VW Passat variant Highline -02
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Onhan siinä taas kaikenlaista laitettavaa talven jäljiltä kun ei ihan riittävästi pysty huolehtimaan ja pesemään käyttöön nähden. Suolatuilla teillä enimmäkseen joutuu ajamaan. Kattokaiteet tekis mieli ottaa pois kun saa aikaiseksi katsottua millaiset kiinnitykset niissä on, yläpuolella muistaakseni oli mutterit. Katon teippautusta tuo melkein tarkoittaa jos ei niihin reikiin mitään fiksuja korkkeja saa. Ikkunanpielien kromit oli jo viime kesänä ajatus teipata, mutta jos niistäkin jo tälle kesälle sais mustat. Ideoita on saa nähdä mitä niistä saa aikaiseksi toteuttaa kun saa ensin vähän kulutusosia vaihdeltua ja talven jäljet pois korista.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42


Jospa se ens kerralla jo näyttäis kuvissakin mustalta.. Rengastus tosiaan voisi olla numeroa pienempi joko 225/35 tai vähän paremmalla saatavuudella oleva 215/40 niin sais pari senttiä maata kohti tuota. Rengastus istuu kyllä jotenkin omin silmin paremmin mitä kuvassa, mutta vois sitä varovasti koittaa napsun ottaa etupäästä matalemmalle kun on nyt niin vaakasuorassa alustan puolesta että näyttää hetkittäin jopa keulivan.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Nyt on kattokaiteet passatista otettu pois ja reiät tulpattu. Muutaman reiän ympärillä on vähän pientä rupea maalissa niin voi olla että kitataan ja hiotaan reiän ympäristöt ja teippautetaan katto jossakin vaiheessa ellei muuta siistiä ratkaisua tule mieleen.
Vähän tuo homma lähti rönsyilemään kun hyllyssä oli valmiiksi eristeet kattoon niin päätin samantien suojautua ufomiehiltä:
Pari mustaa jälkeä kattopahvissa oli ärsyttänyt jo pidemmän aikaa ja oli siellä tainnut cola pullokin aueta joskus puoli hallitsemattomasti. Nyt on katossa vähän tahra ystävällisempi väritys sisällä.
Kahvoja, aurinkolipat ja sisävalojen kehykset pitää vielä väritellä sitä mukaan kun on aikaa.
Vähän tuo homma lähti rönsyilemään kun hyllyssä oli valmiiksi eristeet kattoon niin päätin samantien suojautua ufomiehiltä:

Pari mustaa jälkeä kattopahvissa oli ärsyttänyt jo pidemmän aikaa ja oli siellä tainnut cola pullokin aueta joskus puoli hallitsemattomasti. Nyt on katossa vähän tahra ystävällisempi väritys sisällä.

Kahvoja, aurinkolipat ja sisävalojen kehykset pitää vielä väritellä sitä mukaan kun on aikaa.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Vitsi kun jaksais itsekin värittää kattoverhoilun mustaksi/tumman harmaaksi. On vain niin älytön homma, kun kaikki kahvat ja valot jne on vaaleat... Ja mustalla verhoilulla tuo Jetta voisi olla vähän köpsän näköinen, kun sisusta on muuten antrasiitin värinen. :)
Hienosti kyllä passaa muuten mustaan/tummaan sisustaan!
Hienosti kyllä passaa muuten mustaan/tummaan sisustaan!
