Lisää harrastettavaa ilmestyi talliin noin kuukausi takaperin.
Autohan on vuosimallia 1981, ja kantaa mallinimeä Derby S.
Veretseisauttavasta suorituskyvystä vastaa koodinimeä HB kantava 50hp, 1093cm³ R4 moottori. Tasaisen ja optimaalisen bensansyötön takaa Solexin valmistama 31 PIC-6 kaasutin.
Ensihuolto piti sisällään mm. tulpat, tulpanjohdot, puolan, jakajankannen, kärjet, kondensaattorin, pyörijän, kaasarin puhdistuksen ja säädön, jakohihnan ja vesipumpun vaihdon, nokka-akselin stefan vaihdon, venttiiliensäädön, sekä tietysti öljyt ja muut nesteet suodattimineen, viralukonpohja, palaneet mittarivalot jne jne.
Paljon olis vielä tehtävää, hyvänä esimerkkinä alusta joka tullaan päivittämään. Samalla vaihdellaan nivelet, puslat yms.
Pikkasen pitäis myös "ylimääräistä" ajanpatinaa elvytellä pois, mutta ikäisekseen auto on pelleiltä hyvässä tikissä.
Muutamia osapuutteita yritetään paikkalla sitä mukaan kun sopivia sattuu löytymään, hakusessa on mm. vesikaukalon suojamuovi, ikkunaveivi sekä antenni.
Sisustan kunto on pientä likaisuutta ja kapteeninpenkin ryhdittömyyttä lukuunottamatta siisti.
Muutama kuvatus.
