Henkan VAG -talli: G1 -projekti (15.10.2024), E-Golf, Kakkis ja Passat GTE
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Ihme tuuria miulla on noiden volkkareiden suhteen. Ammeesta porsi ulompien murroksien suojakumit sopivan madalluksen avittamana, TDI lepäili taas tien laidassa tuossa pari tovia sitten, ja viimeisimpänä sai kirota Veeran kanssa. Ovihäikät pakkasella ovat ihan normaaleja MK3 -pohjaisille kahvoille, mutta...
Pari viikkoa sitten alkoi Veeran hytti täyttyä makeasta usvasta. Lasin pinnallekin tarttui tahmeaa, eli lämmityslaitteen kenno oli valmis. Miulta vielä puuttuu lämmin talli, eli sellainen päivän tai parin talkoo raittiissa talvisäässä ei kiinnostanut lainkaan. Savon autotune pelasti taas jälleen Volkswagen -autoilijan pulasta, ja vielä nopealla aikataululla. Halpaa kuin saippua, kennon hinta oli murto-osan remontin hinnasta.
Kun ajoin kotiin päin, koneesta alkoi kuulumaan metallista, hankaavaa ääntä. Auto toimi kuitenkin hienosti, niin mie en jaksanut reagoida siihen. Kyselin mie niistä latureista, mutta siihen se jäi, kun sitä veeraa ei tarvittu päivittäin.
Muutama päivä sitten oli taas pakko käynnistää Veera. Hyvin toimi, ja vei miut sinne minne pitikin. Kotimatka ei sitten mennytkään niinkuin elokuvissa: pari kilometriä ennen kotia hyttiin tuli kuminkäryä. Niin mie sitten päättelin, että moniurahihnakierrosta oli todennäköisesti kiristin kypsä. Tilasin uudet osat, ja kävin odottelemaan lämpimämpiä kelejä. -27 pakkanen ei innosta suomalais-ugrilaseen kansanperinteisiin kuuluvaa piharemonttia. Ohjeet löytyivät kivasti VWVortexilta.
Tänään tuli sitten t-paitakeli (-12 ja 10m/s pohjoistuulta). Mie sain luvan mennä remonttiin, ja sinne mentiin. T-paita päälle ja menoksi. T-paidan päälle laitettiin sitten lämpökerrastoa, fleeceä, toppaa, turkishaalaria, kettua, karvaa jne.
Aika ahdasta oli, mutta sanoisin, että kiristin oli valmis. Kasaan päin Veera meni nopeasti, mutta ongelmaksi meinasi muodostua riittävän pitkän 8mm pultin löytäminen. Se kiristimen löysäyssysteemi vaatii sellaisen.
Olisihan tuon voinut teettää ajoissa, mutta silloin kansanperinteet pääsevät unohtumaan :)
Pari viikkoa sitten alkoi Veeran hytti täyttyä makeasta usvasta. Lasin pinnallekin tarttui tahmeaa, eli lämmityslaitteen kenno oli valmis. Miulta vielä puuttuu lämmin talli, eli sellainen päivän tai parin talkoo raittiissa talvisäässä ei kiinnostanut lainkaan. Savon autotune pelasti taas jälleen Volkswagen -autoilijan pulasta, ja vielä nopealla aikataululla. Halpaa kuin saippua, kennon hinta oli murto-osan remontin hinnasta.
Kun ajoin kotiin päin, koneesta alkoi kuulumaan metallista, hankaavaa ääntä. Auto toimi kuitenkin hienosti, niin mie en jaksanut reagoida siihen. Kyselin mie niistä latureista, mutta siihen se jäi, kun sitä veeraa ei tarvittu päivittäin.
Muutama päivä sitten oli taas pakko käynnistää Veera. Hyvin toimi, ja vei miut sinne minne pitikin. Kotimatka ei sitten mennytkään niinkuin elokuvissa: pari kilometriä ennen kotia hyttiin tuli kuminkäryä. Niin mie sitten päättelin, että moniurahihnakierrosta oli todennäköisesti kiristin kypsä. Tilasin uudet osat, ja kävin odottelemaan lämpimämpiä kelejä. -27 pakkanen ei innosta suomalais-ugrilaseen kansanperinteisiin kuuluvaa piharemonttia. Ohjeet löytyivät kivasti VWVortexilta.
Tänään tuli sitten t-paitakeli (-12 ja 10m/s pohjoistuulta). Mie sain luvan mennä remonttiin, ja sinne mentiin. T-paita päälle ja menoksi. T-paidan päälle laitettiin sitten lämpökerrastoa, fleeceä, toppaa, turkishaalaria, kettua, karvaa jne.
Aika ahdasta oli, mutta sanoisin, että kiristin oli valmis. Kasaan päin Veera meni nopeasti, mutta ongelmaksi meinasi muodostua riittävän pitkän 8mm pultin löytäminen. Se kiristimen löysäyssysteemi vaatii sellaisen.
Olisihan tuon voinut teettää ajoissa, mutta silloin kansanperinteet pääsevät unohtumaan :)
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Taas on mennyt aikaa edellisistä kuulumisista.
Vaikka mie niin en alunperin ajatellut, niin avo lähti muille metsästysmaille. Foorumille se meni, saatatte kuulla siitä vielä.
Eihän se sitten muu auttanut, kuin laittaa uutta matoa koukkuun. Kävin hakemassa pihalle täytettä.
Vähän jo tulee korvista tuo OEMJDMBSjne. Mie ajattelin, että tässä on potentiaalia. Miettikää nyt, melkein kymmensenttiset pullistukset kyljissä. Tulossa on myös 16" Alessiot.
Stay tuned...
Vaikka mie niin en alunperin ajatellut, niin avo lähti muille metsästysmaille. Foorumille se meni, saatatte kuulla siitä vielä.
Eihän se sitten muu auttanut, kuin laittaa uutta matoa koukkuun. Kävin hakemassa pihalle täytettä.
Vähän jo tulee korvista tuo OEMJDMBSjne. Mie ajattelin, että tässä on potentiaalia. Miettikää nyt, melkein kymmensenttiset pullistukset kyljissä. Tulossa on myös 16" Alessiot.
Stay tuned...
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Joo joo, edellisen viestin faktat olivat ainoastaan avokkaan myyminen foorumille. Tuli roudattua tontille tuo kakkis ainoastaan Tämän syyn takia. En mie laiskana saanut sitä käyntiin edes tuolla 8v -koneella, mikä siinä tällä hetkellä on.
Talven aikaan se ei paljoa edistynyt, kylmä talli jne. 4-2-1 -peltisarja tuli ruuvattua paikoilleen, ja etuvakaajakin löysi paikkansa. Jone antoi mallikappaleen, ja paikallinen kyläseppä taikoi miulle sen alkuperäisen mallin mukaan käypäiset kannakkeet. Kuka arvaa, mikä noista on se Jonen malli?
Kun tuli tuo avo myytyä, oli taskussa rahaa, joka poltteli. Spot the difference.
Tässä
ja
tässä
Nyt pitää sitten siivota talli kunnolla. Ykkönen vietiin maalarin hoiviin. Eipähän tule itse pilattua sitä.
Talven aikaan se ei paljoa edistynyt, kylmä talli jne. 4-2-1 -peltisarja tuli ruuvattua paikoilleen, ja etuvakaajakin löysi paikkansa. Jone antoi mallikappaleen, ja paikallinen kyläseppä taikoi miulle sen alkuperäisen mallin mukaan käypäiset kannakkeet. Kuka arvaa, mikä noista on se Jonen malli?
Kun tuli tuo avo myytyä, oli taskussa rahaa, joka poltteli. Spot the difference.
Tässä
ja
tässä
Nyt pitää sitten siivota talli kunnolla. Ykkönen vietiin maalarin hoiviin. Eipähän tule itse pilattua sitä.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Ei mennyt ihan niinkuin elokuvissa.
Soitin keskiviikkona maalarille, että saisiko ykkösen pohjatöitä tulla katsomaan torstaina, tarkoitus oli hieman hoputtaa maalaushommia. Maalari vastasi, että miksi h*tossa tulet katsomaan, tule hakemaan maalattu auto pois :)
Tuli valittua vetoauto tälläkertaa vähän fiksummin. Kun tehtiin tuo ensimmäinen reissu maalaamoon, ja takaisinpäin tultiin se 16v trailerilla, niin TDI vetoautona ei tykännyt siitä. Kytkin alkoi luistamaan reissun jälkeen ihan höpönä. Kaikkein hassuinta on se, että se kytkin luisti kolmisen päivää, jonka jälkeen se alkoi taas pitämään. Mikähän hitsi siinäkin mättää?
BTW, miten tuo kuva saataisiin thumbnailiksi?
Soitin keskiviikkona maalarille, että saisiko ykkösen pohjatöitä tulla katsomaan torstaina, tarkoitus oli hieman hoputtaa maalaushommia. Maalari vastasi, että miksi h*tossa tulet katsomaan, tule hakemaan maalattu auto pois :)
Tuli valittua vetoauto tälläkertaa vähän fiksummin. Kun tehtiin tuo ensimmäinen reissu maalaamoon, ja takaisinpäin tultiin se 16v trailerilla, niin TDI vetoautona ei tykännyt siitä. Kytkin alkoi luistamaan reissun jälkeen ihan höpönä. Kaikkein hassuinta on se, että se kytkin luisti kolmisen päivää, jonka jälkeen se alkoi taas pitämään. Mikähän hitsi siinäkin mättää?
BTW, miten tuo kuva saataisiin thumbnailiksi?
Viimeksi muokannut henkkasavosta, 14.5.2011 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Olipas tämä vajonnut melkoisen alas. Niinhän sen kyllä pitikin, kun ei nuo rojektit oikein etene. Ykkönen on vielä tallissa, VeeRa sai kesärenkaat alle ja tippui normaalisti alaspäin, ja tämä käyttisraato, 3C, no... Ei se oikein halua liikkua.
Sain mie vanteet ostettua ykköseen, vaikka käyttiksetkin tarvitsisivat vanteita. Ykkönen ei niitä tarvitse ihan kohta.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
Sain mie vanteet ostettua ykköseen, vaikka käyttiksetkin tarvitsisivat vanteita. Ykkönen ei niitä tarvitse ihan kohta.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Sama itkuvirsi jatkuu. Mitään ei tapahdu meillä. TDI antoi penkissä vain 138hp.
Vanhoista kuvista ja valituksista on saattanut jäädä muistikuva, että ykkösen nykyinen koti on pimeä, kapea lyhyt ja talvisin ihan hitsin kylmä. Nykyisin tuo koti on vielä enemmän sekaisin.
Välihommina pitää sitten aloittaa ykköselle uuden kodin tekeminen. Ykkönen ei kyllä tätä tahtia valmistu ikinä.
Ei siis yhtään volkkariasiaa. Kiinnostaako ketään tuo lisähomma?
Vanhoista kuvista ja valituksista on saattanut jäädä muistikuva, että ykkösen nykyinen koti on pimeä, kapea lyhyt ja talvisin ihan hitsin kylmä. Nykyisin tuo koti on vielä enemmän sekaisin.
Välihommina pitää sitten aloittaa ykköselle uuden kodin tekeminen. Ykkönen ei kyllä tätä tahtia valmistu ikinä.
Ei siis yhtään volkkariasiaa. Kiinnostaako ketään tuo lisähomma?
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
...ei mitään, ei mitään.
Tai jotain: 3C sai pienen pusun. Ei ollut oma vika, eli ei säälitä. Etopieni kuoppa, ja yli 1,5k€ menee korjaukseen. Mie saan sijaisautoksi varmaan jonkun Noten tai jotain muuta fiksua.
Piti miun raportoida aaddelle ja muille tuosta lisähommasta tilannekuvia, mutta kiirehän taas tuli, ei kamera ehtinyt mukaan.
Ihan reippaasti kuitenkin hommat eteni, 17.9.2012 kävi kaivinkone, Hommat jatkuivat talon sadevesijärjestelmän teolla, kuraeteinen laajennusosalla, pihan muotoilulla ja sitten vasta aloitettiin talli. 31.12.2012 sain talliin lämmöt, ja tänään muru muutti uuteen kotiin.
On se vielä kesken. Lattia tehdään sitten kevväämmällä.
Tai jotain: 3C sai pienen pusun. Ei ollut oma vika, eli ei säälitä. Etopieni kuoppa, ja yli 1,5k€ menee korjaukseen. Mie saan sijaisautoksi varmaan jonkun Noten tai jotain muuta fiksua.
Piti miun raportoida aaddelle ja muille tuosta lisähommasta tilannekuvia, mutta kiirehän taas tuli, ei kamera ehtinyt mukaan.
Ihan reippaasti kuitenkin hommat eteni, 17.9.2012 kävi kaivinkone, Hommat jatkuivat talon sadevesijärjestelmän teolla, kuraeteinen laajennusosalla, pihan muotoilulla ja sitten vasta aloitettiin talli. 31.12.2012 sain talliin lämmöt, ja tänään muru muutti uuteen kotiin.
On se vielä kesken. Lattia tehdään sitten kevväämmällä.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Kesä alkaa olla käsitelty:
Talossa on kuutioita hirrrveän paljon enemmän, ja jäljellä on listoitusta, pieniä maalauksia ja pihatöitä. On siis lämmintä puuhatilaa 6,3x7m nosturi- ja paineilmavarauksella. Talossa on nyt kaksi pönttöä ja kolme suihkua. Kaikki alkuperäiset pinnat on käyty läpi, kunhan parketit saadaan hiottua (tekijä!!).
Jos mie sitä ykköstäkin sitten joskus.
3C:n alusta alkoi olla tiensä päässä. Minä sitten alusta. Kierteet on edessä pilkussa, joskus madalletaan oikeasti. Ensin ostetaan kuitenkin maalia ja listoja ja kivituhka jajajaja....
Talossa on kuutioita hirrrveän paljon enemmän, ja jäljellä on listoitusta, pieniä maalauksia ja pihatöitä. On siis lämmintä puuhatilaa 6,3x7m nosturi- ja paineilmavarauksella. Talossa on nyt kaksi pönttöä ja kolme suihkua. Kaikki alkuperäiset pinnat on käyty läpi, kunhan parketit saadaan hiottua (tekijä!!).
Jos mie sitä ykköstäkin sitten joskus.
3C:n alusta alkoi olla tiensä päässä. Minä sitten alusta. Kierteet on edessä pilkussa, joskus madalletaan oikeasti. Ensin ostetaan kuitenkin maalia ja listoja ja kivituhka jajajaja....
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Turhalla nostolla turhan noston vastaus:
Raksalla on pitänyt kiirettä... Vaihdoin mie otsikon 3kk myynnin jälkeen...
Onko viimeisetkin rusinat siivottu veerasta pois?;)
Tsemiä ykköseen... jos mie ne nurkkalaudat ja listat ja maalia jajajaja... Sitten bensapumppu, pakoputki ja sähköt loppuun ja käyntiin.
Raksalla on pitänyt kiirettä... Vaihdoin mie otsikon 3kk myynnin jälkeen...
Onko viimeisetkin rusinat siivottu veerasta pois?;)
Tsemiä ykköseen... jos mie ne nurkkalaudat ja listat ja maalia jajajaja... Sitten bensapumppu, pakoputki ja sähköt loppuun ja käyntiin.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
3C tuli vaihdettua winterbe4teriin, kesäcamberit kunnossa, eikö?
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Ihan vain väliaikakuulumisia:
Talvikorkeus on nostettu ja koneen alle ruuvattu KoySheriffin rautaa. kyllä kelpaa. Paitsi...
VWinterbeaterin ahtimen laulu yltyi kirkumiseksi. Tielle se sitten lopulta jätti. Onneksi vakuutukset kunnossa ja rempan tekijä lähellä. GT1852....
Sain vielä sijaisauton (tai shitroenin) vakuutuksesta, vaikka kyseessä oli tekninen vika. Kunhan 4motion saadaan taas käyntiin, niin :)
Talvikorkeus on nostettu ja koneen alle ruuvattu KoySheriffin rautaa. kyllä kelpaa. Paitsi...
VWinterbeaterin ahtimen laulu yltyi kirkumiseksi. Tielle se sitten lopulta jätti. Onneksi vakuutukset kunnossa ja rempan tekijä lähellä. GT1852....
Sain vielä sijaisauton (tai shitroenin) vakuutuksesta, vaikka kyseessä oli tekninen vika. Kunhan 4motion saadaan taas käyntiin, niin :)
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Eihän se 4motioni toimivaa päivää nähnyt. Vaihtoon meni. Jouduin ostamaan vara-auton, joka taitaa olla talouden paras ja toimintavarmin vekotin.
Piti sitten saada neliveto 4motionin tilalle. Kunkkumoottoori ja torseeni.
Käyttishän se tämänkin piti olla, mutta....
...perussetti alusta, vanteet ja maalipinta piti hoitaa.
Kiitos Karttusen k*kkeli ja kiillotus.
Piti sitten saada neliveto 4motionin tilalle. Kunkkumoottoori ja torseeni.
Käyttishän se tämänkin piti olla, mutta....
...perussetti alusta, vanteet ja maalipinta piti hoitaa.
Kiitos Karttusen k*kkeli ja kiillotus.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: B7TDIQ, V60, G1 -projekti, 32B Syncro
Noniin, pitää kokeilla tätä Tapatalkkia. Audi käytiin ostamassa pois 5.12. Illalla tuli mieleen, että keskiviikkoaamuna pitäisi mennä töihin eikä pihassa ollut tarpeeksi liikkuvia autoja. No, nyt mie olen kokeillut haldexin ja torsenin, piti sitten hakea viskokytkimellä toimiva nelikko.
Nyt miulla on sitten sellaista romua, mitä muilla ei ole...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nyt miulla on sitten sellaista romua, mitä muilla ei ole...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: Käyttissyncro, G1 -projekti, 32B Syncro ja V-kulkine
No, se visko toimi ihan ok. Mikään muu ei sitten toiminutkaan. Viimeinen niitti oli se perus keskuslukko-ominaisuus. Auto käynnissä ja ovet lukossa.
Jotain muutakin on meneillä. Tuleekohan tästä mitään?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jotain muutakin on meneillä. Tuleekohan tästä mitään?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: B5q, G1 -projekti (5.2.2017), 32B Syncro ja V-kulkine
Tiedättekö sen tunteen, kun olette saaneet rakennettua kattoverhoilun rakennettua kolmeen kertaan, liimattua paikoilleen ja laitettua lasitkin paikoilleen ja viimeistä listaa paikoilleen asennettaessa joudutte liikuttamaan sitä aurinkoverhoa ja samaan aikaan kuuluu *raks* ja kattoluukku ei enää liikukaan...
...leuka rintaan ja käänteisessä järjestyksessä irti, vai?
Mikähän muovikisko on irti?
Sent from my iPhone using Tapatalk
...leuka rintaan ja käänteisessä järjestyksessä irti, vai?
Mikähän muovikisko on irti?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: B5q, G1 -projekti (5.2.2017), 32B Syncro ja V-kulkine
2008 mie tuon ykkösen hain ja hetiperään tammikuussa 2022…
- Liitteet
-
- 57897DAE-42AB-4844-A8FB-988191F2FEBC.jpeg (3.47 MiB) Katsottu 52053 kertaa
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE
Eli kun muitakin ”vwanhoja partoja” tänne on ilmestynyt, niin miekin ajattelin ilmestyä.
Kun tätä foorumia katsoo, niin luulisi, että meillä ei tapahdu kovinkaan paljoa. Tosielämä on kuitenkin muualla kuin netissä, niin….
Autojakin on käsien läpi virrannut. Audeja ja Volkkareita, joista täällä ei ole kuvia näkynyt.
Instassa näkyy, @henkkasavosta
Käyttikset ovat sähköistyneet ja harrasteet eivät saastuta, koska ne eivät vieläkään käy. Mie taidan olla viherpiiperö..
Kun tätä foorumia katsoo, niin luulisi, että meillä ei tapahdu kovinkaan paljoa. Tosielämä on kuitenkin muualla kuin netissä, niin….
Autojakin on käsien läpi virrannut. Audeja ja Volkkareita, joista täällä ei ole kuvia näkynyt.
Instassa näkyy, @henkkasavosta
Käyttikset ovat sähköistyneet ja harrasteet eivät saastuta, koska ne eivät vieläkään käy. Mie taidan olla viherpiiperö..
- Liitteet
-
- C8CF2F27-2897-4EA7-AEF7-76A6BFE0873E.jpeg (2.95 MiB) Katsottu 52048 kertaa
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE
Nykyisillä polttoaineen hinnoilla nuo sähköiset vaihtoehdot alkaa houkuttamaan itsekutakin. Ja E-Golf on sinällään helppo tapa aloittaa sähköautoilu kun käyttölogiikka ei eroa muuten kuin polttoaineen osalta polttomoottorista.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE
Juuri siksi E-golf. Mittaristo, nappeja ja osia golffeihin hyllyssä. Hintakaan ei ole pahanlainen.
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE
Toi e-golf on täälläkin alkanut kiinnostamaan aika paljon. Ikinä aikaisemmin ei ole sen hintaluokan autoa tullut harkittua, mutta pirun hyvännäköinen tuo on joihinkin vastaavanhintaisiin nähden, ja sama kai maksella lyhennyksiä, kuin lähes samalla rahalla kallista bensaa... Mielenkiinnolla siis seuraan, jos jotain käyttökokemuksia kirjoittelet.
Miten tuo normikäytössä toimii? Minkälaisella rangella näin talvella päässyt?
Miten tuo normikäytössä toimii? Minkälaisella rangella näin talvella päässyt?
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE
Vähimmillään -25 pakkasella se lupasi 78 km ja näin nollan kieppeillä 120 km.
Miulle se riittää, kun työmatka on 42 km piuhan päästä piuhan päähän.
Käytännössä mie lataan sitä 50 km välein.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE
1.9.2008 ostin ykkösgolffin.
Heti perään 9.10.2023….
Se kävi ensimmäistä kertaa.
Heti perään 9.10.2023….
Se kävi ensimmäistä kertaa.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE
Kyllähän mie sillä ajoinkin -ensimmäistä kertaa ikinä. Koeajo myöhästyi 15 vuotta.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE
Korttelin ympäri ajettu. 2023 tavoitteet täytetty.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (4.12.2023), E-Golf ja Passat GTE
Sinne jäi. Nikamat kuntoon ja sisustaa rakentamaan.
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (4.12.2023), E-Golf ja Passat GTE
Olipa mukava lukea projekti läpi ja huomata lopussa kuinka valmista tuli. :) Tai eihän ikinä mitään saa valmiiksi. :D
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (15.9.2024), E-Golf ja Passat GTE
Minä vahingossa taas kakkis.
Taiottiin tänään siis kakkis omalle tontille ja samalla taiottiin siihen jarrut. Pikkujuttuja ja sitten leimalle. Mitähän sitten?
Taiottiin tänään siis kakkis omalle tontille ja samalla taiottiin siihen jarrut. Pikkujuttuja ja sitten leimalle. Mitähän sitten?
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti, E-Golf, Kakkis (21.9.) ja Passat GTE
Oho, kävi vahinko. Kiillottui, korjaantui ja madaltui.
Leimavalmiiksi ja kuha viimeinen osa tulee kotiin, niin leimalle. Toisaalta oishan kakkiskin kiva.
…tai ei.
Jos hyvä kakkis 1,3 ratakireällä koneella kiinnostaa, niin käsi pystyyn.
Leimavalmiiksi ja kuha viimeinen osa tulee kotiin, niin leimalle. Toisaalta oishan kakkiskin kiva.
…tai ei.
Jos hyvä kakkis 1,3 ratakireällä koneella kiinnostaa, niin käsi pystyyn.
-
- -
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.5.2006 23:45
Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (15.10.2024), E-Golf, Kakkis ja Passat GTE
Yksi katsastuksen estävä varuste taiottu pois. Ykkösessä on takavalot.
Pinniaskartelulla selvisi. On melko vekkulia purkaa 40 vuotta vanhoja sähköliittimiä.
Pinniaskartelulla selvisi. On melko vekkulia purkaa 40 vuotta vanhoja sähköliittimiä.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa