Audi A4 3.0 Tdi Quattro -07
Valvoja: ffp jäsenet
Audi A4 3.0 Tdi Quattro -07
R32 golffi vaihtui ennen joulua diisseli Audiin. Kutoskoneesta ei voinut kuitenkaan luopua joten tällaiseen päädyttiin. Tässä parhaat tämänhetkiset kuvat.. päivitän parempiin kun kelit antavat myöten. Auto on vaatimattoman näköisillä talvivanteilla tarkoitus olisikin etsiä uudet sekä talvi että kesävanteet. Näihin jos löytyy ehdotuksia niitä otetaan mielellään vastaan. Kesäksi olisi tarkotus etsiä 18 tuumaisia taakse ehkä jopa 11 ja eteen 10 levyisiä. Jos näillä spekseillä on vanteita tiedossa voi niitä vinkata, en ole äkkiseltään hirveästi valikoimaa löytänyt. Myös muita ulkonäkö parannuksia otetaan vastaan. Korkeussäädettävä alusta on auton traktorimaisuuden ja keulimisen vuoksi ensimmäisenä listalla.
Viimeksi muokannut mk2 GTI, 18.1.2015 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko manuaali vai automaatti?
Kaverilla oli muutama vuosi takaperin manuaalina samanlainen ja vaikka moottori oli hieno käytökseltään niin vaihteisto taas ei. Sama oli myös omassa 1.8tQ B7: kun koitti kunnolla kepittää niin isompaa pykälää ei tahtonut saada nopeasti sisään vaan kierrosten oli ensin hieman laskettava ennekuin sai vaihdon tehtyä.
Kaverilla oli muutama vuosi takaperin manuaalina samanlainen ja vaikka moottori oli hieno käytökseltään niin vaihteisto taas ei. Sama oli myös omassa 1.8tQ B7: kun koitti kunnolla kepittää niin isompaa pykälää ei tahtonut saada nopeasti sisään vaan kierrosten oli ensin hieman laskettava ennekuin sai vaihdon tehtyä.
Moro,
Tiptronicilla on tämä yksilö ja se on pelannut kyllä mukavasti. Jaa erikoinen oire tuollainen en oo aikasemmin sattunu kuulemaan näitten yhteydessä.
Tässä on ASB koodin kolmelitrainen eli alunperin se 233hepoa mutta jälkeenpäin on joku lastuttanut ja lukemat pitäisi nyt olla lähempänä 260. Tämä on myös DPF:llä eli hiukkassuodattimella varustettu ja senkin poistoa ja uudelleenohjelmointia olen miettinyt. Mitkä on teidän mielipiteet tähän?
Tiptronicilla on tämä yksilö ja se on pelannut kyllä mukavasti. Jaa erikoinen oire tuollainen en oo aikasemmin sattunu kuulemaan näitten yhteydessä.
Tässä on ASB koodin kolmelitrainen eli alunperin se 233hepoa mutta jälkeenpäin on joku lastuttanut ja lukemat pitäisi nyt olla lähempänä 260. Tämä on myös DPF:llä eli hiukkassuodattimella varustettu ja senkin poistoa ja uudelleenohjelmointia olen miettinyt. Mitkä on teidän mielipiteet tähän?
Mikäs teidän suositus olis tuoksi alustaksi.. Onko esimerkiksi nämä halvimman pään alustat mistään kotoisin: http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaup ... cale=fi_FI
Tuonhan nyt pitäisi ainakin tähän sopia?
Tuonhan nyt pitäisi ainakin tähän sopia?
Halvat alustat ovat.. Noh, halpoja. Sen kyllä huomaa.
Itse en kyllä tuollaiseen autoon mitään halvimpaa alustaa harkitsisi mitä kaupasta löytyy..
Jos ulkomailta tilaus onnistuu, katsele vaikka fk-shop.de :stä jokin kunnon alusta. Suoraan valmistajalta saa jokseenkin puoleen hintaan verrattuna suomen hintoihin.
Itse en kyllä tuollaiseen autoon mitään halvimpaa alustaa harkitsisi mitä kaupasta löytyy..
Jos ulkomailta tilaus onnistuu, katsele vaikka fk-shop.de :stä jokin kunnon alusta. Suoraan valmistajalta saa jokseenkin puoleen hintaan verrattuna suomen hintoihin.
Ok, joo täytyy miettiä noita alustoja.. Nyt olis tarkotus vaihtaa nuo putkenpäät omaan makuun sopivimmiksi, haussa olisi rs4 tyyliset ovaali putkenpäät. Osaatteko sanoa esimerkiksi mitään nettikauppaa josta voisi sen tyylisiä löytää..? Paikalliset autovaraosa liikkeet on aikalailla katseltu läpi eikä ihan mieleisiä löytynyt. Tuon s-line puskurin lipan putkenaukkojen leveys on noin 11.5cm että siihen sopiva ovaaliputkenpää olisi haussa.
Vaihto pitäisi kai onnistua noiden alaspäin menevien pistehitsit jotenkin irroittamalla ja suoraa versiota tilalle?
Edit: Niin ja noiden pienten takaikkunoiden tummennukset täytyisi saada pois, autossa oli lähes kaikki ikkunat tummennettu mutta ei mennyt katsastuksesta läpi joten jouduin ne poistamaan. Nyt ajattelin sitten mennä kokonaan tummentamattomalla lookilla.. mutta noiden pienten ikkunoiden osalta en ole keksinyt miten kalvot poistaa. Ei haluaisi rikkoa mitään sisustan osia ja ne tuntuvat olevan melko tiukassa. Kuinka olette noihin ikkunoihin tummennuksia laittaneet/poistaneet?
Vaihto pitäisi kai onnistua noiden alaspäin menevien pistehitsit jotenkin irroittamalla ja suoraa versiota tilalle?
Edit: Niin ja noiden pienten takaikkunoiden tummennukset täytyisi saada pois, autossa oli lähes kaikki ikkunat tummennettu mutta ei mennyt katsastuksesta läpi joten jouduin ne poistamaan. Nyt ajattelin sitten mennä kokonaan tummentamattomalla lookilla.. mutta noiden pienten ikkunoiden osalta en ole keksinyt miten kalvot poistaa. Ei haluaisi rikkoa mitään sisustan osia ja ne tuntuvat olevan melko tiukassa. Kuinka olette noihin ikkunoihin tummennuksia laittaneet/poistaneet?
-
- -
- Viestit: 21
- Liittynyt: 29.12.2014 18:47
Itse ostin Vmaxx Säädettvänä alustasarjan. Ei ollut sijoittaa enempää tällä hetkellä. Olen kyllä ollut tyytyväinen. Saa liiankin alas, tarvittaessa todella ylös.
Hyvä ajaa! Jäykempi saisi olla, mutta huomattavasti parempi kuin orginaali =)
Ilmeisesti sinulle menisi tämä: http://www.slamit.net/product/7484/v-ma ... n-ja-avant
Hyvä ajaa! Jäykempi saisi olla, mutta huomattavasti parempi kuin orginaali =)
Ilmeisesti sinulle menisi tämä: http://www.slamit.net/product/7484/v-ma ... n-ja-avant
-
- -
- Viestit: 21
- Liittynyt: 29.12.2014 18:47
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa