Elettiin Marraskuuta 2015, kun muutaman mutkan kautta pihaan eksyi Calypso Green värillä varustettu tonnikuussatanen turbodiesel flair jetta.
No 15x7" bebsithän siihen piti pyöräyttää alle 165/45 kumeilla ja laskia kenttään, oikeastaan mitään sen kummempia muutoksia ei tullut tehtyä. Ja näytti kutakuinkin tältä
Kesäkuu tuli sitten rullailtua tällä lookilla, mitä nyt vähän puskureita korjailtiin ja vahailtiin ja pestiin vähän väliä. Syöttöpumppu päätti sitten räkästä naftat pihalle, joten jetta jouti tallliin seisomaan odottelemaan osia. Monta viikkoa meni ja töissä tuli kuljettua perheen pitkäaikaisella kesäautolla, -69 vuoden kleinbussilla. Kun tilipäivä koitti niin jetta sai vähän uutta kenkää allensa ja g60 kaarta.
Yllättävän hyvin istui 16x9.5" vanteet 8 et:llä 205/40 kumeilla, tosin vakio kaarilla poke oli aivan sietämätön. Pienet cambbeerit ja leveät kaaret auttoivat tähän.
Jospa siit'ä jotain suuntaa saisi, minkälaisilla vehkeillä mennään täällä.
Mk1 jetta -84 mtdi
Valvoja: ffp jäsenet
Mk1 jetta -84 mtdi
Viimeksi muokannut Eppup, 26.5.2017 0:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mk2 Jetta
Aiheuttaa haikeeta kaipuuta, kun mulla oli aikanaan justiinsa samanmoinen. Tässä on muuten pirun hyvä esimerkki siitä, kuinka vähällä perusjetasta saa varsin maukkaan.
Re: Mk2 Jetta
Jep, mitään isompia muutoksia ei ole tullut tehtyä, tupakkamuoveja vähän vaihdeltu ja muoviosia ehosteltu.
Talveksi ois suunnitelmia korin ja koneen vaihdon suhteen, siitä ehkä lisää projektipuolella sitten.
Talveksi ois suunnitelmia korin ja koneen vaihdon suhteen, siitä ehkä lisää projektipuolella sitten.
Re: Mk2 Jetta
Morjes! Muutamien harha askelien jälkeen palataan taas vanhanliiton volkkareiden pariin. Kakkis tuli myytyä pois 2016 syksynä ja täten päätyi kiertopalkinnoksi jota en todellakaan halunnut.. Eli tuli ostettua täältä jo ennestään tuttu mk1 -84 jetta m-tdi koneella. Jos nyt tällä pääsis loppuvuoden kulettua töissä ja aiheuttaa mersukuskeille päänsärkyä.
Talvella kun koittaa aika astua palvelukseen olis tarkotus vähän hipostella ja siistiä koria(?) Konehuonetta ja muuttaa sähköpumpulle niin saadaan vähän lisää potenttiaalia.
Talvella kun koittaa aika astua palvelukseen olis tarkotus vähän hipostella ja siistiä koria(?) Konehuonetta ja muuttaa sähköpumpulle niin saadaan vähän lisää potenttiaalia.
- Liitteet
-
- IMG_20170525_010103.jpg (4.4 MiB) Katsottu 10901 kertaa
-
- IMG-20170525-WA0170.jpeg (1.51 MiB) Katsottu 10901 kertaa
Re: Mk1 jetta -84 mtdi
Ihan mielenkiinnosta,oliko sulla jetassa corveten salad shooterit? Oliko minkälainen prokkis saada paikoilleen?
Eikös niissä ole 5x120 jako?
Eikös niissä ole 5x120 jako?
Re: Mk1 jetta -84 mtdi
Jule kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta,oliko sulla jetassa corveten salad shooterit? Oliko minkälainen prokkis saada paikoilleen?
Eikös niissä ole 5x120 jako?
Joo tuossahan ne näkkyy ylempänä. 4x100 --> 5x120 jaonmuutosadapterit ja g60 kaaret eteen niin istui oikein maukkaasti :D
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 71 vierailijaa