Klonkswageni golf mk3

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 25.7.2014 23:25

Noniin. Leima paperissa ja auto kunnossa. Tää ilta ajeltu ja fiilistelty vaan. Mut aamusta asti sai kyllä painaa tallilla ja sittemmin konttorilla, että irtos se leima lappuun. Ei tosin ollut loppujen lopuks mitään sanomista missään, liekkö perjantai klo 14-> osallisena asiaan.

Renkaat piti käydä alunperin tänään iltapäivällä vääntämässä liikkeessä, mutta kun oli niin turkasen kuuma ettei jaksettu lähteä huristeleen Nääsvilleen asti, ni tuli hoidettua työt sitten itse (tulikuumassa tallissa tietenkin). Ja perkele, eihän niihin tarvinnut kuin puhaltaa ja jo olivat päällä. :D

Kuva

Eteen sai näyttää vähän jarrusatulalle rälläkkää, kun oli niin hölmöt muodot itse vanteessa sekä siinä satulassa että otti tällä et20 kiinni. 5mm lätyllä ei olis tarvinnu koskee ollenkaan, mutta koska se perjantai...Takaset näyttää tosi ujoilta vrt etuset vaikka samat speksit, niin että luultavasti 10mm lätyt tulossa sinne.

Lähipäivinä matkailen kummisedän luokse alustan perusteelliseen säätämiseen taas vaihteeks ja samalla saa tiputettua niin alas kuin rohkenee. Nythän tuo on ihan jäätävän korkea vielä (pohjapanssarista n. 7cm) ja kaaristakin kantit nirhaamatta ja ja ja..mut ei se mitään! Ja pikapuoliin olis myös kinnastelun aika.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 27.7.2014 14:22

Vähä parempaa kuvaa, tai ainakin puhtaammasta autosta. Ajeltu eilen +300km Pirkanmaata päästä päähän ja loistavasti toimi, ei täristä tai vetele yhtään eikä kilise tahi kolisekaan.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ainoostaan isommissa montuissa ottaa kuskinpuolen takakaari näissä korkeuksissa renkaaseen (sekä tyhjällä autolla että kahden matkustajan kansa), mut pienen rälläköinnin ja vasaroinnin jälkeen pystyy pudottaan vielä ainakin pari-kolme senttiä kepeesti kun laskee nätisti kaaren sisään kumi sitten.

Kuva

Ainiin, kivasti öljy haisee kun antaa monoa tollei matka-ajossa, sylkee tuolta rikkinäisestä letkusta aina jokusen ruikkasun. Kai se tarttee sit oikeesti vaihtaa. Ei sitä vois korvata vaan kahdella erillisellä letkulla?

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 27.7.2014 16:40

Hyvin sopii noi vanteet. Ja nyt vasta huomasin kuinka hyvän sininen auto on! Vanne kaipaa vaan ulospäin! ;)

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 27.7.2014 17:13

Kiitti! Jep, väri on aivan bueno tällein puhtaana. Likaisena ollessa tekee aina mieli vaihtaa väriä, mut ei sit kyllä enää kun saapi pinnat puhtaaks. :)

Kyllähän sitä takavannetta tarttee tuoda sit kaaren salliman tilan verran ulospäin, ainakin 5mm lätty, jollei isompaa pistetä suoriltaan tilaukseen. ;) 15mm menee taas sit liikaa jo, mutta silmämääräsesti katteltuna kympit olis aika nappiin varmaan.

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 30.7.2014 16:03

Ehdin tässä jo miettiin että jos heittäis nuo muovikaaret roskiin, mutta kun näyttää niin hölmöltä ilman niitä. Kai se tarttee vaan ottaa rälläkkä käteen ja vetää noi muovit sit jollain apinaliimalla kiinni.
Jos jollain olis kaarimankeli joka kerkeis lainalle tässä Pirkanmaalla ni saapi ilmoitella!

Kuva

Etupää on asettunu ihan hyvälle korkeudelle jo, vielä vaan ku sais ton perän kanssa mukaan ni päästäis alueelle pikkuhiljaa.

Maalit lähtee näillä näppylöillä tilaukseen ja kaippa sitä vois Rupesin Bigfootin hankkia kanssa, että saa kunnon kiillon pintaan ja kyljistä kaikki naarmut pois. Talli on haussa maantasosta, niin sais vähän noita pesu- ja hinkkaushommia harrastettua omien autojen parissa useamminkin, ja vähän vaikka muutenkin. :)
Pesuriton puskuri on muuten myös haussa..ja nahkajakkarat. Niin ja finnittömät kilvet kipaisen konttorilta kunhan jaksan.

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 30.7.2014 18:23

Ota vaan kaikki muovit huisvithuu. Ei näytä noi muovihelmatkaa ehjät sulla olevan :) Samalla sitten ku maalailet niin kaaret tarvittaesa fiksaat ja mankeloit asiallisesti,ei rälläkällä! Ellet halua että kaikki paska takana pääsee konttiin.. Mullapa saattais olla pesuriton puskuri ylimääräsenä, ehkä. Näkyy mun ensimmäisissä postauksissa omassa topikissa. Tässä nyt on kaupat meneillään koko autosta niin ei vielä tiiä lähteekö kaikki :D (sorry OT)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 30.7.2014 18:34

Anna olla helmat ja kaaret, ilman niitä ihan helvetin rumia kolmoset.

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 30.7.2014 18:34

Kyl mä kuitenkin tykkään noista muoveista sen verran, et ei oo ihan heti lähössä varmaankaan. Kuitenkin etulokarit maalattu 1,5v sitten joten niitä en maalaa ollenkaan, ja hantinpuolen takakulma iham buenossa maalissa, niin että jos nuo kiskasis pois ni pitäis sit melki koko autoo suihkia ku hirveet jälet noista muoveista ympäriinsä, enkä kyl jaksa siihen ruveta tässä vaiheessa ja tähän autoon. Toi toinen helma on juu rikki, tartteis siihen keksiä ehjä lista vaan ni olis täydelliset. :D kaarista ei oo tarkoitus rälläköidä kuin kantista ylimääräiset pois ja rullailla loput sit paikalleen, helpompi tietty vaan mankeloida jos löytyis nopeesti jostain se itse mankeli.

Paas YV:tä jos se puskuri jääpi sulle! ;)

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 30.7.2014 18:48

Pidä helmat, mutta ota kaaret pois. Sebastianin ilmausta käyttäen: Helvetin rumia noi kolmoset noilla kaarilla ;)

Ja vaiha noi porkkanat pois :D

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 30.7.2014 19:58

Kyllä III tarvii muovikaaret. :)

ShuFFel
-
Viestit: 230
Liittynyt: 13.7.2011 18:42

ViestiKirjoittaja ShuFFel » 30.7.2014 20:03

Mulla on muistaakseni vänkärin puolen ehjä tuo päälymuovilirpakemikälie toho helmaan. Ei vaa tiiä saisko sitä ehjänä lähetettyä perille asti :D Ja ois koko helmat ylimääräsenä ja pari listaa. Missäs päin tää auto liikkuupi?

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 30.7.2014 20:09

Ei tosiaan oo kaaret lähössä heti. Porkkanat saa väriä niskaansa lähiaikoina, ei oo tarkotus pitää niitä noin, vaikka ovatkin kivaa vaihtelua vesittyneiden kirkkaiden sijaan. :D

Tässä Akaassa elikkäs lottovoittajien kaupungissa tää koppero majailee. :) tietty isommassa paketissa varmaan tulisivat todennäköisemmin ehjänä perille, pistäppä mulle YV:nä hintaa noista helmoista ni suunnitellaan!

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 30.8.2014 0:38

Ei oo jaksanu tän kanssa touhuta oikein muuten kuin ajellessa, mutta tänään tuli tylsyyksissä (ja kuumehöyryissä) rysäytettyä talliin asti ja leikeltiin kantit veks. Tai edestä kokonaan pois ja takaa käänneltiin, mankelia odotellessa.
Perää sain muutaman sentin laskettua, vielä pitäis ainakin sentin verran ruuvata alaspäin, mutta taidan oottaa että saan jäykemmät ja lyhkäsemmät jouset lykättyä kerrasta alle. Tai ees inspiraation kyhätä stopparit. Nyt keskiöstä kaareen noin 310mm takana, eestä en huomannu kattoo, mut alempana on.

Kuva

Muovikaaret tulee kyllä oikeesti takas, on se sen verran tylsä, ja pitäis sit pitkät kylkilistatkin katsella (ja mm. toinen takakaari mätä 1/4)... Nyt ei vaan jaksanut kiinnostaa notkua kauempaa tallilla, joten jää liimailut lähipäivien hommiksi sitten. Syyskuun aikana pitäis saada maalailut maalailtua, josko tätäkin sitten kehtais jo ulkoiluttamaan jossain muuallakin kuin kauppa- ja salimatkoilla.

Millä porukka on laittanut eteen sisälokarit takas paikalleen kun on kantit käännetty? Ei taida pysyä ylhäältä ilman mitään kikkakolmosia?

Niin, ja mikä pusla on takaa paskana, kun perse vipattaa välillä? Laakereista tms. ei ole kiinni. Joissain mutkissa tuntuu ihan rattiin asti kun ei meinaa totella 100% tarkasti, vaan tahtoo vatkata. Tunnustelin vikaa jo viime kesänä ja nyt tajusin että siellä on aika saletisti puslat entiset. Mutta mitkä sinne nyt ensiavuksi kannattaa vaihtaa, osaako kukaan sanoa? Kaikki kerralla ei ole vastaus, tietty aina parempi olis, mutta niin.

Kuva

Projektiauto olis tarkoitus lähipäivinä käydä myös hakemassa talliin, luvassa koritöitä, maalailua ja koneen hienosäätöö yms. "sopivan pientä". :D Tää Gti lähtee todennäköisesti sitten myyntiin, jollei iske innostus turbottamiseen tai muuhun kivaan.

Nelioviseen nahkasisusta haussa, saa tarjota. Myös Venton early maski kiinnostaa.
Niin, ja kuka osais kylmiltään heittää sen kolmoskoppasen keltaisen värikoodin?

pete73
-
Viestit: 2108
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 30.8.2014 14:49

Ei siellä takana taida olla juuri muuta kuin taka-akselin kiinnityspuslat (1/puoli etuvetoisissa). Ja ilman muuta molemmat vaihtoon samalla kertaa.. ei ne paljoa maksa varaosana, uretaaniset toki olis jämäkämmät...

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 30.8.2014 15:55

Niin, ja kuka osais kylmiltään heittää sen kolmoskoppasen keltaisen värikoodin?

Tämä ainakin on LD1B.

rosten
-
Viestit: 67
Liittynyt: 12.3.2009 15:07

ViestiKirjoittaja rosten » 30.8.2014 17:16

Strongflexiltä puolasta taka-akselin puslat makso about 50e toimitettuna. Uretaania ja vielä kaksiosaiset, eli helpot asentaa. Laittaa vaan paikalleen ja kovaa ajoa. Ne taka-akselin pultit kannattaa samalla uusia. Makso muistaakseni marmorilta reilun kympin.

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 30.8.2014 17:18

Tuosta tilaat setin ja pistät kaikki uusiks: http://www.ebay.de/itm/Polyurethan-PU-L ... 4ac317cfc9

rosten
-
Viestit: 67
Liittynyt: 12.3.2009 15:07

ViestiKirjoittaja rosten » 30.8.2014 18:07

Turha se on eteen uretaania laittaa. Alatukivarsiin r32/tt taaimmaiset puslat ja muuten vakiokamaa. Taakse sit ihan vaan sen asentamisen helppouden takia uretaaniset ja mieluiten juuri noi kaksiosaiset niin ei tarvii leikkiä kierretangon, prikkojen ja mutterien kanssa.

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 2.9.2014 19:57

Joo en mä koko alustaan jaksa alkaa vaihtamaan, ei oo mitään mielenkiintoo kyseiseen operaatioon, mutta kummaltakin puolen tietty vaihdetaan tuolta takaa. Tietenkin jos rikki menee jotain edestä niin ihan eri asia. Muistaakseni sinne jotain edellinen omistaja vaihtelikin, joten toivon mukaan saa olla läjässä. :D

Tuli vaan mieleen että mistä muusta tuo vipattaminen vois sitten johtua, jos ei puslista? Laakerit kunnossa ja kulmat about oikeissa arvoissa. Iskarit? Jännä, ettei katsastuksessa mitään sanottu vaan. Tosin oli perjantai...

Ai niin, se haussa oleva keltainen väri on se tummempi tuosta Sebastianin linkkaamasta.

Nuo 3SDM:t vois olla myynnissä renkaineen, eli 5x100, 9x16 et20, 195/45 Kumhoilla. Toki pelkät vanteetkin lähtee.

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 6.9.2014 15:07

Onko porukalla tietoa, että saako mk4 AEG koneen imusarjan sopimaan tähän ADY:n? Ajattelin nyt tääläkin kysyä, jos joku tietävä vahingossa eksyy kuikuileen tänne. ABA:n tuo nyt menee heittämällä, mutta tässä ADY:ssä kun nyt on muutenkin erilainen möhkäle jo alkujaan.

Tähän Golffiin ajattelin nyt lykätä paikalleen vähän palikkaa niin, että keväällä viimeistään sais penkin kautta lykätä myyntiin/turbotukseen pitkällä leimalla. Riippuu vähän mielenkiinnosta. :D
- TT 276 nokka + säädettävä nokkapyörä
- peltipakosarja + kokonaan 2,5" putkisto orkkiskatilla
- lastu, jotta saa ton nokan pelittään nätisti (mistä, millanen?)
- toinen imusarja, tota mk4 AEG:tä suositeltiin maailmalla, mutta tosiaan ainoa kysymys että saapiko sitä tähän sopimaan vai meneekö kokonaan uusiksi metsästyshommeleiksi.
Plussana tietty reijjitetty mk3/4 orkkiskotelo vaparisuodattimelle ja mahdollisesti toinen venakopan kansi riippuen tosta imusarjasta.

Eihän tästä koneesta nyt koskaan mitään pikakiitäjää tulla saamaan, mutta semmonen pieni siisti hipostelu on ihan paikallaan kulkupuolellekin.

Alustan vikoja tai ominaisuuksia ei oo vieläkään selvitetty, sen verran kuitenkin kurvailtu että se on todettu ihan tarpeeksi jäykäksi kun perse lähtee erittäin helposti irti asfaltistakin. Kytkinlevy menee vaihtoon, varmaan samalla sitten kun maalaroidaan ja laitetaan perään ne uudet puslat.

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 7.9.2014 10:03

DBilakselta saa ainakin lastuja sekä myös nokkia. Hyvähän se varmaan olisi jos olisi saman pajan tuotteita ni pitäisi ainakin toimia mutkattomasti yhteen. Dbilakselta saa myös sitten läppärunkosarjaa joka on pulttaa kiinni :)

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 9.10.2014 14:25

Menopuolta edelleen on tarkoitus parannella, mutta muuttui vähän aiemmasta listaamastani. Mitä sitä suotta alkaa pihistelemään, jos sille tielle lähdetään. Kuitenkin kilometrejä vähän rapiat 300tkm nytten, ni ajetaan sitten ilolla loppuun asti!
Eli Eatonin m45 tulee talven aikana. Hirveitä paineita ei ole tarkoitus koneeseen ahtaa, eli loppupeleissä aika helpolla pääsee, vaikka motti avataankin ja laitetaan vähän uutta osaa tilalle. Viimeistään kesällä myyntiin koko auto, jollen remmin myötä ihastu uudelleen. :D

Nyt olis kuitenkin tällä hetkellä nuo vanteet myynnissä, niin pääsee hakemaan uuden auton kotia. Ilmoitusta löytyy nettivaraosasta ja täältäkin myyntipalstalta.

Kytkinkin pitää nyt kuin tauti, kiitos coca-colan "hätäavun".

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 9.10.2014 14:59

Pistäppä vähän lisää suunnitelmia tuon eatonin osalta :)

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 9.10.2014 15:37

Elikkä jätetään nuo lastut pois ja imusarjat ennalleen, jonka sijasta hommataan uus moottorinohjaus. Katselin vähän sillä silmällä muistaakseni autotunen pakettia, megaruutta nyt tietenkin toisena vaihtoehtona. Suuttimia isonnellaan, jos tuntuu siltä. Kansi käytetään työstettävänä. Puristuksia muutetaan aavistus, mikäs tässä koneessa oli se järkevin ratkaisu? Ihan 98:lla edelleen kuitenkin tarkoitus rullata, kun ei tuota viinaa tästä tarpeeksi läheltä mistään vielä saa.

Eatonin ohella tässä nyt kallein juttu on kytkin, jonka luonnollisesti pitää kestää hieman enemmän kuin orkkis. Pari ihan varteenotettavaa tullut vastaan, mutten oo vielä mitään päätöksiä sen osalta tehnyt.
Peltisatsi ja se 2,5" putkisto nostetaan paikalleen.

Lisäksi itse mottiin heitetään vähän vahvempaa tai ainakin uutta osaa, mutta lopullinen ostoslista sinne osastolle muodostuu vasta kun kone saadaan auki ja katsellaan että miltä siellä näyttää. Vaihtoon on joka tapauksessa menossa se nokka ja säädettävä nokkapyörä.
Suunnittelin ihan leppoisia 0,7 paineita, mutta katsoo nyt miten tässä käy vielä. Pieni välijäähy nokalle ja siinä se aika pitkälti, tälleen äkkiseltään kaikki mitä tuli mieleen. Mitäpä on raati mieltä? :)

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 9.10.2014 15:39

Pistä suosiolla vaan E85:lle. Sitä saat kuitenkin kohtuu läheltä :)

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 9.10.2014 15:42

Joko sitä Koskista löytyy? Jos näin on, niin sittenhän ilmanmuuta näin toimitaan. :)

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 9.10.2014 15:45

Ei koskista, mutta Tampereelta. Otat samalla muutamaan kanisteriin kun haet sieltä ni ei tartte aina sitten sinne ajella. Koskista ei vielä harmi kyllä saa, muuten olis omat autot jo E85:lla käyviä. Lempäälästäkin näyttäisi löytyvän.

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 9.10.2014 17:35

Miten olet ajatellut tuon eatonin laittaa kiinni? Kiinnitykset, hihnavedot sun muut?

Itellä kanssa tollain 2 litrain 8v kone jota välillä miettinny jos hiukan piristäs :)

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 19.10.2014 16:56

En oo sen suuremmin vielä suunnitellu kiinnityksiä ym, mutta aika paljon netistä löytyy kuvia ja sepustuksia operaatiosta, itse lueskellut ainakin kaks pitkää topikkia just tän 2.0 8v remmittämisestä. :)

En kyllä tiedä pysyykö tää niinkään kauaa enää itsellä että on järkeä remonttiin lähteä, sen verran polttelee toisen saksalaisleirin takapotkut ja todella hyviä vaihtotarjouksiakin on tullut. Mut saa nähä mitä tapahtuu!

Kytkin lagailee taas ja johdot vittuilee urakalla, kun hukkailee parkkeja ja vielä keväällä toimineet lisäpitkien ja sumareiden johdot ei suostu yhteistyöhön väliltä konehuone - katkaisija. Alkaa järki mennä, mut jos tuo ens viikonloppuun asti kasassa pysyis ni menis purkamaan kojelaudan pois ja laittais kuntoon. Kitkat ja kytkinlevy sitten palkasta tilaukseen, ni ei tarvi "luistella" :D

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 19.10.2014 18:33

Pistäkkö vaikka yv:llä ne topikit mitä oot lukennu. Kiinnostaa itteäkin :)

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 9.12.2014 18:33

Demon, unohtunu koko homma ihan tyystin! Laitan linkkejä kunhan jaksan kaivaa ne, jos vielä kiinnostaa. :)

Kytkinlevy tuli hommattua, josko alkaisi pitämään. Innolla odotan näkeväni missä kunnossa vanha levy on, kun öljyä saanut ja siksi ylipäätään luistamaan jäänyt edellisestä remontista asti ennen kuin mulle auto tuli. Öljyn lämpötila-anturi tms. (musta, ylhäällä) oli rikki ja sehän sopivasti lirutti kytkimeen... Nyt tuli sekin uutena, toi "hätävaratulppana" toiminut yleismallinen anturi kun on roikkunut johdottomana melkein sen 1,5v.

Kuva

Samalla kun tuon levyn vaihtelee niin moottoriin uudet ölpät suodattimen kanssa laitan, ja sit loppukuusta hakeen pitkä leima!
Kunhan töissä hiljenee asiakastöiden virtaus, niin on aika ottaa ovista ja toisesta takakaaresta ruosteet kiinni, nyt kun on mahdollisuus tehdä kaikki hyvissä tiloissa kunnon laitteilla aina hitsauksesta maalaukseen. Eli todennäköisesti pyhille kevyttä puuhaa. Muovikaaret edelleen tulossa takaisin, jos auto itsellä niin kauan säilyy.

Kuva

Myyntiin siis laitan tämän kikottimen ihan lähipäivinä, ei jaksa enää itseä kiinnostaa ainakaan tällä tekniikalla ja vain kahdella kulkukelpoisella ovella. Vanhuus kai iskenyt muhunkin = mukavuuden halu kasvanut, ja koiran vuoksi farkku tulossa vähän uudempana.

Hei! Nastat on tällä hetkellä eriparikokoa, takana 185/65 ja edessä 185/60. Eli hyviä nokialaisia tms. saa tarjota 185/60 tai 195/55 koossa kahtena (2) kappleena!

Mikä muuten on, kun jarrupoljin on nykyään kovana ennen kuin starttaa? Käyntiin kun lähtee, niin normalisoituu ja ajon jälkeen ei samaa tee, eli ainoastaan aamuisin ja monen tunnin jälkeen tämmöistä ilmaantunut. Etujarrukamat tosin odottelis vaihtoa myös, voiko liittyä? Nesteet ok rajoissa vielä.

fagg0tprince
-
Viestit: 158
Liittynyt: 24.4.2013 17:21

ViestiKirjoittaja fagg0tprince » 12.1.2015 18:13

Osaakohan kukaan kertoa että missä vika, kun viime talvena poltti etuvalojen sulakkeen ja sen jälkeen ei ole vasemman etuvalon parkki palanut, ja nyt sitten jokunen aika sitten lopetti takaparkki vasemmalta toimintansa? Sulakkeen polttaa, konehuoneessa johdot ehjät, kojelaudan sisään en ole kurkkinut vielä kunnolla (eli ottanut sitä irti). Kuskin oven johtosarjaa paikkailin, kun oli kuoria rikki osasta, mutta ei vaikuttanut yhtään mihinkään. Virtalukko? Valon maajohto? Mikä vihhu?

Mutta asiaan. Maalailin takaluukun ja otin kuskin ovesta ruosteet kiinni, nyt voi päästellä taas jokusen aikaa ilman että tarvii niihin koskea. Niin, ja tökkäsin muovikaaret takas kiinni ja kyllähän se alko jälleen autolta näyttämään!

...

Leimalla käytän ensiviikolla, jollei tulevana viikonloppuna vaihda omistajaa. Toisen takapöntönkin voisi töissä laittaa kiinni, niin pääsis tuosta kammotuksesta eroon. Vähän alkoi polttelemaan uudet talvivanteet kun halvalla sais, 8x15 et 25, mutta toivottavasti tulee ostaja ennen kuin kerkeän taas tykästymään tähän :D

Kuva


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa