WV Transporter T4 2,5Tdi

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Mipek82
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 6.6.2018 15:24

WV Transporter T4 2,5Tdi

ViestiKirjoittaja Mipek82 » 6.6.2018 16:28

vuosimallin 00 laite kyseessä ja omituinen vika.

Ajettu parkkipaikalle mistä ei enään käynnistynyt.

Testeri ilmoittaa viat

468E Lue mittariston vikamuisti!
4659 Toimintajänniterele napa 30 komponentti viallinen
44FC Magneettiventtiili/ruiskutusennakko Katkos/Maavuoto
462C Ahtopaineen säätö säätörajat alitettu (tämä ei välttämättä ole tähän vikaan liittyvä)
463A Moottorin ohjainlaite estotilassa

OB:n testerillä ei saa yhteyttä ajonestojärjestelmään

Sammutin solenoidi saa virtaa

Rele 109 (korjaamon mukaan ehjä)


Miten edetä ? Missä voisi olla vika ?

Niin ja erikoisuuksiin Avain jos ei ole virtalukossa niin valot kun kääntää päälle niin tulee käynnistysvirrat päälle samalla.

Jos joku tietää/osaa auttaa niin auto sijaitsee Keuruulla ja korjaamo ei osaa tehdä mitään.

pertti108
-
Viestit: 573
Liittynyt: 22.9.2009 22:16
Auto: AGR made in spain

Re: WV Transporter T4 2,5Tdi

ViestiKirjoittaja pertti108 » 9.6.2018 14:18

Ajonesto antaa sen moottorin käydä hetken ja sammuttaa sen sitte. Käynnistyy siis kyllä, mutta vain hetkeksi.

Se ahtopaineen vikakoodi ei vaikuta käynnistymiseen ja on varmastikki vanha koodi.

Nuo vikakoodit, mie en niistä ymmärrä. Ne pitäs nollata nyt oikealla lukulaitteella, eli vcds:llä ja kattoa sitte uuestaan ku on yrittäny käyntiin. Niistä vcds:llä tulevista vikakoodeista mieki voisin jotaki ymmärtää.

Vcds osaa antaa volkkarin vikakoodit ja ne on sitte helpompi vaikka googlettaa.

Erikoisuuksista ku puhut niin mie kokeilisin vaihtaa virtalukonpohjan ekana. Se maksaa kympin luokkaa motonetissä ja siinä vois olla osasyy moneen asiaan tuossa. Siitä varmaan ite alottasin.


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

© since 2000 - ffp