sitä ei vaan ole. Ottakaas pojjaat vähän mallia muilta foorumeilta, ei niissä ajeta jengiä pois tuollasella ainaisella search paskalla ! Ja niinku sanoin ei tosiaan ole aikaa selailla jotain tiedon murusia jostain topiceista missä jyviä saa kerätä tuntikausia ja tieto pitää saattaa puhelimella samantein, no auto on nyt jo tulos, kiitos vaan hyvistä vastauksista, homma toimii täällä ;) Turha alkaa opettamaan foorumikäyttäytymistä, on näitä tässä jo kahlattu melko paljon läpi.
Täällä pyritään siihen että käytetään hyväksi vanhempia, jo olemassa olevia keskusteluja, eikä samoja asioita käydä läpi montaa kertaa. Siksi tuosta hausta mainittiin ja ihan aiheesta.
Mutta toki sinun tasoinen foorumiammattilainen voikin sitten varmaan siirtyä kokonaan niille paremmille foorumeille missä ei ole inisijöitä, jos kerran ahdistaa noin paljon. Ei sitten tarvitse hakea itse mitään tietoa, odottelee vaan että muut tekee työt sinun puolesta. Siinähän voitkin sitten itse keskittyä vaikka tuiki tarpeelliseen nenän kaivamiseen.
Mutta toki sinun tasoinen foorumiammattilainen voikin sitten varmaan siirtyä kokonaan niille paremmille foorumeille missä ei ole inisijöitä, jos kerran ahdistaa noin paljon. Ei sitten tarvitse hakea itse mitään tietoa, odottelee vaan että muut tekee työt sinun puolesta. Siinähän voitkin sitten itse keskittyä vaikka tuiki tarpeelliseen nenän kaivamiseen.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”