Hirveä kolmos kuume oli vaivannut jo jonkin aikaa ja pariakin tuli käytyä katsomassa, mutta niistä ei sen enempää. Sitten kotikyliltä ilmestyi nettiautoon vuoden -96 gt mallinen golffi. No sitähän piti lähteä katsomaan ja pikku koelenkin jälkeen tehtiinkin sitten kaupat. Myöhemmin tullut todettua,mettä olisi pitänyt enemmän tutkia autoa..
Tällähetkellä vastaantullutta. Apukuskin lokari vaihdettu (apparin puolella kulmikas vilkku kun kuskin puolella ovaali :D :D ) nostajat meinaa naputtaa joten ne tarttee vaihdattaa tuossa jossain välissä ja vaikka sitä on lukenut erinäisiäkin tarinoita kuin kolmoskoriset on niin "hyväpeltisiä" niin silti tuli hommattua. Helmat on joku "luokkahitsari" kötöstelly paikkoja sinnetänne, pohjassa vedenpoistotulpat (jaa nii mitkä) haperona.
Mutta sitten niihin hyviin puoliin. Sähkölasit edessä ja lasinen sähkökattoluukku. Kaikki toimii :) laseilla nyt meinaa välillä olla omaa elämää jos on comfortilla laittanut hälyt päälle niin kun avaa ovet lukosta ni ikkunat rullaa alas.. Eli ovien välisiä johtoja tarttee tsekkailla.
Pirteä 1.6 aft kone jolla ajettu n. 253tkm. Peltisarjaakin on joku väsäilly ja putkea..
Värinä autossa on Dragon Green elikkäs vihreä helmiäinen mikä taittaa sitten sinertävänviolettiin tietyssä valossa. Autossa oli takalaseissa kalvot kun hankin, mutta ei takaluukun lasissa ni poistelin sitten kalvot kokonaan.
Ja tälläinen se oli haun ja ekojen muutosten jälkeen.


Uudenvuoden päivänä otettiin tallikaverin kanssa sellainen päivän rykäsy ja ahkeroitiin golffin pintaan kiiltoa takas 2-step kiillotuksen voimin. Naarmuja jäi pintaan reilusti, mutta kelpaa tällähetkellä :)



Takavalot tuli käytettyä irti ja putsattua myös niiden alta. Tiivisteiden putaus ja takaisin paikoilleen.


Kuskinpenkissä normaalit kulumat ja korissa siellätäällä jotain sanomista.
Kesää varten golffin alle tuli hommattua Lenson rs replicat 7'5-9x16 vanteet. Näistä lipat kiillotukseen vielä ennen kesää. Joku alusta hommata. Hellan tuplavalot eteen ja Hellan punaiset magic colour takavalot. Ja finnittömät kilvet. Ja joku kaiffari joka tekis hitsaukset. Itsellä kun kemppi ei meinaa pysyä kädessä.. :(
Ainiin. Passatista siirretään mk3,5 cabrion ratti tähän sekä g60 jarrut myös. Katsotaan mitä kaikkea sitä kerkiää kevääseen mennessä :)