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Ei tuo verhoilu ollut paha rasti mitä nyt sain tehdä kahteen kertaan kun oli pitämätön liima valinta ensimmäisellä kerralla niin piti saada valmiit reiät kohdalleen. Nuo kahvat ja aurinkolipat eniten murehdutti, mutta tehdään pikkuhiljaa eteenpäin ja saa noita jotain mustia osia tiskiltäkin jos raaskii ostaa. Tuo homma alkoi kattokaiteiden poistosta rönsyilemään niin tuli kokeiltua. Kangas on jotain hyvin venyvää huonekaluihin? Tarkoitettua. Toisella puolella onkin tyylikäs kukkakuosi, mutta ei paista läpi kun ei liikaa venytä.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Tuossa kun peseskelin iltapäivällä tuon niin iski kova hinku sovittaa 'kromipeilejä' niin tässä nyt niitä kiillotellessa sitten pähkäillyt sopiikohan ne. Jotain tuo pyytää ja etupäätä pitää sentti pari tinkiä alas muttei tuolla möhkö rengastuksella taida sopia enää kääntyilemään. 215/40 sopisi paremmin, mutta keväällä pääsi vähän kiire yllättämään niin ne on nyt nuo. Onhan siellä tietysti ne 10mm spacerit, muttei niitä pyöriä nyt ole kaariinkaan tarkoitus hukata pelkän lisä madalluksen takia. Ei auta kuin kokeilla.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Joku voisi väittää että vastustaa, viime viikolla sylki kuskin puolen takaiskari nesteet ulos, maanantaina ohjasi konstaapeli valvontakatsastukseen ja tänään kun piti alustaa nostaa se kokonainen 2cm niin molemmat taka akselin säästöpalikat yhtä puuta.. Huomenna tehdä töissä jousen alapäät väliaikaisesti kun perjantaina pitää käydä näytillä, mutta alusta kaupoille joutuu. Mitä sarjoja muilla ollut ja millaisia kokemuksia? Aika on vähän piukalla talo ostoksen 'aiheuttaman' rempan takia ettei ehtisi kovin paljoa tuon kanssa urheilla vaan olisi nyt tarkoitus laittaa uudet tolpat ja vaihdella vannetta vähän korkeampaan asentoon istuvaksi. Eli brabukset nyt toistaiseksi hiljaisessa myynnissä ja vaihdossakin kiinnostaa 18" vag:n oem ja replikat ~225/40 rengastuksella. Mitään 1000e ei ole alustaan menossa, mutta vähän kiinnostaa millaista elinajan odotetta noilla on. Noista nykyisistä FKn coileista olen joskus lukenut iskari vioista joita nähtävästi on tällä kertaa 2vuoden jälkeen, mutta muuten olen kyllä pitänyt alustasta.
Mielipiteitä ja kokemuksia kiitos! Myös kiinteä korkeuksiset kiinnostaa eli ei tarvitse ihan tien pintaan saada enää.
Mielipiteitä ja kokemuksia kiitos! Myös kiinteä korkeuksiset kiinnostaa eli ei tarvitse ihan tien pintaan saada enää.
Eibach Pro Street S. Ei vituta ollenkaan parin vuoden jälkeen että sijoitti sen 900e postikuluineen tuohon sarjaan. Lautaset liikkuu edelleen ilman suurempia kiroiluja, voisin väittää jopa "kevyesti", juuri eilen ruuvasin kuusi kierrosta ylöspäin peräpäätä vain pienen painepesurilla huuhtelun ja wd40 putelin avulla.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Kuinkas pitkään noissa arvokkaammissa sarjoissa on iskarit kestäneet? Maantieajoa suurelta osin tulee ajettua ja 25-30tkm on ollut vuosittaiset ajelut.
Löytyiskö joltain kokemusta FK highsport tai silverline sarjasta? Olis vielä hyvässä hintahaarukassa jos on laadullisesti yhtään parempia kuin nuo jomit ja v-maxxit.
Löytyiskö joltain kokemusta FK highsport tai silverline sarjasta? Olis vielä hyvässä hintahaarukassa jos on laadullisesti yhtään parempia kuin nuo jomit ja v-maxxit.
Yhdellä kaverilla on tuo V-MAXX:n korkeus- ja jäykkyyssäädettävä alustasarja. Sitä voin lämpimästi suositella, ainakin kaverin kovassa käytössä kestänyt erinomaisesti. Toisella kaverilla puolestaan Audissa oli tuo tavallinen V-MAXX, sitä ei voi kehua. Löystyi todella nopeasti.
Arvokkaammissa alustoissa kestävät nuo iskarit pidempään kuin halvemmissa, koska pakkohan niiden on olla laadukkaampia kuin halvempien. =D Kyllähän se iskarien ikä riippuu myös ajotavasta.
Silverline ainakin nitisee monesti uudesta lähtien. Ko. alustaa katselin, mutta paikallinen myyjä sanoi, että takuujuttuja oli olllut valitettavan paljon juuri tuosta nitinästä johtuen.
Arvokkaammissa alustoissa kestävät nuo iskarit pidempään kuin halvemmissa, koska pakkohan niiden on olla laadukkaampia kuin halvempien. =D Kyllähän se iskarien ikä riippuu myös ajotavasta.
Silverline ainakin nitisee monesti uudesta lähtien. Ko. alustaa katselin, mutta paikallinen myyjä sanoi, että takuujuttuja oli olllut valitettavan paljon juuri tuosta nitinästä johtuen.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Olin tylsä ja tilasin jomit kun ei pörssi ja aikataulu kestänyt arvokkaampia. Jos nuo parivuotta taas ainakin menisi. Mites muiden on autoilut kuluneena kesänä sujunut? Lähinnä virkavallan osalta. Itsellä nyt 5 kesää autoilua takana vähän matalemmalla ja kolme niistä vähän tavanomaista leveämmillä vanteilla tai mitä nyt nykyään enää tavanomaisena pitääkin. Venyt ollut varsin maltillisia suurin viimekesäinen 215/40@9,5". Ei mitään ongelmia edes täälläpäin joskus paheksuttujen porin liikkuvien kanssa. Tämä kesä onkin mennyt turun poliisien leukoja kuunnellessa en tiedä onko ollut huonoa tuuria vai onko muuttuneet tarkemmiksi. Ei tuo matala auto ja venykumit nyt niin tavaton näky ole enää. Vähän ollut mielessä matalemmaksi leimaus ja brabukset takaisin alle kun ei tähän aikaan vuodesta ole vanne kauppa ihan kovimmillaan. Talvella ehkä vähän vaihdella kehiä jos löytyisi sopivilla specseillä lähelle laillisia kumeja.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Teki sitten 'talven' niin piti oikein käydä kiertämässä karheammat kumit vanteille. Vanteiksi adoptoin emännän b5 diudin kesäpyörinä palvelleet 17" carmani ca4. Piti ensin hankkia oem/replica vanteet, mutta se vähän jäi kun nuo oli jo ennestään nurkissa joutilaana.
Pari viikkoa takaisin vaihtelin jarrulaikat ja palat eteen niin oli satuloista sen verran hapertuneet männän haitarikumit että hain huolto sarjat ja nyt pitäis ne vaihdella kun laittaa talvipyörät ettei pääse suolavellit juhlimaan jos vanhat päättää kesken talven ratketa.
Olisko jollain heittää vinkkejä etukäteen kuinka tuo tapahtuu. Lähinnä siis joudunko ottamaan männän pois vai onnistuuko ilman? Aten jarruilla.
Pari viikkoa takaisin vaihtelin jarrulaikat ja palat eteen niin oli satuloista sen verran hapertuneet männän haitarikumit että hain huolto sarjat ja nyt pitäis ne vaihdella kun laittaa talvipyörät ettei pääse suolavellit juhlimaan jos vanhat päättää kesken talven ratketa.
Olisko jollain heittää vinkkejä etukäteen kuinka tuo tapahtuu. Lähinnä siis joudunko ottamaan männän pois vai onnistuuko ilman? Aten jarruilla.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Ok, toivotaan että olisi sama systeemi edessä joku voi vielä varmistaa jos tietää. Nuo on motonetin kumit niin niissä nyt ei mitään litkuja tullut. Voi niitä koittaa jarrunesteessä liottaa josko ei kuivuisi niin pian kuin ilman? Vähän noista tarvikekumeista hakemisen jälkeen ohjeita etsiessä luin ettei häävejä olisi merkkiosiin verrattuna, mutta tietääpähän vähän seurata tilannetta. Jos ne nyt tämän talven ainakin kestäisi.
Olisko jollakulla tietoa sumuvalojen toiminnasta nuo kun sammuu edestä kun laittaa pitkät päälle. -00 a4 ja -11 ocussa näin ei tapahdu. Onko vaan ohjelmointi juttu vai johdotuksissa joku releen aukaiseva lanka?
Ja tiedetään 'ei niitä tarvitse käyttää' mutta käytän silti kun sellaiset kerran nokalla on. :D
Olisko jollakulla tietoa sumuvalojen toiminnasta nuo kun sammuu edestä kun laittaa pitkät päälle. -00 a4 ja -11 ocussa näin ei tapahdu. Onko vaan ohjelmointi juttu vai johdotuksissa joku releen aukaiseva lanka?
Ja tiedetään 'ei niitä tarvitse käyttää' mutta käytän silti kun sellaiset kerran nokalla on. :D
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Jarrut sain käytyä läpi vähän pitää vielä ilmailla. Pölysuojan sain tahittua paikalleen mäntä paikallaan, mutta hantin puolelta ei tykännyt vanhan kumin rääppeet tulla pois ilman männän pois ottoa. Tekihän noille pieni herkistely hyvää, mutta vähän on tosiaan vielä ilman tuntua polkimessa. Vähän kyllä epäilyttänyt mahtaako tehostaja olla ihan voimissaan.
Alustaa nostin pari senttiä ja piikit pyörittelin alle niin saa talvi tulla.
Alustaa nostin pari senttiä ja piikit pyörittelin alle niin saa talvi tulla.
Golf IV -99 sammutti myös sumuvalot kun laitto pitkät.. Epäilen että on ihan pitkien ja sumareiden releet kytketty yhteen niin että vain toinen voi olla kiinni kerrallaan. Varmuutta ei ole.. Ohjelmointia ainakin epäilen vahvasti :D Ei noissa vanhoissa niin hirveästi niitä fuktioita ole.
Passatti on nätti (Y) Itellä hopea sedan ja hyvää kyytiä on tarjonnut. Korjauskulujakaan ei juuri ole muutakun kuluvien osien takia. Jos sitä ens kesänä sais aikaan alustan ja vanteet :D
Passatti on nätti (Y) Itellä hopea sedan ja hyvää kyytiä on tarjonnut. Korjauskulujakaan ei juuri ole muutakun kuluvien osien takia. Jos sitä ens kesänä sais aikaan alustan ja vanteet :D
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Ei ole omaankaan kalliimpia remppoja tullut lukuunottamatta yhtä tukivarren vaihtoa mista 300e oli mielestäni sika hinta ottaen huomioon että kaikki pultit oli notkeana. Ei silti itse tuon olisin joutunut vaihtamaan ulkona syys sohjossa ja kurassa tunkin nokassa niin ei tuo huonoin vaihtoehto ollut. Tänä kesänä vaihtelin saman tukivarren toiselle puolelle puoleen tuntiin ja osa maksoi 40e. Pientä läpikäyntiä tuo pyytää mutta pitäisi löytää joku ajatus mitä siitä on tekemässä ja seurata sitä. Tämä 3bg koppa alkaa olla vaan jo vähän kaiken nähnyt niin kaikki ideat alkaa tuntua tylsiltä jo ennen toteutusta. :)
Loppu kesältä yksi samsung räpsy
Huomenna pitäis siivota ja siistiä sisukset ja laittaa kumimatot ym talvi härpäkkeet. Tänään kävin auton viruttamassa ulkopuolelta.
Loppu kesältä yksi samsung räpsy

Huomenna pitäis siivota ja siistiä sisukset ja laittaa kumimatot ym talvi härpäkkeet. Tänään kävin auton viruttamassa ulkopuolelta.
Viimeksi muokannut Askelmittari, 13.11.2014 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onhan nuita tosiaan liikkellä aika paljon :D Osa rupeaa lahoamaan jo niin että varmaankin laskusuhdanteessa kuitenkin tuo yleisyys. Uudempaa koria on varmasti jo enemmänkin(3C).
Omaan on ihan vaan pieniä ja halpoja omaa silmää miellyttäviä asioita tehty. Oikeastaan vaan polttimoita vaihdeltu vähän ja perus parannuksia äänentoistoon. Ei kuitenkaan vielä viitsi vain 100tkm ajetusta luopua =) Joten kesällä on pakko ostaa jotain kalliimpaa.. Schmidt th linet olis mieluiset, mutta en tiedä uskaltaako ostaa. Jollekkin ne kromit on kuitenkin liikaa ja sittenhän niihin on pakko jotain naarmuja vetää... Mutta kyllä se siitä =) Iloisia kilometrejä käytt... eiku harrasteauton kanssa ;)
Omaan on ihan vaan pieniä ja halpoja omaa silmää miellyttäviä asioita tehty. Oikeastaan vaan polttimoita vaihdeltu vähän ja perus parannuksia äänentoistoon. Ei kuitenkaan vielä viitsi vain 100tkm ajetusta luopua =) Joten kesällä on pakko ostaa jotain kalliimpaa.. Schmidt th linet olis mieluiset, mutta en tiedä uskaltaako ostaa. Jollekkin ne kromit on kuitenkin liikaa ja sittenhän niihin on pakko jotain naarmuja vetää... Mutta kyllä se siitä =) Iloisia kilometrejä käytt... eiku harrasteauton kanssa ;)
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Oma silmä ei 3C farkkuun ole vielä oppinut, sedan on mielestäni ihan onnistunut koppa mutta farkku on jotenkin raskaan mallinen tai miten tuota omaa mielikuvaa luonnehtisi uusinta vaivaa sama tauti, mutta ehkä ne alkaa asettua kun niitä ensin on taas 10vuotta katsellut jos nämä uudet enää edes niin pitkään kestää. :) voi olla että kokeillaan jotain muun merkkistä saman konsernin tuotetta kun tulee aika vaihtaa.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Tässä jakoremmiä vaihtaessa taisi löytyä syy ettei lämmöt nouse kuin ~80 asteeseen. Termostaattia ei paikallisella huoltoasemalla ollut eilen hyllyssä niin pitää sen vaihto jättää alkuviikkoon jos ei joku tunnusta säkylän nurkissa omistavansa uutta ylimääräistä? Epäilin että autossa on joku saksan mallin kylmempi termostaatti, mutta
tuskin tämän ihan tältä kuuluu näyttää:

tuskin tämän ihan tältä kuuluu näyttää:

-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Ettei kesä taas pääsisi yllättämään niin jatketaan mihin keväällä jäätiin
Kehät kiiltoon ja kaksi väärän momentin takia katkennutta pulttia kiersin pois yhden keskiön puolan takaa. Pultit heitin kanssa sitruunahappoliemeen muhimaan. Saa nyt nähdä tuleeko näitä enää alle vai laitetaanko myyntiin kun saa kehät kiiltoon ja kasaan. Aika paljon ratkaisee saako sopimaan pykälät täyttävien kumien kanssa.

