Laitetaanpa nyt vähän enemmän kuvia samaan päivitykseen, kun kuitenkin jotain pientä on tullut puuhailtua talvella:
Etupenkit kävi verhoilussa helmikuussa ja niiden keskiosat verhoiltiin Werk34.de tilatulla kankaalla joka piti olla samaa kuin takapenkin originaali verhoilu. No ei aivan ollut, vaan on huomattavasti kirkaamman värinen ja kuosi on jonkin verran erilainen, mutta kuitenkin lopputulos on parempi kuin ennen uudelleen verhoilua.

Ja tuon mittariston kanssa tuli painittua jonkin aikaa, kun en saanut kierroslukumittaria toimimaan tuon Tatech:n kanssa. Tuohan olisi vaatinut modausta itse kierroslukumittariin, johon omat taidot ja ymmärrys ei olisi yltänyt. Tai sitten jonkinlaisen muuntimen hankkiminen kierrosluku signaalijohtoon. Päädyin kokeilemaan saisinko itse rakennettua tuollaisen muuntimen netin ohjeiden pohjalta, ja sainhan minä. Osat ei tullut maksamaan kuin n.5€.
Tuolla kytkennällä tein, mutta ainut ero että meni 1K ja 100ohmin vastukset sekaisin pussissa ja tuli tuo vastus laitettua nyt sitten 100ohmisella.

Ja tuollain möykky siitä muotoitui:

Ja moottorinlämpötila mittarihan myös vaati vastuksen johtoon, jotta näyttämä olisi lähellä oikeaa. Tämä ratkesi laittamalla kaksi 100ohmin vastusta rinnan.

Tuli myös pääsiäisen aikana suoritettua ensimmäinen pesu tuolle autolle. Oli jo jonkin verran päässyt likaa kertymään pintaan reilun vuoden aikana.

Myös vanteet sain hiekapuhallettua ja maalautettua ne pulverilla hopeisiksi. Vanteethan ovat "legendaariset" TSW EVO R 17" koossa. Näille kietaistiin sitten Michelin PilotSport 4 kumit päälle perinteisessä 205/40 R17 koossa.