Henkan VAG -talli: G1 -projekti (4.12.2023), E-Golf ja Passat GTE

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Henkan VAG -talli: G1 -projekti (4.12.2023), E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 9.8.2008 21:41

Kuva


Volkswagen Golf1 -projektina, täyssähköinen E-Golf käyttiksenä ja Passat GTE -hybridi perhevankkurina.

Lopusta löytyy päivityksiä.

Ja lisää tunnelmia instasta @henkkasavosta

-----------------------------------------------------------------------
Edellinen projektii myytiin Heinolan suuntaan, eli uutta projektia aloitellaan...

Mie päivittelen tätä viestiä, jos sattuu tarvetta olemaan.
Viimeksi muokannut henkkasavosta, 4.12.2023 19:20. Yhteensä muokattu 37 kertaa.

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 10.8.2008 13:37

Kuinka vain BKD pelittää?

Omassa ärsyttävä pikkuvika/ominaisuus:
Kokeile ajella tasasta viileällä koneella kierrokset noin 1500 ja sitte kun vähä nostaa kaasua tai painaa - nykäisee muutaman kerran.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 11.8.2008 16:27

Tuo punainen ei meillä ole ollut kuin juhannuksesta. Siinä ajassa en itse ole ehtinyt ajaa kuin pari tuhatta kilometriä ;)

BKD on mamman työmatka-autona, ja kun tuota kysyin, niin mamma sanoi auton toimivan hyvin. Näin minäkin asian muistelen. En tiedä, kuinka paljon xx-merkkinen (en tiedä, mikä) softa. Vetoja tuossa on enemmän kuin "normaalissa" 140 hp versiossa.

...pakopaineita en edes halua tietää, ompahan syytä hommata isompaa turboa.

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 11.8.2008 17:30

Joo varmaankin se softa poistaa tuon ominaisuuden =)

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 2.9.2008 22:31

Uutta matoa koukkuun...

Koska autotalli oli aivan liian tyhjä, niin sinne piti hakea hieman täytettä. Auton mukana tuli osia.

Ensimmäinen vihje

Kuka arvaa, mikä auto on projektina? Yksi foorumilainen ei saa arvata ;) Tavoitteena on saada tämä liikkumaan omien kilpien välissä 2010.

edit:kuva linkiksi
Viimeksi muokannut henkkasavosta, 3.9.2008 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 3.9.2008 8:06

Ykköskoppanen on selvästi.
Ja avo?

Nimimerkillä tollasta suojannu ruosteelta keväällä;)

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 3.9.2008 9:34

Siihen nähden puhdas akseli, kun miettii mistä se löytyi :)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.9.2008 9:40

Taasko se on Jak3 levitelly romujaan ympäri Suomen. =)

Mr. DDR
-
Viestit: 86
Liittynyt: 1.8.2006 19:37

ViestiKirjoittaja Mr. DDR » 3.9.2008 11:17

Taasko se on Jak3 levitelly romujaan ympäri Suomen. =)


Siis kenties ykkösjetta?

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 3.9.2008 16:12

Kyllä, ykkösmuru raahattiin Kuusamosta kotiin. Se Jak3 levitteli romujaan myös tänne Etelä-Savoon. Hakureissu naapurin pakulla kesti 23 tuntia ja 5 minuuttia kotipihasta kotipihaan.

Tälläinen sitten trailerilla kuskattiin kotiin. Golffihan siellä möllöttää, ja jo valmiiksi dieseli. Syy trailerikuskaukseen on tässä. Jotain täytettä sinne tarvitaan, ja ajatukset tekniikasta pidän vielä itselläni (ja muutamalla muulla, jolle olen jo tästä sanonut).

Niinkuin mie jo sanoin, niin suuria suunnitelmia tälle jo on. Eikä ole golffissa liikaa purettavaa, eihän siinä ole edes jarrutehostinta. Aihiona tuo on kyllä hyvä. Kori on suhteellisen terve, eikä autoa ole vielä pilattu millään purkkavirityksillä.

Nyt on jo alkanut osien hamstraus, ja tosimielellä projektia tehdään aina välillä vähän. Erillistä projektikertomusta en varmaan jaksa väsätä, mutta päivityksistä kyllä tiedottelen aina välillä.

2010 tulee ennemmin, kuin huomaattekaan :P

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 3.9.2008 16:30

eikä autoa ole vielä pilattu millään purkkavirityksillä.


Jep, en kerennyt päästä vauhtiin, mutta vähän kummiskin :)

Taasko se on Jak3 levitelly romujaan ympäri Suomen.


Mitä nuita levittelemään ku ite hakevat :D

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 3.9.2008 19:19

Minäkii voin osallistua hieman tuohon osien levitykseen kuhan taloudellinen tilanne hieman kohenee/varmistuu. Kohta varmaan kannattas laittaa purkaamo pystyyn :)

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 14.12.2008 12:24

Kaveri soitteli miulle eilen, ja sanoi huomanneensa ykkösgolffin erään maatalon pihassa. Kun mie kyselin autosta, niin kaveri ei osannut kertoa siitä edes väriä. Hinnan se osasi kertoa, eikä se ollut paha.

Tällainen sieltä sitten tuli kotiin. Ja kuva vielä takaa.

e: linkit korjattu
Viimeksi muokannut henkkasavosta, 11.5.2009 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 14.12.2008 12:34

Siitä se sairaus lähtee, ensin yksi projektiksi, sitten toinen varaosiksi ja kohta on pari kappaletta vielä lisää.. ;)

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 11.5.2009 18:17

Pari hetkeä on vierähtänyt edellisestä päivityksestä. Talvella tulee vietettyä aikaa töissä, eikä talliaikaa juurikaan ole. Opettajalla on kevyt puolipäivätyö, puolet päivästä menee helposti töissä.

Oikein se Jak3 veikkailee, romut vain lisääntyvät pihassa. Valkoinen tarvitsee tekniikan, ja kuin sattuman kaupalla törmäsin isoventtiilitekniikkaan. Samallahan tuosta ottaa koneen lisäksi sähköt sekä viisivaihteisen laatikon.

Talven aikana valkoinen ei ole paljoa edistynyt. Pari osaa on purettu irti. Keulapala piti vaihtaa, kun joku oli tyrkännyt keulan varmaan johonkin penkkaan, ja korjaustapa oli tämä. Myös Jaakkoloiden innoittaman kattoon on tehty tilaa venton sähköluukulle.

Ehkä tuo liikkuu sittenkin 2010.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 10.6.2009 16:30

Kiitos ideasta, Iikka

Pari uutta myyntikuvaa otin tänään. Pölymiinivanteilla ajetaan tämä kesä. Ääliömäistä tarratuuninkia on myös harrastettu. Sain myös koneen päälle suojamuovit paikalleen.

Kyllä ostajan kelpaisi huristella.

[ot] Ostakaa, ostakaa, hinta on alle 4k€ [/ot]

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 21.6.2009 21:06

Juhannus on nyt lusittu, ja paluuta arkeen suunnitellaan.

Tuossa ennen juhannusta pikkuveli lainasi vihreää reissullensa, ja tiellehän se vihreä naperon jätti. Putko tuli auttamaan tumpeloa, ja vikakin löytyi: kiinalainen nestepää oli tehnyt itsemurhan pumpussa. Onneksi puhelimessa on numeroita, niin sai homman etenemään. Vanha pumppu pois, uusi JukkaA:lta (kiitos) ja putkon avulla paikoilleen, eikä taitureilta mennyt pumpun vaihtoon kuin parikymmentä minuuttia. Käynnistämisessä menikin sitten tovi pidempään. Ilmaa oli hörpitty oikein urakalla, ja sitä sitten paineilmallakin poistettiin. Käyntiinhän se sitten lähti, ja samalla sitä autoa taas vähän viriteltiinkiin. Kun kaasu oli pohjassa, eli lappu lattiassa, niin ecu näki, että 79% kaasusta käytössä. Rajoittimet pois, niin ecukin rupesi näkemään lattiassa olevan polkimen.

Sainhan mie tuossa ennen juhannusta vähän pohjamaaliakin suihkittua, toinen ja kolmas. Sitten vain pintamaalia päälle, ja toinen ja kolmas.

Oli muuten ensimmäinen kerta maalituiskun varressa, ja jälki on miun mielestä ihan siedettävää autotallimaalaukseksi.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 22.6.2009 17:31


energy
-
Viestit: 115
Liittynyt: 5.8.2004 14:50

ViestiKirjoittaja energy » 22.6.2009 20:28

Hyvinhän se gollffi valmistuu ja hyvältä kyllä näyttää..

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 29.6.2009 0:04

Aika etenee, ja jutut muuttuvat. Vihreä ASV siirtyi muille maille. Toiseksi viimeinen kuva ja viimeinen kuva vm. 1996 passatista.

Joku kiero perversio miulla on noihin pohjoisen autoihin. Käytiin tänään heittämässä sellainen 12 tunnin ajelu, ja takaisinpäin ajeltiin.... Enpäs kerrokaan.

Annetaan savonlinnalaisille tilaisuus nähdä tämä ennen muita.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 3.7.2009 18:08

Tässä ajan kuluksi pyöräytettiin valkoinen tallissa ympäri. Tarkoituksena oli vetää jarrulinjat kokonaan uusiksi. GTI:n taka-akseli on jo tullut kunnostettua uusilla osilla ja maalattua (kuka arvaa taka-akselin värin?).

Vanha taka-akseli piti sitten pudottaa lattialle, eikä se yllätys ollut. Oikea helman takaosa oli melko huono, eikä vasen ollut kuin hivenen parempi.

Metallihommat eivät meikältä oikin onnistu, joten ammattimies hommiin, ja pari kulunutta osaa vasemmalta irti. Olihan siellä paikkaa paikan päällä.

Hommat on vielä vaiheessa, kemppi teki lakon. Maanantaina jatketaan.

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 3.7.2009 18:17

taka akselin väriksi arvaisin kyllä punaista :D

olihan nuo itelläkin samat paikat ruosteessa V O toinen on etulattiat laidoista pehmenee kovin helposti.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 3.7.2009 23:28

...ei tule punaista taka-akselia.

Meillä on vasta oikea takakulma auki, kun se miggi teki välikuoleman. Etulattioiden laitojen pehmeys on vwortexilta tuttua. Se, mitä etulattioita tutkittiin, niin ei tuo sieltä ole mitenkään toivottoman pehmeä.

Maanantaina esitellään sitten uusin vwerheenjäsen, ja ehkä jatketaan tuota hitsaustarinaa.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 5.7.2009 10:09

Kyllähän sieltä sitä itteään näemmä löytyy, suosiolla nuo "viritelmät" vaan laikalla kokonaan pois. Vortexilla on kyllä kauheita pommeja tuohon verraten :D

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 5.7.2009 18:50

Tähän väliin näytetään sitten uusin tulokas. Savonlinnalaiset ihmettelivät tätä jo miitissä, joten esille se voidaan tuoda.

Kotimatkaa tehtiin siis se 9 tuntia katto auki. Tuon maskin mie arkistoin suoraan autotallin nurkkaan, ja ruuvasin kiinni kromiraidallisen. Aaperi lisäsi viimeiseksi yksityiskohdaksi wunderbaumin.

Myytävänä tämäkin on. Mukavahan avolla on päästellä (vesisateessa ja +11 lämpötilassa), mutta lastenvaunut eivät oikein avoon sovi. Vaimon mielestä volkkareita on jo tarpeeksi, ja tarvetta olisi farmarille, mutta..

..nautitaan kesästä nyt sen aikaa, että saadaan vaimo ympäripuhuttua.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 8.7.2009 12:33

lastenvaunut eivät oikein avoon sovi
Jaa ei vai? Tuohan on tilavimpia henkilöautoja mitä löytyy, itsekin olen kuskannut tuollaisella vanhan kirjoituspöydän kokonaisena kaupasta kotiin.

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 9.7.2009 13:20

On kyllä yllättävän tilava katto kiinni.

Takana on lokoisaa matkustaa.
Takaloosteriin mahtuu useita lavoja olutta ja grilli, hiilet ja kylmälaukkukin sekä makuupussi.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 9.7.2009 17:01

Kyllähän ammeessa tilaa on, pojat on tässä lähdössä avoautoilemaan. Tuonne sekaan ei enää latenvaunut, turvakaukalo sekä vaimo mahdu enää sekaan. Jos törmäisi siedettävään bensafarkkuun, johon olisi käteisrahat, niin ehkä....

Valkoisen peltityöt on nyt valmiit. Kaveri vaihtoi siihen takakaaret, teki helmat molemmille puolille, ja vielä ne taka-akselin reunat sekä molemmille puolille etulattian reunoille paikat.

Homma etenee...

BTW, taka-akseli ei ole punainen

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 5.8.2009 21:49

Valkoinen ei oikein etene, ja ammekkin taitaa jäädä käsiin. Ne snowflaket pitää työstää sitten talven aikana.

Ammeeseen meinasin laittaa alle säädettävää alustaa, mutta etuvanteet hankaavat säätömuttereita (ET38 + 185/60/14 ja myös tuo ET35 + 185/60/14). Saattaa sitten jäädä laittamatta sitä säädettävää, kun tuo vaemo ilmoitti ammeen kohtalon tuossa elokuun alussa.

Kyllä nuo perusvanteet miun mielestä käy tuohon paremmin, kuin snowflaket.

Koulu alkaa taas maanantaina, eli hidas rakentelutahti hidastuu entisestään.

Aaperi
-
Viestit: 133
Liittynyt: 22.1.2008 18:42

ViestiKirjoittaja Aaperi » 6.8.2009 15:46

Miulta D90 alle. Kyllä pyörii alustankin kanssa ;P

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 23.8.2009 0:11

Homma karkka ihan kohta käsistä. Täytyy varmaan katsella isompaa tonttia. Kalusto siis lisääntyy, mamma sai talvikulkineen. Kuvia mie laitan, kun ongelma on saatu ratkaistua.

Avo sattui sitten "jäämään" pihaan, ensi kesänä ajellaan sillä.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 30.8.2009 13:58

Koska amme jäi siis kotiin, piti mammalle ostaa työmatkakulkine. Ihan peruskuntoinen farkku, jossa ei ole mitään erikoista, ja kaikki toimii. Uusi alusta on jo tilattu, kun tuo 35i -passatin takapää ei sopinutkaan paikalleen (olisi muuten korkeussäädettävä FK:n alusta myytävänä...).

Noita alustoja kun sattuu tallissa olemaan, niin ammekin tipahti tonttiin. eteen 3mm spacerit toivat renkaan irti tolpasta.

Mataluus tuntuu olevan pihan juttu...

nani
-
Viestit: 981
Liittynyt: 19.10.2006 16:28

ViestiKirjoittaja nani » 30.8.2009 16:31

hommaa kattokaiteet tohon kolmosvarkkuun. ainakin mun silmää miellyttäis :)

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 30.8.2009 21:42

Noita alustoja kun sattuu tallissa olemaan, niin ammekin tipahti tonttiin. eteen 3mm spacerit toivat renkaan irti tolpasta

Oivoi.. eihän alkuperästä ammetta saa madaltaa ;)

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 1.9.2009 23:08

^Saa, ja pitääkin...

Kaveri laittoi juuri viestin, että sen 3C -passatti B** -koneella voimaa.com -lastulla kuluttaa ajotietokoneen mukaan maantieajossa 5,1l/100.

Mie kävin tutkimaan arkistoja, ja löysinpäs kuvan viime talvelta. Heitettiin vaimon kanssa alamäkireissu BKD-passatilla Kolille (auto täynnä lasketteluvermeitä). Piti sitten ottaa valokuva tieturin näytöstä.

...pikkutekijä...

(anteeksi huonosta kuvasta)

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 6.9.2009 0:02

Oli taas puuhapäivä takana.

Kolmonen tipahti tonttiin ja maailman rumimmat etuvalot vaihdettiin takaisin vakiovaloihin. Kuva vielä takaa.

Homma etenee,




...joskus

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 17.9.2009 20:31

Laitoin variantin ihan huvikseni myyntiin, ja männä viikon lopulla puhelin alkoikin pirisemään.

Mamma keksi viime perjantaina variantista vian, joka halvaannutti aikoinaan myös vihreän TDI:n. Ei lähtenyt golffi käyntiin lähikaupan pihasta avainta kääntämällä. Vaimo oli muuten iloinen, kun soitti miulle.

Mie hain ensin vaimon, ja sitten pikkuveljen kanssa työnnettiin varianti käyntiin. Mie ajattelin tosiaan sitä virtalukon pohjaa, kun aikaisemminkin oli käynyt noin, startille ei tule herätettä. Ehdin juuri varaosakauppaan hakemaan uuden pohjan, ja ajattelin vaihtaa sen pohjan lauantaiaamuna.

Tämä ostajaehdokas soitti miulle vielä lauantaiaamuna, ja halusi tulla katsomaan golffia 400 km päästä. Mie kerroin, että golffi ei lähde avaimesta käyntiin, ja että olin juuri korjaamassa vikaa. Toivotin kaverin myös tervetulleeksi sillä riskillä, että ehkä auto ei starttaakkaan, kun he saapuvat paikalle. Ostaja sitten ottikin sen riskin.

Tämä lisäsi motivaatiota golffin niputtamiseen.

Ne teistä, jotka ovat vaihtaneet G3 virtalukon pohjan ulkona/kylmässä/huonoilla työkaluilla TAI kaikilla noista, tietävät homman kurjuuden. Niin sitten kävi kurjasti, että ulosvetäjä miultakin lipsahti, kun kädet loppuivat kesken. Siinä oli sitten se ulosvetäjä. Miun oli pakko luovuttaa, ja niputin auton ostajaehdokasta varten valmiiksi. Mie vielä soitin, ja kerroin tilanteen.

Lauantai-iltana se kaveri sitten pääsi perille. Tutki auton, kävi ajamassa, kun ensin työnnettiin se käyntiin, JA
mätti sellaisen pinon seteleitä pöytään, että miulla ei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin myydä se golffi pois.

...pihassa oli taas tilaa kävellä.

Mutta rahat polttelivat taskussa, ja naapurin projektikupla valmistuu hirmuisen nopeasti, joka taas saa oman autotallin tuntumaan entistä kotoisemmalta paikalta.

Miun piti sitten käydä hankkimaan osia projektiin.

Päätin myös hakea Haminasta mallin kattoluukun käyttöön.

Tuli mallin mukana jotain muutakin...

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 17.9.2009 20:57

Golf Vr6 syncro variant?

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 18.9.2009 8:35

Ne teistä, jotka ovat vaihtaneet G3 virtalukon pohjan ulkona/kylmässä/huonoilla työkaluilla TAI kaikilla noista, tietävät homman kurjuuden.

Tiedetään. Seuraavan kerran vetelen suosiolla dremelillä soviteholkin halki enkä ala kikkailemaan ulosvetäjän kanssa.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 18.9.2009 16:53

^^Ei tuollaisia syncroja köyhät ostele ;)

Pyysin miekin jo joulupukilta dremeliä, kun tuostakin volkkarista se pohja tulee jossain vaiheessa särkymään.

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 19.9.2009 13:00

mietinkin tuossa et onkos sinulla täällä juttua, eipä enää tarvinnu miettiä kun jo löysin.
on pikkusiskoilla kyllä oikeisiin autoihin omistautunut opettaja. harva se aamu viskaan omalla golffilla siskot kouluun. varmasti olet huomannut:)

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 22.9.2009 8:12

bongattu henkan uus volski. passat varianti näytti olevani kun nopeesti risteyksessä ohiten vilahti:) bussissa siis olin.

Mika B
-
Viestit: 382
Liittynyt: 5.1.2007 10:38

ViestiKirjoittaja Mika B » 22.9.2009 9:39

^Sä olit bussissa ja samaan aikaan ilmestyi Golffi myyntiin. Menikö kortti pitkäksikin aikaa? :)
Sori Henkka ot.

Pitää poiketa vakoilemassa töistä tullessa millanen ajokki siinä pihalla on, ei malta odotella seuraavaan miittiin.. ;-)

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 22.9.2009 15:24

Mika B: bussilla liikuin kun volski oli huollossa. moottorin termostaatinsuojakoppa meni vaihtoon kun oli haljennu ja valutti nesteet pihalle ja samalla korjasivat jonkun sivu airbägin liittimen, kun herjas valolla. tänään kävin hakemassa huollosta mukavat 360e pikavoittoa opiskelijan budjettiin ei tee hirveen hyvää. auto myynnissä, koska viepi vähän turhan paljon bensiiniä mun kukkarolle ja on toisenlainen vaggine kiikarissa;)

ja vieläkin sori OT:sta

edit: eli kyllä se kortti vielä on taskussa:)

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 22.9.2009 21:00

Kävitkö Mika katsomassa pihaa?

Siellä siis näyttää tältä. Tuo uusin B4 on täysin orkkis ja räpeltämätön. Katsotaan, kuinka kauan...

Tuosta jonosta siis puuttuu se BKD. Projekti taas on haudattu talliin romujen alle.

e: ajatus/näppäilyhärö
Viimeksi muokannut henkkasavosta, 22.9.2009 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 22.9.2009 21:47

Se on Passat B4 :) Bongattu tänään marmorin pihassa..

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 22.9.2009 21:55

Olet oikeassa, taitaa tuo rinkelikeulahaaveilu ohjailla näppäimistöä :P

...siis B4, eli 35i facelift, vm. 1994-96. Korjatkaa, jos muita häröilyjä, kuten autonvaihtoajatuksia ilmenee...

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 3.10.2009 14:36


JSt
-
Viestit: 43
Liittynyt: 11.11.2008 14:08

ViestiKirjoittaja JSt » 4.10.2009 19:30

Tuo uusin B4 on täysin orkkis ja räpeltämätön. Katsotaan, kuinka kauan...


Ennen 1
Jälkeen 1
Ennen 2
Jälkeen 2
Ennen 3
Jälkeen 3


No ei näköjään kauan ;-)

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 17.10.2009 23:26

Sinne päin menossa...
Puuhapäivänä kakkiksesta saatiin kone irti. Muutaman huoltotoimenpiteen, ja jakopään koneenkannakkeen löytämisen jälkeen kone löytää tiensä ykkösen keulalle.

Siitä myöhemmin lisää.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 24.10.2009 0:23

Syysloma on tullut käytettyä hyvin:
Ennen 1
Ennen 2
Jälkeen 1
Jälkeen 2
Kävin sitten niputtelemman autoa, eikä ykkös-GTI:n vetarit käyneetkään sisemmästä vetarista. Tuossa kakkiksessa oli isommat laipat. Ykkösen ja kakkosen vetareissa ei ollut pituuseroa juuri lainkaan, eli räppäsin keulaa nippuun kakkosen vetareilla. Kun kiristin napamutteria, niin sain kuskin puolen vetarin jumiin. Ei se toennut lekasta, sorkkaraudasta eikä muistakaan hienosäätötyökaluista.

Piti ottaa sitten virvoitusjuomaa.

Jatketaan sitten myöhemmin.

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 24.10.2009 18:35

kakkiksen vetarit on liian pitkät, et ole ensimmäinen jolle on käyny sama :))

e.typo

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 2.11.2009 21:07

Tulipas taas askarreltua jotain pientä.
Etupäässä uutta osaa. :)

Eihän tuota kuitenkaan vielä pyörilleen saa, kun löytyy etupäässä ongelmia. En löytänyt suoraa vastausta vetariongelmaan tästä enkä myöskään tästä.

Hyviä ehdotuksia on tullut, mutta lompakko sanelee ratkaisun hinnan. Hakusessa siis halpa ja helppo ratkaisu. Taitaa tarvita siis kaksi.

Jatketaan taas joskus.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 3.11.2009 9:32

Helpoimmalla/halvimmalla taitaa taipua 90mm vetolaippojen vaihtamiseen siihen laatikkoon, ja samalla hyvä syy vaihtaa ne kuuluisat vetoakselien stefat hiluineen ettei tarvitse kirota pissivää lootaa.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 13.2.2010 17:31

Taitaa olla taas se "joskus".

...tallissa liikkuu, -ei mikään, ei mikään
...varaosien purkamisessa, -ei mikään, ei mikään
...veeran mittaristossa, -ei mikään, ei mikään
...TDI:ssä, -ei mikään, ei mikään

Pienempää kaveria saattaisi harmittaa, kun omistaa kuusi autoa, joista neljä on kilvissä, joista mikään ei toimi kunnolla, joista yksi liikkuu eteenpäin omalla moottorillaan, mutta ei hajuakaan siitä, kuinka kovaa tai kuinka pitkään.

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 14.2.2010 10:04

Mikäs kävi TDI:lle? Penkkako kutsui?

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 14.2.2010 10:32

Tuli todettua, että siirtopumppuvikaa ei ole korjattu aikaisemmin. Onneksi ei tarvinnut kävellä, kuin 200 metriä.

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 14.2.2010 20:32

Edit: Ongelma ratkaistu.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 25.4.2010 18:59

Kesä lähestyy, ja hommat etenee.

Ykkösmuru on pyörillään, ja oman moottorin voimalla liikkumiseen on matkaa enää sähköt, pakoputkisto, vaihteensiirtäjistö, eli näpertelyä. Pintaväri on haettu maalarilta, eli vapaaehtoisia maalareita etsitään.

Ammeen kesävanteiden entisöinti on alkanut. Oli muuten pikkutarkaa näpertämistä, eikä mennyt ihan putkeen. Ei sitä liikkeessä huomaa...

Joku voisi luulla, että meidän pihalla on pienimuotoinen VW miitti käynnissä. Tuo Jst tuli käymään, ja piti ottaa kuvia.

...eiku ensikertaan.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 15.5.2010 12:54

Amme sai Porschet allensa. 7x16, 165/45/16. On melkoisen kivirekimäistä tuo kyyti.

Aaperi otti hirveästi kuvia paremmalla kameralla. Laitetaan niitä sitten jatkoksi tänne, kunhan Aaperi saa ne nettiin.

Jos bensaa maailmassa riittää, niin auton omistaja (sylissä) pääsee ajamaan autollansa 18 vuoden päästä.

Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 15.5.2010 17:44

Ammeen vanne vallinnasta peukku.

j.f
-
Viestit: 270
Liittynyt: 4.10.2005 17:41
Viesti:

ViestiKirjoittaja j.f » 15.5.2010 19:31

spacereilla vaan ulos niin on makeet!

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 16.5.2010 11:12


Janne-Pekka
ffp jäsen
Viestit: 286
Liittynyt: 26.12.2003 15:38

ViestiKirjoittaja Janne-Pekka » 16.5.2010 11:38

Todella hienooo. Pienet lätkät väliin vielä niin avot mutta hyvä noinkin.

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 16.5.2010 14:34

Hyvin sopii! Passaa näillä helteillä ajella. :)

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 16.5.2010 21:51

Asiallinen avokas! Hitusen on tuo "massaraja" ylhäällä tuossa omaan makuun, eli yksivärinen hopea olis omaan silmään parempi. Mutta tuo lienee kuitenkin orkkismaalissa tuollaisena, joten menköön :)
Vanteita vaan ulommas..
Olikos noi sivuvilkut mitkä? orkkikset? tahtoo tommoset kakkikseen.. noita on jossain näkynyt muissakin, mutta ei nyt keksi mistä noi on ja miten lie sopivuus mk2?

jii_bee
-
Viestit: 2410
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 16.5.2010 22:46

Eikös nuo ole 124 Mersun vilkut..?
Hellalta saan hieman samannäköstä vilkkua joka passaa suoraan Mk2 vilkkujen tilalle:
Kuva

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 17.5.2010 20:43

Noista sivuvilkuista en osaa sanoa, paikoillaan ne olivat, kun tuon auton sain. Jos joku haluaa tarkemman kuvan, niin käsi ylös.

Massaraja on mitä on, mutta tehtaan jäjiltä. Levikkeet on maalissa, ja ovissa ja kyljissä on GTI -tarrat. Omalla tavallaan nuo on ihan hienot.

Katto auki on ihan kiva ajaa. Savossa on nyt kahtena päivänä ollut rajuja ukkoskuuroja. Katto ylhäällä vesi pysyy ulkona ;)

Mika B
-
Viestit: 382
Liittynyt: 5.1.2007 10:38

ViestiKirjoittaja Mika B » 17.5.2010 22:07

Savossa on nyt kahtena päivänä ollut rajuja ukkoskuuroja.

Joo, sori - unohdin kattoluukun auki. Ei olis muuten satanu. ;)

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 6.6.2010 20:22

Nyt en osaa päättää. Mitä mieltä arvon raati on?
sinkkuvaloilla
vai
tuplavaloilla
Molemmat on hyllyssä. Löytyy myös musta sinkkuvalomaski.

Kiitos tarkkasilmäisille, Porschet kestivät alla vain hyvällä tahdolla.

kiNos
-
Viestit: 17
Liittynyt: 20.3.2010 17:23

ViestiKirjoittaja kiNos » 6.6.2010 20:50

ääni sinkulle.

paerikss
-
Viestit: 471
Liittynyt: 4.9.2003 20:34
Viesti:

ViestiKirjoittaja paerikss » 6.6.2010 21:33

Sinkkuvaloilla!

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 6.6.2010 21:41

sinkku

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 6.6.2010 21:47

Itsekkin tarvisin tuon (merkillisen) sinkku-maskin... jos jollain on kaupan edukkaasti niin privaa :D
Viimeksi muokannut tos, 8.6.2010 8:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mandeprkl
-
Viestit: 567
Liittynyt: 29.10.2008 20:23

ViestiKirjoittaja Mandeprkl » 6.6.2010 21:51

Triplavalomaski?

Jonde
-
Viestit: 2085
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 6.6.2010 22:14

Et haluaisi toisen maskin kromireunuksia vaihtaa gti mallin punaisiin.

Aaperi
-
Viestit: 133
Liittynyt: 22.1.2008 18:42

ViestiKirjoittaja Aaperi » 6.6.2010 22:31

Tässä vielä suoraan kuvina ettei tarvii linkkejä availla:
Sinkku
Kuva
Tupla
Kuva

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 8.6.2010 20:25

Yleisön pyynnöistä huolimatta jatketaan tuplavalomaskilla toistaiseksi.

Tuli tuossa teluttua Porschet pois ammeen alta, että saa adapterit koneistettavaksi, ja pyörät viidellä pultilla kiinni. Yksi alkuperäinen tunkki särkyi ja amme tippui alas. Onneksi mitään ei särkynyt.

Tuli samalla ensi kesän vanteet ratkaistua, tai jos vaikka aikaisemmin saisi alle. Tarvitaan vain pinnapultit tai ihan hitsin pitkät kartiopultit.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 8.6.2010 21:10

Tuplat on kyllä omaan silmään paremmat! :) Ja phonedialeista iiiso plussa.

snowman
-
Viestit: 257
Liittynyt: 25.7.2003 15:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja snowman » 8.6.2010 21:21

Tulpavalot kaventaa tuota keulaa ilkeesti. Perässä nuo kapeat vanteet näyttää jotenkin hassuilta, koska muuten perä "kasvaa" kylkilinjassa ja mielestäni taakse kaipaa levempää vannetta kuin eteen.

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 9.6.2010 9:39

Joskus tuplavalot kertoivat saksan moottoritiellä ajaville; että takana tulevalla on enemmän kuin 70hv, joten on syytä antaa tietä ;)
(Alfamer: Autot 70 luvulla)

Aaperi
-
Viestit: 133
Liittynyt: 22.1.2008 18:42

ViestiKirjoittaja Aaperi » 13.6.2010 13:24

Kuva
Klikkaamalla lisää Henkan ykkös murusta

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 14.6.2010 21:42

Enää siis pientä hifistelyä jäljellä...

P.S Eipä tule enää verta korvista ja kammokin helpotti.. ;) Kiitoksia vinkeistä.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 7.7.2010 23:38

7kk ikäinen tyttö hidastaa ennestään hidasta rakentelua. Jotain kuitenkin tapahtuu, aina kun on aikaa.

Varaosaraadot vähenevät pihasta.

Jotain on kuitenkin tehty: raakakittaus on aloitettu, ja välihommina:
Hiontaväriä ympäriinsä leviteltynä.

Eikös sitä ole riittävästi, kun se saadaan valumaan?

Oli vain niin nätisti poikittain, että piti ottaa kuva ammeesta.

...taas joskus.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 16.7.2010 23:27

Taas jotain tännekin: En aikaisemmin kehdannut repiä lattioista irti niitä ehjännäköisiä bitumeja, mutta äsken iltapuhteina päätin repiä nekin sitten irti, ettei varmasti jäisi mitään yllätyksiä muhimaan. Talvella ei saa mitään aikaan, kun tallissa on niin kylmä, ja kesällä sitten mie päätin irroitella noita bitumeja. +27 astetta, ja kuumailmapuhaltimella auttaen bitumit pois. Hyi. Jaksoin puhdistaa takalattian apparin puolelta, eikä kyllä paleltanut. Ja vielä ihan turhaan, täysin ehjää ja virheetöntä.

Maanantaina tulee Silent Coatia 8 m^2, onpahan mukava liimailla sitä puhtaaseen peltiin.

Tuleva väri näkyykin sitten tässä ja tässä. Itse tein, ja säästin siinä. Omasta mielestäni en ihan turhaan.

...taas myöhemmin.

Jonde
-
Viestit: 2085
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 16.7.2010 23:55

Oikeen söpö "baby blue" näköjään tarttunut väriksi, ettei jopa olisi ihan Florida blau?

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 17.7.2010 9:10

L51C, Miami Blue. Ei ole ainakaan mikään ujo väri.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 17.7.2010 16:03

Perhana, hienoa :) Samaan väriin iteki silmäni iskeny kun jetalle suunnitellu uutta maalipintaa.. kunhan ei kerkiäis yleistyä nyt kovin tämä väri.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 22.7.2010 2:18

Yöt on kivaa aikaa tehdä hommia. Nippuun tuo ykkönen on menossa, penkkien verhoilijaa odotellaan ja odotellessa tehdään jotain pientä.

4m¨2 ei riitä mihinkään, täytyy ottaa avuksi toinen paketti Silent Coat -vaimennusmattoa.

Jos se olisi sitten vähn hiljaisempi, kun sitten joskus 20xx -vuonna saadaan se ajoon...

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 30.7.2010 22:25

Kun kerran koriin on suihkuteltu sinistä, niin mie ajattelin laittaa luukut kiinni talveksi. Piti sitten puhdistaa, rälläköidä, kitata, hioa, kitata, hioa (riittävä määrä toistoja)...

Sitten olikin aika suihkuttaa väri kontinluukkuun, konepeltiin ja etulokareihin. Tuohan alkaa jo sujumaan, pinta on miun mielestä ihan kaunista.

Uskaltaisikohan sitä kokeilla koko auton maalausta?

Ovia en ole vielä puuhaillut. Alasaranat on molemmissa ovissa väljät, ja ne pitäisi vaihtaa. Uudet on jo hyllyssä, mutta vanha tappi ei totellut hienosäätölekoja ja mietoa lämpöä. Miten tuo saadaan kivuttomimmin irti? Isolla lämmöllä?

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 31.7.2010 21:03

Anna mennä vaan koko kottero samalla. Itekkii pari autoa harjotellu, eikä niitä moni uskalla moittia. Ja jos moittii, niin pitää käskeä tekemään parempi. Pintaahan on helppo korjailla jälkeenpäin jos tarvii, ompahan sitte kiiltävä tarkistusväri :)

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 31.7.2010 21:19

Ovia en ole vielä puuhaillut. Alasaranat on molemmissa ovissa väljät, ja ne pitäisi vaihtaa. Uudet on jo hyllyssä, mutta vanha tappi ei totellut hienosäätölekoja ja mietoa lämpöä. Miten tuo saadaan kivuttomimmin irti? Isolla lämmöllä?

oikeinpäin varmasti ? alapuolelta muistin mukaan pitää hakata pois

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 31.7.2010 23:08

Sitä tapin spooritustahan ei saa hakata läpi, ja se on alapuolella. Varmistushan tuohon olisi kiva saada, ennen alkuviikon teluamista.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 1.8.2010 0:23

Ite vaihtelin yhteen oveen kerran nuita, eihän ne lähteny vaikka miten lämmitti ja hakkasi niin lopulta laikalla halki se pidike ja sitte ollu ku kopauttaa pois. Uudet osat tilalle ja hitsitäpeillä pidike kiinni + vähän laikkaa niin siinä se.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 6.8.2010 12:07

Kuka keksii, miksi ovet tahtoivat vähän roikkua? Tässä olisi pieni vihje.

Niinkuin Jak3kin kirjoitti, ei nuo tapit totelleet lekaa taikka lämpöä. Mie olen noissa metallitöissä ihan tumpelo, eli ne jotka ei osaa tehdä, soittaa sitten jollekin joka sitten tekee. Kaveri painii työkseen raudan kanssa, ja laikalla avustaen se sitten otti vanhat osat pois. Sitten vain hitsillä täyttö, ja lamellilaikalla tasaiseksi. Mieto puhdistus, ja uudet saranatapit saatiin paikoilleen oikealle ja vasemmalle. Apparin oven tuuletusikkuna tuet olivat revenneet irti, ja samallahan nuo liimasi kiinni.

Enää pientä sipistelyä, niin ovien sisäosiin saadaan pintaväri päälle. Kiire taitaa tulla, työt alkaa ensi keskiviikkona.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 15.8.2010 18:16

Ihan niinkuin tässä olisi sellainen turha nosto:

Työt alkoivat viime viikolla, ja työmatkat ammeella riittivät. Sellainen 70 työaamua ennen joululomaa tuolla alustalla ei kertakaikkiaan kiinnosta. Mamma saattaa tarvita autoa, ja pihaan oli jätettävä koirankuljetusfarkku, jossa on turvaistuin.

Veeraan ei ollut kesärenkaita, piti siis vähän penkoa varastoja. Mustat, kohtuullisen tuoreet peltivanteet hyllystä, ja mustat ja pyöreät kumit päälle. Saa luvan kelvata mammalle.

Jännä, että sarjana aikoinaan ostetut vanteet on niin eri-ikäisiä. Tuo oli 03 lokakuussa tehty, kaksi on marraskuussa 03 tehty, ja yksi on vm. 2001.

Piha käy ahtaaksi, ostetaan maatila Savonlinnan seudulta...

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 16.8.2010 22:02

Bongasinkin Veeran liikenteestä kun töistä tulin.

Btw. Golfin iskari korjattu. Hienosäädöllä sai kuntoon.

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 20.8.2010 21:41


Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 20.8.2010 22:55

Jere hyppäs kyytiin meiltä,kuulin vaan jotta joku pihassa "hurisee" ja huomasin että avoauto oli.Kauniimpi puolisko sanoi että "Henkan avo oli kuulemma."

henkkasavosta
-
Viestit: 310
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 1.10.2010 15:30

Aika päivittää:

TDI kumartaa ja taitaa kiittää mukavasta matkasta.

Meillä ei oikein kulje, toinen kerta kyydissä tällä autolla. Tällä kertaa kakkossuutin. Myydään halvalla, vaihdossa kelpaa suuret farmarit.

Muuta meillä ei sitten tapahdukaan.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa