Yleisilmeeltään auto oli ihan siisti. Ruostetta ei paikanpäällä löytynyt oikein mistään, mutta pellit ja maalipinta oli aika kärsinyt. Kuvissa maalipinta näyttää ehkä hyvältä, mutta todellisuudessa aivan pilalla. Valumia ja korjailuja siellä täällä. Katto näytti siltä kun vanha maali olisi syöpynyt pois. Tekniikka kuuleman mukaan ok ja sisustassa ei puutteita. Moottorina tässä tietenkin 1.3 kaasari ja varusteita löytyy ei mitään. Lasketaanko pyyhkijät? Alustaan oltiin vaihdettu luultavasti tatekniksin madallusalusta, eli takana iskarit ja jouset joissa taitaa olla joku säätökin ja edessä jouset.
Alla oli jotkut 13" levipellit mitkä oli ylimitoitettu rengastukseltaan autoon, joka hankaloitti koeajoa. Muutaman sadan metrin jälkeen tuli todettua että käy ja kukkuu niin eiköhän se riitä tähän hätään ja auto takaisin puun alle. Ei muutakun käteishinta kuntoon ja polovanhus kohti uutta elämää. Muutaman päivän päästä tästä auto noudettiin.
![Kuva](http://i5.aijaa.com/b/00684/14110028.jpg)
Auto vietiin meidän porukan kimppahallille. Kauppaan en halunnut mukaan järkyttäviä peltivanteita joten ne tultaisiin viemään takaisin omistajalleen. Eli auto halliin ja pukkien päälle ja letkutelineet takaisin.
![Kuva](http://i3.aijaa.com/b/00218/14110030.jpg)
Eli leimalle oli mentävä. Putken korjasin kuntoon uusilla kiinnikkeillä jotka olivat kaikki jäljellä olevatkin valmiit. Valoja vaihdeltiin ja putsailtiin ja pikku juttuja tehtiin ympäri autoa. Leimalle otin renkaiksi jotkut kaverin 13" jotka notkui nurkissa. Katsuri oli tyytyväinen biiliin, joskin kehui että konepellin alle voisi heittää jonkun gti koneen niin pääsisi eteenpäin paremmin. :D Tähän väliin kerron että leimalle mentiin tässä vaiheessa koska löytyi päästölaput jotka oli vanhenemassa.
Eli papereissa luki hyväksytty ja polo kulki ja pysähtyi. Ei muuta kun auto takas hallille ja miettimään että mitäs tehdään. Tässä välissä taisin ostaa ensimmäisen sarjan vanteitakin tähän, joista en vielä paljasta mitään. Maalauksen se vaatii ainakin, eli ei muuta kun hommiin. Auto osiksi.
![Kuva](http://i1.aijaa.com/b/00925/14110031.jpg)
Vielä ei tietoa että maalataanko itse vai vienkö maalattavaksi. Nyt ollaan vaiheessa että pohjien teko aloitettu ja hommaa riittää vielä. Muutama pieni ruostekkin löytyi onneksi, mutta ovat niin pieniä niin en kuvia laita.
![Kuva](http://aijaa.com/img/t/00607/14110032.t.jpg)
![Kuva](http://i3.aijaa.com/b/00669/14110033.jpg)
Projektissa yritän pitää tahtia yllä, jotta auto saataisiin ajoon heti kesäkeleiksi. Kaikki puskurit ja ulkokuoren osat pitää hifistellä kuntoon ja jotain pisteosia joutuu varmasti tilaamaan uusia, esimerkiksi puskureihin kromilistat. Kaikki puskurit myös maalataan tietysti. Tietenkin sitku ulkokuori on valmis ni alkaa perinteinen madaltaminen, alla oleva alusta ei riitä vielä mihinkään.
Vanteita tähän autoon on jo tulossa ehkä liikaakin. Kerrattakoon tässä vaiheessa, että mitään yksiosaisia ei ole tulossa. Kolme sarjaa löytyy ja kaikki kolmeosaisia ja 14" ja leveydeltään +8". Näistä laitan infoa kun niitä kotiin tipahtelee ja muutakin projektin osalta tapahtuu.
Ei muuta kun risuja ja ruusuja tulemaan, kaikki neuvot & vinkit ovat tervetulleita, koska auto on itselle ensimmäinen projekti.[/img]