oloiseksi vehkeeksi.
Autoon oli päivitetty hieman
Ulkokuorta: Caractere korisarjalla.
Alusta: Urtsupuslilla, H&R korkeus-säädettävällä alustalla, jäykemmillä vakaajilla yms. varusteilla....
Vanteet: ATP Razze-9 19"
Musiikkivermeet: Perus DLS vermeet..
Tekniikka: Hieman piristettyä mallia (Kerkee joka paikkaan) ++300hp
Jarryt: Brembot edessä.
Mittarii sun muuta..
Ostohetken kuosissa.

Nykyhetki

Kesän 2007 ajelin ihan tyytyväisenä ja kiireisenä juuri mitään tekemättä autoon. Muutamia huoltoja lukuunottamatta.
Nyt ei pysty enään ajamaan toisen rakentajan näköisellä vehkeellä.. Jotai on tehtävä että auto näyttää ja tuntuu
omalta!
Tämän "talven" auto on seissyt parkissa autoa säästellen ja oivan tilaisuuden saaneena olen ajellut hieman vähemmän
kuluttavaa autoa vw:tä, missä ei tarvitse niin harmitella moottoritietä paljon ajellessa, että kivet paukkuu ja suola
liuottaa.... :) (Onneksi ei tänä talvena ole ollut niin otollisia kelejä nelikolle) ainakaan useita.
"Talven" aikana olen myynyt musiikkivehkeet sun muita osia pois tieltä jatkojalostusta varten.
Haaveena on saada HIEMAN "oem" tyylisuuntaa autolle opiskelia budjettia kunnioittaen.
Kovana haasteena on mahdottoman ruma väri tähän tyylisuuntaan. (Musta se olla pitäis). Lähtökohta on että pudjetti
ei anna millään myöten ylimaalaukseen. Joten näillä on pärjättävä mitä VAG tehdas on meille suonut. Muutamia
tekniikan ominaisuuksia pitää pohtia pystyykö parantamaan!! Ennenkaikkea haaste on että ei suunta mene rumemmaksi
lähtökohtaan verrattuna.. Eli hyvä maku ja maltillinen suunnittelu on tärkeä yrittää muistaa pitää mielessä.
Suunnitelmat ovat:
Uudet musiikkivermeet
valoja
Puskureiden muokkaamista
Takakontin siistimistä
Vanteet
Putkiston päivitystä
Kenties teippausta johonkin
Kuka tietää mitä keksii..
Muutamia muutoksia olen kerennyt jo tekemään ja niistä kerron myöhemmin.
Kommentteja ja vinkkejä otan mieluusti vastaan:)