Corradokuume pääsi taas yltymään 2014 kesän mittaan, pari vuotta sitten tuli semmonen omistettua ja uudestaan oli saatava.
Nettiautossa oli sillä hetkellä 8kpl myynnissä kun niitä kattelin, eli ei hirveesti valinnan varaa. Tämmönen yksilö löytyi 40km päästä, Turengista.
Perus G60, maalattu parisen vuotta sitten mattavalkoiseksi.
Keula oli aivan järkyn näkönen ostohetkellä!
Suorinta tietä oston jälkeen talliin repiin teippejä pois ja maalaamaan maskia
Miken Corrado g60 -89, Muumi -91
Valvoja: ffp jäsenet
Miken Corrado g60 -89, Muumi -91
Viimeksi muokannut -Mikkeri-, 24.3.2015 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Talvi tuli taas tallilla puuhasteltua, Raadosta saatiin hiukan paremman näkönen mitä se oli ostokunnossa. Lasikuitupuskuri äkkiä pois ja helmat lähti palasina roskiin.
Kesävanteiksi Keskin Kt1 16x9 Joka nurkkaan 215/40 kumien kanssa.
Orkkispuskuri tuli soviteltua paikalleen coolerin kanssa, ja kirkkaat vilkut ja sumuvalot tummalla kalvolla kaveriksi.
Perushuollot myös tuli tehtyä, Jakopää hiluineen, moniurahihna ja ohjaustehostimen hihna ja uudet öljyt tottakai.
Ahdinpyörä vaihtui 68 vakion tilalle ja rosteriputki ahtimelta vaparille. Sytkäennakkoa tuli myös laitettua, vaikutti kyllä alavääntöön tosi paljon.
Autossa oli vaalean harmaa lattiamatto ostaessa, sisusta palasiksi ja tekstiilipesurilla koko sisustan pesu ja matto mustaksi. Ovipahveista puuttuivat kaiutinlokerot, ovipahveiksi löytyi mustat nahkaiset pahvit.
Helmikuun lopulla tuli heitettyä koeajo lenkki, Kymmenisen kilometriä tuli ajeltua ja takasin talin pihaan, lämppärin kenno räjäytti mehunsa sisälle ja loput höyrynä räppänöistä pihalle. Tottakai juuri pesty ja kasattu sisusta Glykolissa ja lattimatosta lähti maalit käveleen.
Aikamoinen homma tossa kennon vaihdossa, eihän se vaikea ollu mutta ihan törkeen iso purkaminen. Tuli samalla sitten maalailtua harmaa kojelautakin vinyylimaalilla mustaksi, jotain hyötyä siitä kennon räjähtämisestä kun ei viittinyt turhaan alkaa aikasemmin kojelautaa purkamaan ja maalaamaan.. :D Samalla tuli pilariin laitettua muutama lisämittari. Oli aikamoinen koko perheen seurapeli toi ruuvien arvailu takasin paikalleen..
Tuli talvella ostettua mokkaratti, mutta se tuli niin paljon syliin että ajo oli vähän hankalaa. Hetken aikaa joutuu pitään jomin "tuningrattia" paikallaan kunnes saa hommailtua jonkun fiksumman.
Käyttöautot vaihtunu tiuhaan tahtiin, entinen tuli myytyä pois ja nettiautossa tuli vastaan meikäläisen vanha muumipassat tosi halvalla. Päästöt pielessä ja leima pitkänä, kuitenkin uusilla kesärenkailla aluineen, sai auton niitten hinnalla joten poishan se oli haettava.. :D
Kesävanteiksi Keskin Kt1 16x9 Joka nurkkaan 215/40 kumien kanssa.
Orkkispuskuri tuli soviteltua paikalleen coolerin kanssa, ja kirkkaat vilkut ja sumuvalot tummalla kalvolla kaveriksi.
Perushuollot myös tuli tehtyä, Jakopää hiluineen, moniurahihna ja ohjaustehostimen hihna ja uudet öljyt tottakai.
Ahdinpyörä vaihtui 68 vakion tilalle ja rosteriputki ahtimelta vaparille. Sytkäennakkoa tuli myös laitettua, vaikutti kyllä alavääntöön tosi paljon.
Autossa oli vaalean harmaa lattiamatto ostaessa, sisusta palasiksi ja tekstiilipesurilla koko sisustan pesu ja matto mustaksi. Ovipahveista puuttuivat kaiutinlokerot, ovipahveiksi löytyi mustat nahkaiset pahvit.
Helmikuun lopulla tuli heitettyä koeajo lenkki, Kymmenisen kilometriä tuli ajeltua ja takasin talin pihaan, lämppärin kenno räjäytti mehunsa sisälle ja loput höyrynä räppänöistä pihalle. Tottakai juuri pesty ja kasattu sisusta Glykolissa ja lattimatosta lähti maalit käveleen.
Aikamoinen homma tossa kennon vaihdossa, eihän se vaikea ollu mutta ihan törkeen iso purkaminen. Tuli samalla sitten maalailtua harmaa kojelautakin vinyylimaalilla mustaksi, jotain hyötyä siitä kennon räjähtämisestä kun ei viittinyt turhaan alkaa aikasemmin kojelautaa purkamaan ja maalaamaan.. :D Samalla tuli pilariin laitettua muutama lisämittari. Oli aikamoinen koko perheen seurapeli toi ruuvien arvailu takasin paikalleen..
Tuli talvella ostettua mokkaratti, mutta se tuli niin paljon syliin että ajo oli vähän hankalaa. Hetken aikaa joutuu pitään jomin "tuningrattia" paikallaan kunnes saa hommailtua jonkun fiksumman.
Käyttöautot vaihtunu tiuhaan tahtiin, entinen tuli myytyä pois ja nettiautossa tuli vastaan meikäläisen vanha muumipassat tosi halvalla. Päästöt pielessä ja leima pitkänä, kuitenkin uusilla kesärenkailla aluineen, sai auton niitten hinnalla joten poishan se oli haettava.. :D
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 16 vierailijaa