VR6 -97
Valvoja: ffp jäsenet
VR6 -97
doddii, pakkohan sitä jotain stooria oli vihdoinkin tulla kirjotteleen.
elikkä syksyllä tuli lunastettua aapolta -97 VR6 golf. ensimmäisenä vaihtoon meni öljypohja joka tilattiin ruotsista laakkosen kautta. vanha pohja oli ns rikki joten se korjattiin varapohjaksi välittömästi.
sen jälkeen ku auto oli öljypuolelta iskussa niin oli aika tehdä jotain musavehkeille, musavehkeitä autossa oli tosiaan gamman nännimankan verran. suunnistin välittömästi kalliojärven pasin puheille josta tarttukin mukaan dls ms6a erillissatsi, dls ca40 vaffi, spl dynamics pro10d subi ja clarionin mp3 pyöritin asianmukasella usb tikku paikalla.
asennukset tehtiin stock tyyppisesti vakiopaikoille ja diskantit sijaitsee orkkiskeskiäänien ritilöitten alla johon niille on modattu paikat. kontista myöhemmin kuvaa koska sekin tulee muuttumaan rajusti tulevien "racesuunnitelmien" takia. hifeihin tuskin tulee mitään erikoista muutosta kun niihin ei juuri ole kiinnostusta muutenku että perushifit pitää olla. tosin ku toi sisusta saadaan ns race-kuntoon ni sitten on luvassa subipäivitystä.
pikkuhiljaa alko tulla talvikin ja vaihdoin kaikki nesteet uusiin. lisäks nahat käsiteltiin vw oem tuotteilla :D (uus käsittely on taas edessä aivan näillä näppäimillä). ja kilvellekkin tehtiin alumiinista teline eteen.
pipercrossin intakelle tein paremman lämpösuojan ja se on ny hieman jämäkämmin kiinni mitä ennen. ja toiset takavalotkin tuli tilattu, fk chrystalit. tiedän, tusinavalot. mutta ite tykkään. takavaloja vaihdellaan oman mielen mukaan aina välillä.
autolla oli siis ajettu noin 175 000 km kun aapolta sen hain. tossa 192 tkm korvilla alko mylly äänteleen siihen malliin että ketju laitettiin vaihtoon oheistuotteineen. samalla ku kone nostettiin pois niin oli tarkotus lähettää kansi jr tehokannelle, vaihtaa kivemmat nokat jne mutta se jäi kun oli niin paljon muuta touhua.
talvella kiillottelin noi bbs:ät uusiks autoglymin tahnan kanssa kesää varten. jossain vaiheessa ajatuksissa pyöri leveemmät lekatkin mutta ne jätettiin sitten hautumaan seuraavaa kärryä varten. tosin leveemmät takakehät (9") on alkanut kummittelemaan taas..
hyllyssä odottaa asennusta powerflexin täydellinen puslasatsi ja autoon on tilattu mm. 2,5" putkisto supersprintiltä, black diamondin uritetut ja rei'itetyt jarrulevyt, black diamondin jarrupalat, black diamondin teräspunos jarruletkut, ap racing jarrunesteet, kiillotettu poikkituki eteen jne pikkuhilpettä. pakosarjakin olis tarkotus vaihtaa racelandin tuotteeseen joka päällystetään valkosella thermo-tec:illä. useempia "ässiä" on hihassa ton racehenkisyyden kanssa mutta niistä myöhemmin ;)
speksilista:
tekniikka:
-2.8 VR6
-pipercross intake
-supersprint takavaimennin
-tulossa loput putkivireet supersprintiltä heinäkuussa
alusta:
-kw variante 2
-tulossa powerflex puslasatsi (asentamatta)
jarrut:
-black diamond uritetut ja rei'tetyt jarrulevyt
-black diamond jarrupalat edessä ja takana
-black diamond teräspunos jarruletkut
-ap racing jarrunesteet
rims / tyres:
-bbs rs 8x16" / falken 195/45 - 16.
korimuutokset:
-sheivattu ja modattu etupuskuri mk2 golfin vilkuilla
-vento-keula tummaoptiikkavaloilla
-cult-society mk4 golf peilit
-hellan punamustat takavalot & fk crystalit (mielialan mukaan vaihtuu)
-sheivattu kontti
sisusta:
-alkuperäinen musta nahkasisusta
-kromilistaa lisätty kojetauluun
-wolfsburg edition matot
-kamei keskikyynärnoja
-audi tt:n poljinpinnat
-modatut mittarinpohjat & muita pikkujuttuja
ice:
-clarion mp3-soitin usb-muistitikku paikalla
-dls ms6a
-dls ca41
-spl dynamics pro10d
-hertz 12" setä subbanen tulossa spl dynamicsin tilalle
elikkä tommosta pientä olis tarkotus näprätä. kuskille on luvassa mm. omp:n ajotossut :DD
edit: kuski sai tossut ! toiset tossut vielä luvassa (sparcot).
elikkä syksyllä tuli lunastettua aapolta -97 VR6 golf. ensimmäisenä vaihtoon meni öljypohja joka tilattiin ruotsista laakkosen kautta. vanha pohja oli ns rikki joten se korjattiin varapohjaksi välittömästi.
sen jälkeen ku auto oli öljypuolelta iskussa niin oli aika tehdä jotain musavehkeille, musavehkeitä autossa oli tosiaan gamman nännimankan verran. suunnistin välittömästi kalliojärven pasin puheille josta tarttukin mukaan dls ms6a erillissatsi, dls ca40 vaffi, spl dynamics pro10d subi ja clarionin mp3 pyöritin asianmukasella usb tikku paikalla.
asennukset tehtiin stock tyyppisesti vakiopaikoille ja diskantit sijaitsee orkkiskeskiäänien ritilöitten alla johon niille on modattu paikat. kontista myöhemmin kuvaa koska sekin tulee muuttumaan rajusti tulevien "racesuunnitelmien" takia. hifeihin tuskin tulee mitään erikoista muutosta kun niihin ei juuri ole kiinnostusta muutenku että perushifit pitää olla. tosin ku toi sisusta saadaan ns race-kuntoon ni sitten on luvassa subipäivitystä.
pikkuhiljaa alko tulla talvikin ja vaihdoin kaikki nesteet uusiin. lisäks nahat käsiteltiin vw oem tuotteilla :D (uus käsittely on taas edessä aivan näillä näppäimillä). ja kilvellekkin tehtiin alumiinista teline eteen.
pipercrossin intakelle tein paremman lämpösuojan ja se on ny hieman jämäkämmin kiinni mitä ennen. ja toiset takavalotkin tuli tilattu, fk chrystalit. tiedän, tusinavalot. mutta ite tykkään. takavaloja vaihdellaan oman mielen mukaan aina välillä.
autolla oli siis ajettu noin 175 000 km kun aapolta sen hain. tossa 192 tkm korvilla alko mylly äänteleen siihen malliin että ketju laitettiin vaihtoon oheistuotteineen. samalla ku kone nostettiin pois niin oli tarkotus lähettää kansi jr tehokannelle, vaihtaa kivemmat nokat jne mutta se jäi kun oli niin paljon muuta touhua.
talvella kiillottelin noi bbs:ät uusiks autoglymin tahnan kanssa kesää varten. jossain vaiheessa ajatuksissa pyöri leveemmät lekatkin mutta ne jätettiin sitten hautumaan seuraavaa kärryä varten. tosin leveemmät takakehät (9") on alkanut kummittelemaan taas..
hyllyssä odottaa asennusta powerflexin täydellinen puslasatsi ja autoon on tilattu mm. 2,5" putkisto supersprintiltä, black diamondin uritetut ja rei'itetyt jarrulevyt, black diamondin jarrupalat, black diamondin teräspunos jarruletkut, ap racing jarrunesteet, kiillotettu poikkituki eteen jne pikkuhilpettä. pakosarjakin olis tarkotus vaihtaa racelandin tuotteeseen joka päällystetään valkosella thermo-tec:illä. useempia "ässiä" on hihassa ton racehenkisyyden kanssa mutta niistä myöhemmin ;)
speksilista:
tekniikka:
-2.8 VR6
-pipercross intake
-supersprint takavaimennin
-tulossa loput putkivireet supersprintiltä heinäkuussa
alusta:
-kw variante 2
-tulossa powerflex puslasatsi (asentamatta)
jarrut:
-black diamond uritetut ja rei'tetyt jarrulevyt
-black diamond jarrupalat edessä ja takana
-black diamond teräspunos jarruletkut
-ap racing jarrunesteet
rims / tyres:
-bbs rs 8x16" / falken 195/45 - 16.
korimuutokset:
-sheivattu ja modattu etupuskuri mk2 golfin vilkuilla
-vento-keula tummaoptiikkavaloilla
-cult-society mk4 golf peilit
-hellan punamustat takavalot & fk crystalit (mielialan mukaan vaihtuu)
-sheivattu kontti
sisusta:
-alkuperäinen musta nahkasisusta
-kromilistaa lisätty kojetauluun
-wolfsburg edition matot
-kamei keskikyynärnoja
-audi tt:n poljinpinnat
-modatut mittarinpohjat & muita pikkujuttuja
ice:
-clarion mp3-soitin usb-muistitikku paikalla
-dls ms6a
-dls ca41
-spl dynamics pro10d
-hertz 12" setä subbanen tulossa spl dynamicsin tilalle
elikkä tommosta pientä olis tarkotus näprätä. kuskille on luvassa mm. omp:n ajotossut :DD
edit: kuski sai tossut ! toiset tossut vielä luvassa (sparcot).
Viimeksi muokannut jmracing, 20.6.2007 11:13. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
hyvähyvä, näyttää että on päätynyt oikealle omistajalle tämä yksilö! ja parasta on se, ettei tämän auton tarinan seuraaminen päättynyt aapon luovuttamiseen :P loistava idea viedä tuota nyt hieman race-henkiseen suuntaan, mm. mainituin alustaparannuksin. tekniikka kun tuossa muuten jo varsin hyvällä mallilla :)
doddii. huomenna pitäis saapua supersprintin takavaimennin mallia ovaali dtm. loppukuusta tulee loppuosa pakosarjalle asti. kolmen viikon päästä pitäis tulla sparcon kiillotettu ja säädettävä poikkituki eteen.
jarrukamatkaan ei ehdi millään ekoille ratapäiville (x-treme, alastaro). ap racingin jarrunesteet tulee vissiinkin ensviikolla.
ja kerrotaan viä muutakin uutta inffoo tulevista osista. samcoon on otettu yhteyttä ja sieltä tulee täydellinen coolant silicone hose kitti sinisenä.
auto on muuten 100+ motorshow:ssa näytillä :)
jarrukamatkaan ei ehdi millään ekoille ratapäiville (x-treme, alastaro). ap racingin jarrunesteet tulee vissiinkin ensviikolla.
ja kerrotaan viä muutakin uutta inffoo tulevista osista. samcoon on otettu yhteyttä ja sieltä tulee täydellinen coolant silicone hose kitti sinisenä.
auto on muuten 100+ motorshow:ssa näytillä :)
jees elikkä tommonen tulla tupsahti. pitäis olla ainaki laadukas.
ja kuskillekkin löyty jotain.
vielä täytyy tosiaan odotella toi loppuosa tosta supersprintin putkistosta, iskee siihen päälle vielä racelandin pakosarja joka päällystetään thermo-tecillä.
tulispa ne jarrukamat jo, tekee mieli radalle :)
ja kuskillekkin löyty jotain.
vielä täytyy tosiaan odotella toi loppuosa tosta supersprintin putkistosta, iskee siihen päälle vielä racelandin pakosarja joka päällystetään thermo-tecillä.
tulispa ne jarrukamat jo, tekee mieli radalle :)
auto on muuten 100+ motorshow:ssa näytillä :)
Itse en lähtisi viemään näytille valmiiksi laitettua ja kertaalleen esiteltyä autoa, onhan se hieno mutta kumminkin.
Mitään näkyvää muutosta tuossa ei näytä olevan kuin nuo takavalot sekä kultainen lista vaihdettu cromin väriseen.
balls deepiltä:
http://www.ballsdeepcrew.com/gallery/golfvr02.jpg
http://i174.photobucket.com/albums/w109/jugurtti/CRUISINGIT046.jpg?t=1177581043
niin no ei tohon ulkokuoreen ny tarvii ihmeitä enää tehdäkkään, oon siihen tyytyväinen. keulille laitetaan bi-xenonit ja toi ulostulo on muuttunu aika radikaalisti tdi-tyylisestä -> superspint. ja takavalot on vaihdettu ja kilpi on tuotu esille tuolta ikkunalta.
mitäköhän sillä on taas väliä, että auto on esitelty kertaalleen ? ainahan noi näyttelyt on täynnä lähes samoja vehkeitä. tietty aina tulee mutta kuitenkin. ja jos AL1-G luit yhtään tota stooria niin auto tulee muuttumaan kokoajan, ei ehkä ulkoisesti mutta enemmän race-suuntaan :)
mitäköhän sillä on taas väliä, että auto on esitelty kertaalleen ? ainahan noi näyttelyt on täynnä lähes samoja vehkeitä. tietty aina tulee mutta kuitenkin. ja jos AL1-G luit yhtään tota stooria niin auto tulee muuttumaan kokoajan, ei ehkä ulkoisesti mutta enemmän race-suuntaan :)
vielä 2vko niin saan jarrukamoihin parannusta. tulee tämmönen setti:
-black diamond uritetut ja rei'tetyt jarrulevyt
-black diamond jarrupalat edessä ja takana
-black diamond teräspunos jarruletkut
-ap racing jarrunesteet
oon vähän kahen vaiheilla, että laittaisko tohon racelandin pakosarjaan thermo-tecin päälle vai ei. mitä mieltä porukka on ?
mites muuten, onko turvakaarien suhteen jotain rajotuksia ? tarkotus olis laittaa pultattavat OMP:n kaaret. joutunu katteleen ny viimeaikoina pari aikaa tapausta tuttavapiiristä ku auto on vedetty katolleen ja kaveri on just ja just selvinny hengissä.
-black diamond uritetut ja rei'tetyt jarrulevyt
-black diamond jarrupalat edessä ja takana
-black diamond teräspunos jarruletkut
-ap racing jarrunesteet
oon vähän kahen vaiheilla, että laittaisko tohon racelandin pakosarjaan thermo-tecin päälle vai ei. mitä mieltä porukka on ?
mites muuten, onko turvakaarien suhteen jotain rajotuksia ? tarkotus olis laittaa pultattavat OMP:n kaaret. joutunu katteleen ny viimeaikoina pari aikaa tapausta tuttavapiiristä ku auto on vedetty katolleen ja kaveri on just ja just selvinny hengissä.
no niin. jos ny pääsis pian radalle kokeileen.
jarrunesteet on hakematta vielä, sen takia ne ei ole kuvissa. erehdyin ostaan 12" hertzin subinki. uutta asennusta jossain välissä ku saadaan racejuttuja eteenpäin.
onko kenellekään kokemuksia tästä laitteesta ?
http://www.sarlinraceteam.fi/service/tu ... ms-gp.html
auto oli tossa hetken myynnissäkin hetkittäisin motivaation puutteen takia mutta näillä näkymin jää taloon ja lähtee talveksi talliin hakemaan voimaa ja sisustaan racehenkeä ..
ehdotuksia otetaan vastaan mm. kaarien osalta ? ainakin neljä omp:n kuppia on tulossa sisustaan jotka verhoillaan nahalla.
tän kesän tavotteena olis saada vielä noi täydelliset putkivireet kiinni ja päästä koittaan strippiä + tietysti ajamaan radalle.
EDIT: No niin Wolf laitettiin kiertoon koska se miellytti omaa silmää ja oli ns valmis mun osalta. Auto meni kuitenkin harrastajalle, että sitä varmasti tullaan näkemään alan tapahtumissa. Tilalle tuli kuitenkin toinen konsernin tuote eli Audi TTQ -00 225 hp kaikilla varusteilla.
jarrunesteet on hakematta vielä, sen takia ne ei ole kuvissa. erehdyin ostaan 12" hertzin subinki. uutta asennusta jossain välissä ku saadaan racejuttuja eteenpäin.
onko kenellekään kokemuksia tästä laitteesta ?
http://www.sarlinraceteam.fi/service/tu ... ms-gp.html
auto oli tossa hetken myynnissäkin hetkittäisin motivaation puutteen takia mutta näillä näkymin jää taloon ja lähtee talveksi talliin hakemaan voimaa ja sisustaan racehenkeä ..
ehdotuksia otetaan vastaan mm. kaarien osalta ? ainakin neljä omp:n kuppia on tulossa sisustaan jotka verhoillaan nahalla.
tän kesän tavotteena olis saada vielä noi täydelliset putkivireet kiinni ja päästä koittaan strippiä + tietysti ajamaan radalle.
EDIT: No niin Wolf laitettiin kiertoon koska se miellytti omaa silmää ja oli ns valmis mun osalta. Auto meni kuitenkin harrastajalle, että sitä varmasti tullaan näkemään alan tapahtumissa. Tilalle tuli kuitenkin toinen konsernin tuote eli Audi TTQ -00 225 hp kaikilla varusteilla.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa