Golf mk4 1,8t 98 kunnostettavaksi/tekn.luovuttajaksi

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Saman ilmoituksen saa postittaa kk:n välein.

Valvoja: ffp jäsenet

Battery
-
Auto: Quattro, Golf Vr6, 80q typ81, 2x typ44 CS quattro

Golf mk4 1,8t 98 kunnostettavaksi/tekn.luovuttajaksi

ViestiKirjoittaja Battery » 13.2.2019 21:32

Myydään laittoa vaativa Mk4 GTI. Kokonaisena.

TO DO lista:
-Hammastangon vaihdon johdosta pyöränkulmien säätö
-Matkustajan puolen lokasuojassa pyöränkaaressa lommo. Ehjä erivärinen mukaan. Puskurissa myös vähän käytönjälkiä
-Takasatuloiden herkistely/mahdollinen vaihto
Käsijarru jumittaa. 1kpl satuloita löytyy mukaan
-Paremmat kesärenkaat näiden 17' Silestonien tilalle (talvirenkaita ei ole)
-Yleistä muuta tarkastelua. Ollut 2018 kesällä viimeeksi ajossa. Esim flekti laitettu toimimaan pakkosyötöllä.
-Kattoluukku ei suostu aina menemään sisään, vaan vaatii vähän käsiohjausta
-Keskuslukko poissa käytöstä (mennee ovet lukkoon
satunnaisesti itsestään)
-Veroja perässä noin 30€. Saatanpa jopa nämä maksaa, josset aivan naurettavaa tarjousta pyyntihinnasta tee ;)
-Ja rullattuhan tällä on toki roimasti, mutta moottori käy kylmänäkin heti nätisti, eikä ylimääräsiä nokkaketjun tai muita rallatuksia kuulu. Jakohihnan vaihdosta ei ole hajua.

Tuossapa isoimmat, mitä itse olen havainnut
Muut viat ja puutteet saat itse ostohetkellä, tai sitten kotipihassasi, tai tallissasi sitten etsiä itse

Auto ollut miulla hetken aikaan, ja pienellä koeajolla todettu voimalinja toimivaksi. Tästäpä siis esim hyvä tenkiikanluovuttaja johonkin muuhun kohteeseen, jos ei tätä jaksa napoa kuntoon.

Hintapyyntö 600€

Omaa näkemystä hinnasta voit esitttää tietenkin. Vaihtoa ei oteta muuhun, kuin rahaan.

Nettivaraosan linkki kuvineen -> klick

Tomi Raitoniemi
Ruokolahti
Puh 040-5895828

Paluu