Vw Golf Mk III 1.6 -96

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

aleba
-

Vw Golf Mk III 1.6 -96

ViestiKirjoittaja aleba » 24.6.2009 21:15

Tervehdys,

Sain vihdoista viimein itteeni niskasta kiinni ja jaksoin kirjotella jonkinnäkösen esittelyn omasta kulkineesta. Tuollanen volkkari tuli tosiaan hommattua viime tammikuun lopulla työmatka-autoksi. Autoa ei ehditty etsiä pitkään, kun bongailin nettiautosta sattumalta kaverin siskon auton ja rimpautin kaverille että onko se vielä myynnissä. Puhelun tulos oli se, että menin katsomaan autoa seuraavana päivänä ja siitä jokusen päivän kuluttua hain sen itelleni pois kuljeksimasta.
Kuva

Autohan on siis perus-karvalakkimalli 1.6 litraisella, 55 kilowattisella koneella. Eli ei tällä kuuhun mennä, mutta töihin ja takasin pääsee ihan mukavasti ja viel kohtuullisella polttoaineenkulutuksella. Auto on viettäny alkuvuotensa Rovaniemen suunnalla ja näin säästynyt suolaukselta ainakin jonkin verran. Kori on muutenkin kauttaaltaan hyvässä kunnossa, lukuunottamatta pieniä kiveniskemiä ja helmoissa olevia halkeemia.
Kuva

Korisarja on mallia Rieger, eli perushuttua. Omasta mielestäni auton parhaat palat on itse vanteet ja tuplavaloumpiot edessä. Noita Rh:n Cup vanteita on toki kylvetty pitkin maata, mutta mielestäni ne istuu kyllä mainiosti volkkariin. Tuplavaloumpioiden alkuperää en sen kummemmin tiedä, mutta valmistaja on Valeo. Jotkut sanoo että nuo on kauheet, mutta itte tykkään kyllä. Ei tuu joka päivä vastaan, kun kaikilla on nykyään noita enkelinsilmiä vaan :) mutta mitä tässä turhia, kommenttia ja vinkkejä otetaan mielellään vastaan!

Pitkti
-

ViestiKirjoittaja Pitkti » 24.6.2009 22:29

Ihan näpsäkän näkönen golpero! Itseä pisti silmään etu- ja takavalot: Takavaloiksi musta-punaset, ja etuvaloista pohjat mustiksi (piti ihan hätänen photoshoppaus tehä ;)

aleba
-

ViestiKirjoittaja aleba » 24.6.2009 22:49

Positiivistä vaan et joku näkee vähän vaivaa mun auton eteen :-D kieltämättä hyvä idea toi kehysten tummennus, ite olen mietiskelly jos tummentais kevyesti noita ite umpioita. Menettäs sen pienenkin valotehon, mitä niissä on viel jäljellä.. Takavalotkin pitäis tosiaan ottaa työn alle, olen miettiny puna-valkosta yhdistelmää.

Taskinen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taskinen » 24.6.2009 23:59

Kahtos perkule, taitaa olla omankylän (Akaa) autoja ellen pahemmin erehdy?

Demon
-

ViestiKirjoittaja Demon » 25.6.2009 8:20

Hinkkaat hyvä kiillon pintaan ja valot tosiaan tummiks ni avot *thumb*

aleba
-

ViestiKirjoittaja aleba » 25.6.2009 20:20

Ihan totta puhut Taskinen, Akaassahan tuo auto pyörii. Pitäs vissiin kyl alkaa työstään tuota autoa, kun vaan jaksais ja sais sitä aikaa jostakin. Vanteet, tai siis puolat oon suunnitellu maalaavani ja ja huulen vois kiillotella. auton myllyttäminenkin on käyny mielessä :)

Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”