Helmikuussa lähettiin avoa hakemaan Suomen toiseltapuolen Kokkolasta. Auto on vm 94, AAM-moottorilla, 2x airbagit, abs-jarrut ja irroitettava vetokoukku (!?!?!?) erikoisempina varusteina.
![Kuva](http://jm.1g.fi/kuvat/Cars/VW%20Golf%20Cabriolet/c%E4bi130220112.jpg/_bigthumb.jpg)
![Kuva](http://jm.1g.fi/kuvat/Cars/VW%20Golf%20Cabriolet/c%E4bi130220111.jpg/_bigthumb.jpg)
Perinteinen siistiminen aloitettiin hetimiten, motonetin tuninkivilkut sai väistyä romukopppaan, ja tilalle alkuperäistä ofcourse. Fin-tunnuksella varustetut rekisterikilvet sopii tällaiseen kuin hirvelle kiikarit, joten parinkympin sijoitus peruskilpiin oli myös ensimmäisten muutosten joukossa.
Autossa oli ostohetkellä -60mm alustasarja, joka ei tietenkään riitä alkuunkaan. Tilalle Slamitilta Fk:n editionplus, korkeus- ja jäykkyyssäädettävä.
Vannepolitiikkaa käväistiin kokeilemassa Myyriksen tallilla, ja sieltä mukaan jäi Artecin edition S1:set, 8,5/16 ja 9,5/16 koossa. Renkaina tällähetkellä 195/40 ja 215/35 16.
Sisustasa myös pieniä muutoksia alkuperäiseen, Gti:n nahkainen ratti, mk4 vaihdekepinnuppi, ja uudet oem kangasmatot.
Tulossa:
- Soitinpäivitystä mahdollisesti pääsiäsen aikaan
- Jenkkipuskurit
Hankintalistalla:
- Mk4-peilit
- Venton etulippa
- Gti-ajovalot
Kuvia kesältä 2011 ->
![Kuva](http://jm.1g.fi/kuvat/Cars/VW%20Golf%20Cabriolet/avoa1742011.jpg/_bigthumb.jpg)
![Kuva](http://jm.1g.fi/kuvat/Cars/VW%20Golf%20Cabriolet/avoo1742011.jpg/_bigthumb.jpg)
![Kuva](http://jm.1g.fi/kuvat/Cars/VW%20Golf%20Cabriolet/avo1742011.jpg/_bigthumb.jpg)