Kehät kiiltoon ja kaksi väärän momentin takia katkennutta pulttia kiersin pois yhden keskiön puolan takaa. Pultit heitin kanssa sitruunahappoliemeen muhimaan. Saa nyt nähdä tuleeko näitä enää alle vai laitetaanko myyntiin kun saa kehät kiiltoon ja kasaan. Aika paljon ratkaisee saako sopimaan pykälät täyttävien kumien kanssa.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Ensimmäinen vanne pultit sormitiukkuudessa. Muuttui ilme kummasti taas kun sai kehän kuntoon ja pultit kirkkaiksi.
Pitää joku päivä tästä tunkata taka kulmia ylös ja mittailla minkälaisista renkaista kannattaa haaveilla. Olisko foorumilaisilla kokemuksia 255/35-18 renkaista vajaavetoisen 3bg:n taka akselilla ja minkälaisilla ET luvuilla on vanteet olleet? Lähinnä kun ET on lähemmäs 30. 35 ET:llä on joskus omassakin ollut 10" vanteella eikä muistaakseni ihan mahdoton ollut ajella.


Pitää joku päivä tästä tunkata taka kulmia ylös ja mittailla minkälaisista renkaista kannattaa haaveilla. Olisko foorumilaisilla kokemuksia 255/35-18 renkaista vajaavetoisen 3bg:n taka akselilla ja minkälaisilla ET luvuilla on vanteet olleet? Lähinnä kun ET on lähemmäs 30. 35 ET:llä on joskus omassakin ollut 10" vanteella eikä muistaakseni ihan mahdoton ollut ajella.
-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Nonnih kesä on tulossa eikä brabukset olleet keväällä kovassa huudossa eikä niitä kovin aktiivisesti tullut edes kaupattua niin niihin kierrettiin nankangit niskaan ja sovitettiin takaisin passatin alle. Korkeuttakin tuli vähän säädettyä samalle metrille ylikokoisten talvirenkaiden jäljiltä.
Tämän viikonlopun ohjelmana onkin ollut pesua, sisustan siivousta ja jarruremppaa. taakse uusittiin levyt ja palat ja kusknpuolen jarruputki akselin mitalle. Lopuksi aloin ihmettelemään jarrutehostajan alipaineputkia kun on vähän murhetta ollut tehostuksen kanssa kun useamman kerran painaa polkimesta perätysten. Vesiongelmia ei ole akkukotelossa ollut omistukseni aikana ja tuskin ennenkään kun ei ainakaan lattiamaton alla ollut merkkejä kosteudesta niin epäiin noita pukia. Tehostajan liitos ja läpivienti vaikutti asiallisilta niin otin EGR:n takaa vinkkelimutkan pois ja tuo pumpun 'nippa' vaikutti melko väljältä pumppuun. Jostain olin lukenut että noita olis sikaliimalla tiivistelty ja samaisen purkkapatentin tein ja ainakin nyt äskeisen lyhyen kauppareissun vaikutti lupaavalta ettei jarrut nyt ainakaan huonommiksi olisi muuttunut.
Tuohon pumpun nipan remppaukseen/vaihtoon saa antaa vinkkejä jos sille on jotain tehtävissä koko pumpun vaihdon lisäksi. pienemmästä sivuhaarasta otin 15mm letkun päästä pois kun oli vähän nirhaantunut pinnasta.
Ensikuun alkuun asti olis aikaa hakea uusi leima. Vielä pitää etupään korkeutta vähän hienosäätää ennen niin saa otteeseen jotain muuta kuin 350/350mm kaarimitoiksi.
Nyt tuo purkki kulkee tämännäköisenä:

Tämän viikonlopun ohjelmana onkin ollut pesua, sisustan siivousta ja jarruremppaa. taakse uusittiin levyt ja palat ja kusknpuolen jarruputki akselin mitalle. Lopuksi aloin ihmettelemään jarrutehostajan alipaineputkia kun on vähän murhetta ollut tehostuksen kanssa kun useamman kerran painaa polkimesta perätysten. Vesiongelmia ei ole akkukotelossa ollut omistukseni aikana ja tuskin ennenkään kun ei ainakaan lattiamaton alla ollut merkkejä kosteudesta niin epäiin noita pukia. Tehostajan liitos ja läpivienti vaikutti asiallisilta niin otin EGR:n takaa vinkkelimutkan pois ja tuo pumpun 'nippa' vaikutti melko väljältä pumppuun. Jostain olin lukenut että noita olis sikaliimalla tiivistelty ja samaisen purkkapatentin tein ja ainakin nyt äskeisen lyhyen kauppareissun vaikutti lupaavalta ettei jarrut nyt ainakaan huonommiksi olisi muuttunut.
Tuohon pumpun nipan remppaukseen/vaihtoon saa antaa vinkkejä jos sille on jotain tehtävissä koko pumpun vaihdon lisäksi. pienemmästä sivuhaarasta otin 15mm letkun päästä pois kun oli vähän nirhaantunut pinnasta.
Ensikuun alkuun asti olis aikaa hakea uusi leima. Vielä pitää etupään korkeutta vähän hienosäätää ennen niin saa otteeseen jotain muuta kuin 350/350mm kaarimitoiksi.
Nyt tuo purkki kulkee tämännäköisenä:

-
- -
- Viestit: 496
- Liittynyt: 22.11.2009 21:42
Alkanut auton vaihto kummittelemaan mielessä pikkuhiljaa ja passatti on sen ilmeisesti vaistonnut kun yhtä sun toista kulutuspalikkaa on saanut olla vaihtamassa tämän kevään/kesän aikana. Nyt viimeisimpänä ahtimelta lähtevän ahtoletkun tuli päivät täyteen ja sitä odotellaan nyt postista kun -VariAntti- sellaisen kauppasi ja vielä kuskasi todella nopeasti postiin niin kiitos siitä! Autoa onkin nyt tarkoitus lähteä osittain palauttamaan lähemmäs sitä mistä on lähdetty jotta tuon pystyisi joskus ensi vuoden puolella myymään.
Tämän postauksen tarkoituksena lähinnä mainostaa että nuo Brabukset on kaupan ja otan niihin myös mielelläni jotkut hillityt 18" pyörät vaihdossa kunhan saa rahaa välistä. Myöskin soitin asennukset on ollut tarkoituksena purkaa ja myydä pois erillään joten jos niihin löytyy kiinnostusta niin yhteyden ottoa vaan YV:nä. Myös laitteet on määrä myydä suurelta osin pois jos niistä jotain vielä saa.
Kuvia löytyy jonkinverran tästä ketjusta kuvailen tarvittaessa lisää jos joku kiinnostuu. Tarjouksia vaan tulemaan! :)
Linkki vanteiden myynti-ilmoitukseen:
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/2098149
Tämän postauksen tarkoituksena lähinnä mainostaa että nuo Brabukset on kaupan ja otan niihin myös mielelläni jotkut hillityt 18" pyörät vaihdossa kunhan saa rahaa välistä. Myöskin soitin asennukset on ollut tarkoituksena purkaa ja myydä pois erillään joten jos niihin löytyy kiinnostusta niin yhteyden ottoa vaan YV:nä. Myös laitteet on määrä myydä suurelta osin pois jos niistä jotain vielä saa.
Kuvia löytyy jonkinverran tästä ketjusta kuvailen tarvittaessa lisää jos joku kiinnostuu. Tarjouksia vaan tulemaan! :)
Linkki vanteiden myynti-ilmoitukseen:
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/2098149
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa