Henkan VAG -talli: G1 -projekti, E-Golf, Kakkis (21.9.) ja Passat GTE

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 4.10.2010 18:04

Suutin menossa paikoilleen :)

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 6.10.2010 20:05

...ja paikoillaan on, molemmat. Porsi siis myös ykkösen suutin. Nyt se liikkuu taas ilman hinausautoa tai hinausköyttä.

On muuten muutama kämmenenjälki peräkontin luukussa :) No, onhan se volkkari.

Kiitos Putko

sdracing
-
Viestit: 104
Liittynyt: 31.12.2005 15:11

ViestiKirjoittaja sdracing » 15.10.2010 16:52

Millä ruiskulla olet maalaillut?

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 17.10.2010 10:01

Lainapelillä, kiitos A-P.

Nuo halvat ruiskut on sellaisia, että yhdellä kymmenestä saa hyvää jälkeä. Tuo lainapeli on yksi niistä hyvistä. Mie olen kuullut muistakin, jotka turailee bilteman tjsp. ruiskuilla. Tekijästä ja tuurista se jälki on kiinni.

...kompuraan kannattaa panostaa.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 26.12.2010 23:51

Ihme tuuria miulla on noiden volkkareiden suhteen. Ammeesta porsi ulompien murroksien suojakumit sopivan madalluksen avittamana, TDI lepäili taas tien laidassa tuossa pari tovia sitten, ja viimeisimpänä sai kirota Veeran kanssa. Ovihäikät pakkasella ovat ihan normaaleja MK3 -pohjaisille kahvoille, mutta...

Pari viikkoa sitten alkoi Veeran hytti täyttyä makeasta usvasta. Lasin pinnallekin tarttui tahmeaa, eli lämmityslaitteen kenno oli valmis. Miulta vielä puuttuu lämmin talli, eli sellainen päivän tai parin talkoo raittiissa talvisäässä ei kiinnostanut lainkaan. Savon autotune pelasti taas jälleen Volkswagen -autoilijan pulasta, ja vielä nopealla aikataululla. Halpaa kuin saippua, kennon hinta oli murto-osan remontin hinnasta.

Kun ajoin kotiin päin, koneesta alkoi kuulumaan metallista, hankaavaa ääntä. Auto toimi kuitenkin hienosti, niin mie en jaksanut reagoida siihen. Kyselin mie niistä latureista, mutta siihen se jäi, kun sitä veeraa ei tarvittu päivittäin.

Muutama päivä sitten oli taas pakko käynnistää Veera. Hyvin toimi, ja vei miut sinne minne pitikin. Kotimatka ei sitten mennytkään niinkuin elokuvissa: pari kilometriä ennen kotia hyttiin tuli kuminkäryä. Niin mie sitten päättelin, että moniurahihnakierrosta oli todennäköisesti kiristin kypsä. Tilasin uudet osat, ja kävin odottelemaan lämpimämpiä kelejä. -27 pakkanen ei innosta suomalais-ugrilaseen kansanperinteisiin kuuluvaa piharemonttia. Ohjeet löytyivät kivasti VWVortexilta.

Tänään tuli sitten t-paitakeli (-12 ja 10m/s pohjoistuulta). Mie sain luvan mennä remonttiin, ja sinne mentiin. T-paita päälle ja menoksi. T-paidan päälle laitettiin sitten lämpökerrastoa, fleeceä, toppaa, turkishaalaria, kettua, karvaa jne.

Aika ahdasta oli, mutta sanoisin, että kiristin oli valmis. Kasaan päin Veera meni nopeasti, mutta ongelmaksi meinasi muodostua riittävän pitkän 8mm pultin löytäminen. Se kiristimen löysäyssysteemi vaatii sellaisen.

Olisihan tuon voinut teettää ajoissa, mutta silloin kansanperinteet pääsevät unohtumaan :)

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 5.5.2011 23:43

Taas on mennyt aikaa edellisistä kuulumisista.

Vaikka mie niin en alunperin ajatellut, niin avo lähti muille metsästysmaille. Foorumille se meni, saatatte kuulla siitä vielä.

Eihän se sitten muu auttanut, kuin laittaa uutta matoa koukkuun. Kävin hakemassa pihalle täytettä.

Vähän jo tulee korvista tuo OEMJDMBSjne. Mie ajattelin, että tässä on potentiaalia. Miettikää nyt, melkein kymmensenttiset pullistukset kyljissä. Tulossa on myös 16" Alessiot.

Stay tuned...

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 6.5.2011 22:08

Joo joo, edellisen viestin faktat olivat ainoastaan avokkaan myyminen foorumille. Tuli roudattua tontille tuo kakkis ainoastaan Tämän syyn takia. En mie laiskana saanut sitä käyntiin edes tuolla 8v -koneella, mikä siinä tällä hetkellä on.

Talven aikaan se ei paljoa edistynyt, kylmä talli jne. 4-2-1 -peltisarja tuli ruuvattua paikoilleen, ja etuvakaajakin löysi paikkansa. Jone antoi mallikappaleen, ja paikallinen kyläseppä taikoi miulle sen alkuperäisen mallin mukaan käypäiset kannakkeet. Kuka arvaa, mikä noista on se Jonen malli?

Kun tuli tuo avo myytyä, oli taskussa rahaa, joka poltteli. Spot the difference.
Tässä
ja
tässä

Nyt pitää sitten siivota talli kunnolla. Ykkönen vietiin maalarin hoiviin. Eipähän tule itse pilattua sitä.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 6.5.2011 22:19

Passikuvia sulla ei kannata alkaa ottamaan, saattaa jäädä reissut lyhyiksi. (no läppäläppä)

Aika jäätävät levitykset kakkiksessa, vaikuttaa hieman että korisarja on asennettu sinnepäin.

Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 6.5.2011 22:44

Tähän sellanen peukku.

Ai miksi,koska ykkönen meni maalarille,on se parempi kun tossa ahtaassa kopissa maalattu.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 11.5.2011 22:27

Ei mennyt ihan niinkuin elokuvissa.

Soitin keskiviikkona maalarille, että saisiko ykkösen pohjatöitä tulla katsomaan torstaina, tarkoitus oli hieman hoputtaa maalaushommia. Maalari vastasi, että miksi h*tossa tulet katsomaan, tule hakemaan maalattu auto pois :)

Kuva

Tuli valittua vetoauto tälläkertaa vähän fiksummin. Kun tehtiin tuo ensimmäinen reissu maalaamoon, ja takaisinpäin tultiin se 16v trailerilla, niin TDI vetoautona ei tykännyt siitä. Kytkin alkoi luistamaan reissun jälkeen ihan höpönä. Kaikkein hassuinta on se, että se kytkin luisti kolmisen päivää, jonka jälkeen se alkoi taas pitämään. Mikähän hitsi siinäkin mättää?

BTW, miten tuo kuva saataisiin thumbnailiksi?
Viimeksi muokannut henkkasavosta, 14.5.2011 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Poti
-
Viestit: 223
Liittynyt: 13.10.2010 12:58

ViestiKirjoittaja Poti » 11.5.2011 22:34

Imageshackilla upattuna ainakin yksi linkkivaihtoehdoista muistaakseni oli thumbnail.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 12.5.2011 5:43

Imageshackia välttäsin viimeiseen asti.

Photobucketissa täytyy asetuksista valita mitä linkkejä se ehdottaa siihen kuvaaan. Sieltä valita se thumbnail ja kopioida valmis koodi aina sieltä.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 16.4.2012 0:09

Olipas tämä vajonnut melkoisen alas. Niinhän sen kyllä pitikin, kun ei nuo rojektit oikein etene. Ykkönen on vielä tallissa, VeeRa sai kesärenkaat alle ja tippui normaalisti alaspäin, ja tämä käyttisraato, 3C, no... Ei se oikein halua liikkua.

Sain mie vanteet ostettua ykköseen, vaikka käyttiksetkin tarvitsisivat vanteita. Ykkönen ei niitä tarvitse ihan kohta.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 19.9.2012 23:45

Sama itkuvirsi jatkuu. Mitään ei tapahdu meillä. TDI antoi penkissä vain 138hp.

Vanhoista kuvista ja valituksista on saattanut jäädä muistikuva, että ykkösen nykyinen koti on pimeä, kapea lyhyt ja talvisin ihan hitsin kylmä. Nykyisin tuo koti on vielä enemmän sekaisin.

Välihommina pitää sitten aloittaa ykköselle uuden kodin tekeminen. Ykkönen ei kyllä tätä tahtia valmistu ikinä.

Ei siis yhtään volkkariasiaa. Kiinnostaako ketään tuo lisähomma?

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 20.9.2012 8:00

Vielä joku jaksaa harrastaa tommosella Ååkkermannilla :)

Demon
-
Viestit: 1396
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 20.9.2012 8:23

Loistava väri tuossa ykkösessä :)

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 26.9.2012 10:28

Kyllähän tuo sinun lisähomma kiinnostaa. Edistymiskuvia?

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 1.2.2013 21:08

...ei mitään, ei mitään.

Kuva

Tai jotain: 3C sai pienen pusun. Ei ollut oma vika, eli ei säälitä. Etopieni kuoppa, ja yli 1,5k€ menee korjaukseen. Mie saan sijaisautoksi varmaan jonkun Noten tai jotain muuta fiksua.

Piti miun raportoida aaddelle ja muille tuosta lisähommasta tilannekuvia, mutta kiirehän taas tuli, ei kamera ehtinyt mukaan.

Ihan reippaasti kuitenkin hommat eteni, 17.9.2012 kävi kaivinkone, Hommat jatkuivat talon sadevesijärjestelmän teolla, kuraeteinen laajennusosalla, pihan muotoilulla ja sitten vasta aloitettiin talli. 31.12.2012 sain talliin lämmöt, ja tänään muru muutti uuteen kotiin.

On se vielä kesken. Lattia tehdään sitten kevväämmällä.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 1.2.2013 21:24

Ykkönen on kyllä hiton maukkaan värinen! Ja kiva kontrasti!

Tuon valoluomen heivaisin kyllä itse mäjelle, mut muuten en kyllä keksi paljoakaan paranneltavaa (perinteisten vanteiden jne lisäksi). :) Kai tähän on tulossa sisustaksi jotain yhtä maukasta kuin ulkokuori?

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 1.2.2013 21:56

Hyvin on ykkönen kasvonsa pessy :)

aadde
-
Viestit: 249
Liittynyt: 22.12.2008 18:26

ViestiKirjoittaja aadde » 1.2.2013 22:29

Hyvä tulloo, molemmista!

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 7.2.2013 22:10

Turha nosto:

kampanja 23h9 tuli iloisena yllätyksenä'

Passat 3C 2006-2008 with the BKP, BMA, BWV, BVE, BKP, BVE, BMA, BWV, BMR, and BUZ engines

Golf 5 2006-2009 with the BMN engine

Touran 2006-2010 with the BMN engine

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 28.7.2013 23:36

Kesä alkaa olla käsitelty:
Talossa on kuutioita hirrrveän paljon enemmän, ja jäljellä on listoitusta, pieniä maalauksia ja pihatöitä. On siis lämmintä puuhatilaa 6,3x7m nosturi- ja paineilmavarauksella. Talossa on nyt kaksi pönttöä ja kolme suihkua. Kaikki alkuperäiset pinnat on käyty läpi, kunhan parketit saadaan hiottua (tekijä!!).

Jos mie sitä ykköstäkin sitten joskus.

3C:n alusta alkoi olla tiensä päässä. Minä sitten alusta. Kierteet on edessä pilkussa, joskus madalletaan oikeasti. Ensin ostetaan kuitenkin maalia ja listoja ja kivituhka jajajaja....

jii_bee
-
Viestit: 2415
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 30.7.2013 1:41

Jälleen turha nosto:

Henkka oli ilmeisesti saanut ex-Passatista tarpeekseen kun ei sen poistumista noteerannut mitenkään..? ;)

Kuva

Hyvä kampe se on. Taas raksuttaa kuin kello!
Tsemppiä ykkösen kanssa touhuamiseen!

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 31.7.2013 0:37

Turhalla nostolla turhan noston vastaus:

Raksalla on pitänyt kiirettä... Vaihdoin mie otsikon 3kk myynnin jälkeen...

Onko viimeisetkin rusinat siivottu veerasta pois?;)

Tsemiä ykköseen... jos mie ne nurkkalaudat ja listat ja maalia jajajaja... Sitten bensapumppu, pakoputki ja sähköt loppuun ja käyntiin.
Kuva

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 6.12.2014 21:50

3C tuli vaihdettua winterbe4teriin, kesäcamberit kunnossa, eikö?

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 11.1.2015 20:55

Ihan vain väliaikakuulumisia:
Talvikorkeus on nostettu ja koneen alle ruuvattu KoySheriffin rautaa. kyllä kelpaa. Paitsi...

VWinterbeaterin ahtimen laulu yltyi kirkumiseksi. Tielle se sitten lopulta jätti. Onneksi vakuutukset kunnossa ja rempan tekijä lähellä. GT1852....

Sain vielä sijaisauton (tai shitroenin) vakuutuksesta, vaikka kyseessä oli tekninen vika. Kunhan 4motion saadaan taas käyntiin, niin :)

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 11.7.2015 23:56

Eihän se 4motioni toimivaa päivää nähnyt. Vaihtoon meni. Jouduin ostamaan vara-auton, joka taitaa olla talouden paras ja toimintavarmin vekotin.

Piti sitten saada neliveto 4motionin tilalle. Kunkkumoottoori ja torseeni.

Käyttishän se tämänkin piti olla, mutta....

...perussetti alusta, vanteet ja maalipinta piti hoitaa.
Kiitos Karttusen k*kkeli ja kiillotus.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: B7TDIQ(12.7.2015), 6K, V60, G1 -projekti

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 17.9.2016 18:29

Kuva

Kotiin lähdössä.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: B7TDIQ, V60, G1 -projekti, 32B Syncro

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 18.9.2016 21:09

Kuva

Juna kulki, nyt on kaksi kolmesta haaveesta omassa tallissa. Tuo sininen haettiin toiselta puolelta Suomea, mukaan sain vielä varaosakoneen. Joskus sitten T3 doppeli vielä lisää.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: B7TDIQ, V60, G1 -projekti, 32B Syncro

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 19.12.2016 20:51

Noniin, pitää kokeilla tätä Tapatalkkia. Audi käytiin ostamassa pois 5.12. Illalla tuli mieleen, että keskiviikkoaamuna pitäisi mennä töihin eikä pihassa ollut tarpeeksi liikkuvia autoja. No, nyt mie olen kokeillut haldexin ja torsenin, piti sitten hakea viskokytkimellä toimiva nelikko.

Nyt miulla on sitten sellaista romua, mitä muilla ei ole...


Sent from my iPhone using Tapatalk

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: Käyttissyncro, G1 -projekti, 32B Syncro ja V-kulkine

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 5.2.2017 22:47

No, se visko toimi ihan ok. Mikään muu ei sitten toiminutkaan. Viimeinen niitti oli se perus keskuslukko-ominaisuus. Auto käynnissä ja ovet lukossa. Kuva
Jotain muutakin on meneillä. Tuleekohan tästä mitään?Kuva


Sent from my iPhone using Tapatalk

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: B5q, G1 -projekti (5.2.2017), 32B Syncro ja V-kulkine

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 7.2.2018 21:07

Tiedättekö sen tunteen, kun olette saaneet rakennettua kattoverhoilun rakennettua kolmeen kertaan, liimattua paikoilleen ja laitettua lasitkin paikoilleen ja viimeistä listaa paikoilleen asennettaessa joudutte liikuttamaan sitä aurinkoverhoa ja samaan aikaan kuuluu *raks* ja kattoluukku ei enää liikukaan...

...leuka rintaan ja käänteisessä järjestyksessä irti, vai?

Mikähän muovikisko on irti?
Kuva


Sent from my iPhone using Tapatalk

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: B5q, G1 -projekti (5.2.2017), 32B Syncro ja V-kulkine

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 24.1.2022 20:53

2008 mie tuon ykkösen hain ja hetiperään tammikuussa 2022…
Liitteet
57897DAE-42AB-4844-A8FB-988191F2FEBC.jpeg
57897DAE-42AB-4844-A8FB-988191F2FEBC.jpeg (3.47 MiB) Katsottu 48149 kertaa

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 24.1.2022 21:35

Eli kun muitakin ”vwanhoja partoja” tänne on ilmestynyt, niin miekin ajattelin ilmestyä.

Kun tätä foorumia katsoo, niin luulisi, että meillä ei tapahdu kovinkaan paljoa. Tosielämä on kuitenkin muualla kuin netissä, niin….

Autojakin on käsien läpi virrannut. Audeja ja Volkkareita, joista täällä ei ole kuvia näkynyt.

Instassa näkyy, @henkkasavosta

Käyttikset ovat sähköistyneet ja harrasteet eivät saastuta, koska ne eivät vieläkään käy. Mie taidan olla viherpiiperö..
Liitteet
C8CF2F27-2897-4EA7-AEF7-76A6BFE0873E.jpeg
C8CF2F27-2897-4EA7-AEF7-76A6BFE0873E.jpeg (2.95 MiB) Katsottu 48144 kertaa

Styroks
-
Viestit: 401
Liittynyt: 18.5.2010 20:25

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja Styroks » 15.2.2022 14:41

Nykyisillä polttoaineen hinnoilla nuo sähköiset vaihtoehdot alkaa houkuttamaan itsekutakin. Ja E-Golf on sinällään helppo tapa aloittaa sähköautoilu kun käyttölogiikka ei eroa muuten kuin polttoaineen osalta polttomoottorista.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 15.2.2022 18:48

Juuri siksi E-golf. Mittaristo, nappeja ja osia golffeihin hyllyssä. Hintakaan ei ole pahanlainen.

T.Hell
-
Viestit: 579
Liittynyt: 11.3.2005 9:02

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja T.Hell » 17.2.2022 9:21

Toi e-golf on täälläkin alkanut kiinnostamaan aika paljon. Ikinä aikaisemmin ei ole sen hintaluokan autoa tullut harkittua, mutta pirun hyvännäköinen tuo on joihinkin vastaavanhintaisiin nähden, ja sama kai maksella lyhennyksiä, kuin lähes samalla rahalla kallista bensaa... Mielenkiinnolla siis seuraan, jos jotain käyttökokemuksia kirjoittelet.

Miten tuo normikäytössä toimii? Minkälaisella rangella näin talvella päässyt?

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 18.2.2022 18:12

A8A93099-EEA5-4BFF-981B-30EF9D1A8348.jpeg
A8A93099-EEA5-4BFF-981B-30EF9D1A8348.jpeg (2.1 MiB) Katsottu 47582 kertaa
Uutena noilla vanhoilla E-golffeilla on päässyt 190 km optimioloissa. No, mie ostin sen joulukuussa, eli en tiedä, mihin se pystyy.
Vähimmillään -25 pakkasella se lupasi 78 km ja näin nollan kieppeillä 120 km.
Miulle se riittää, kun työmatka on 42 km piuhan päästä piuhan päähän.
Käytännössä mie lataan sitä 50 km välein.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 9.10.2023 19:21

1.9.2008 ostin ykkösgolffin.

Heti perään 9.10.2023….
IMG_7387.jpeg
IMG_7387.jpeg (2.94 MiB) Katsottu 41101 kertaa


Se kävi ensimmäistä kertaa.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 21.10.2023 8:24

IMG_7457.jpeg
IMG_7457.jpeg (4.64 MiB) Katsottu 38696 kertaa


Kyllähän mie sillä ajoinkin -ensimmäistä kertaa ikinä. Koeajo myöhästyi 15 vuotta.

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 13.11.2023 15:20

Korttelin ympäri ajettu. 2023 tavoitteet täytetty.
IMG_7695.jpeg
IMG_7695.jpeg (5.32 MiB) Katsottu 34895 kertaa

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (24.1.2022), 32B Syncro, E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja samza » 16.11.2023 14:07

peukkua :)

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (4.12.2023), E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 4.12.2023 19:25

IMG_7711.jpeg
IMG_7711.jpeg (2.76 MiB) Katsottu 31721 kertaa


Sinne jäi. Nikamat kuntoon ja sisustaa rakentamaan.

-Jukkii-
-
Viestit: 8
Liittynyt: 20.12.2007 21:25

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (4.12.2023), E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja -Jukkii- » 28.5.2024 19:48

Olipa mukava lukea projekti läpi ja huomata lopussa kuinka valmista tuli. :) Tai eihän ikinä mitään saa valmiiksi. :D

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti (15.9.2024), E-Golf ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 15.9.2024 21:13

Minä vahingossa taas kakkis.
IMG_9115.jpeg
IMG_9115.jpeg (5.05 MiB) Katsottu 3215 kertaa

Taiottiin tänään siis kakkis omalle tontille ja samalla taiottiin siihen jarrut. Pikkujuttuja ja sitten leimalle. Mitähän sitten?

henkkasavosta
-
Viestit: 314
Liittynyt: 19.5.2006 23:45

Re: Henkan VAG -talli: G1 -projekti, E-Golf, Kakkis (21.9.) ja Passat GTE

ViestiKirjoittaja henkkasavosta » 21.9.2024 16:10

Oho, kävi vahinko. Kiillottui, korjaantui ja madaltui.

IMG_9163.jpeg
IMG_9163.jpeg (4.81 MiB) Katsottu 2117 kertaa


Leimavalmiiksi ja kuha viimeinen osa tulee kotiin, niin leimalle. Toisaalta oishan kakkiskin kiva.

D3A47EDE-65A3-42B5-8EC0-900A233FC541.jpeg
D3A47EDE-65A3-42B5-8EC0-900A233FC541.jpeg (1.46 MiB) Katsottu 2117 kertaa


…tai ei.

Jos hyvä kakkis 1,3 ratakireällä koneella kiinnostaa, niin käsi pystyyn.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa