Tuommoinen das Auto on nurkissa pyörinyt.
83 vuoden 1.8 8v JJ-pannulla oleva GTI Golffi.
Kärry orkkis K-jetin mekaanisella ruiskulla. Käy ja kukkuu ihan kivasti.
Alla FK:n korkeusveivattava alusta, liian kova omaan makuun mutta pysyy tiessä.
Pientä jumppaa vielä tiedossa. Takaspoilerin laitto paikalleen ja GTI teipit kylkeen.
Mk1 GTI -83
Valvoja: ffp jäsenet
Pidän alla nuo Pirellit kun ne nyt jaksoin hioa ja maalata.
Pirellikannet teetätin itävallassa, näppärämpi Ebay-tuunari sorvaa niitä tahkosta suoraan. Tosin turhan suolaiseen hintaan.
Tallissa olisi vielä 80-luvun ronalin turbiinivanteet Sciroccosta, mutta ne pitäisi sorvata ja hioa. Saas nähä innostuuko joskus vielä.
Kuvissa keula jäänyt pikkaisen koholle, pitääpä keväällä vähän laskea.
Pirellikannet teetätin itävallassa, näppärämpi Ebay-tuunari sorvaa niitä tahkosta suoraan. Tosin turhan suolaiseen hintaan.
Tallissa olisi vielä 80-luvun ronalin turbiinivanteet Sciroccosta, mutta ne pitäisi sorvata ja hioa. Saas nähä innostuuko joskus vielä.
Kuvissa keula jäänyt pikkaisen koholle, pitääpä keväällä vähän laskea.
Edellisen omistajan jäljiltä siloteltu takaluukku, johonka lukkohilut odottaa poraamisintoa.
Takapyyhkijä ei ole tekemässä paluuta. Auto tuossa ohessa maalattu uusiksi.
Edessä jarrupäivitystä ja muuta pientä, esim peltisatsi. Vakio K-jetillä kuitenkin.
Muuten enemmän tai vähemmän originaalia vastaavassa kunnossa.
Projektissa oli tullessaan jonkinlaista "tuuninkia." Tummat takavalot, vihertävät parkit.. wtf?
Revin ne ensitöikseen pois, parempi näin.
Takapyyhkijä ei ole tekemässä paluuta. Auto tuossa ohessa maalattu uusiksi.
Edessä jarrupäivitystä ja muuta pientä, esim peltisatsi. Vakio K-jetillä kuitenkin.
Muuten enemmän tai vähemmän originaalia vastaavassa kunnossa.
Projektissa oli tullessaan jonkinlaista "tuuninkia." Tummat takavalot, vihertävät parkit.. wtf?
Revin ne ensitöikseen pois, parempi näin.
Golffi laitettiin talviteloille, kilometrejä kertyi n. 2000.
Kärry käy ja kukkuu edelleen tyylikkäästi.
Kävi pien haveri tuossa 3vk sitten. Parkkasin auton rinteeseen keula ylöspäin ja tietenkin satoi kaatamalla koko yön. Vedenpoistohan näissä on vain toisessa laidassa ja sadevettä sisään tuulettimen kautta.
Ei muuta kuin penkit ja matot irti ja auto kuivaksi. Näillä eväillä kärry pukille, matot kuivumaan ja auto talviteloille.
Kärry käy ja kukkuu edelleen tyylikkäästi.
Kävi pien haveri tuossa 3vk sitten. Parkkasin auton rinteeseen keula ylöspäin ja tietenkin satoi kaatamalla koko yön. Vedenpoistohan näissä on vain toisessa laidassa ja sadevettä sisään tuulettimen kautta.
Ei muuta kuin penkit ja matot irti ja auto kuivaksi. Näillä eväillä kärry pukille, matot kuivumaan ja auto talviteloille.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 99 vierailijaa