Mk2 Golf-86 1.8 Gti 16V nykyaikaan => 1.8 20VT

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

superlindgren
-
Viestit: 106
Liittynyt: 14.8.2016 20:10
Auto: Golf Mk2 G60

Re: Mk2 Golf-86 1.8 Gti 16V nykyaikaan => 1.8 20VT

ViestiKirjoittaja superlindgren » 18.2.2018 12:06

Hyvä että tulee käyttöön
,hienoa tulee =)

getari16vee
-
Viestit: 133
Liittynyt: 13.3.2014 17:26
Auto: Golf mk2 1.8 16V GTi ja Skoda Octavia II RS TDI

Re: Mk2 Golf-86 1.8 Gti 16V nykyaikaan => 1.8 20VT

ViestiKirjoittaja getari16vee » 13.7.2018 22:51

Hommaa yritetty taas viedä eteenpäin jo tuttuun tapaan, eli hitaasti ja ei niin varmasti...
Sähköt on jo lähestulkoon valmiina ja moottorinohjaus on liitetty osaksi auton omaa sähköjärjestelmää.

Kuva

Aikamoinen johto ja rele/sulake- hässäkkä tuonne nyt tulee, mutta ei voi mitään.

Kuva

Moottoritilakin alkaa olla lähes valmis. Enää puttuu huohotuksen letkutus, syylärin yläletku ja hukkaportin ohjauksen letkut.

Kuva

Myös auton alla on tapahtunut. Pakoputken olen saanut jo heppailtua kasaan, hukkaportin putki pitäisi vielä tehdä ja liittää se putkistoon.

Kuva

Kuva

getari16vee
-
Viestit: 133
Liittynyt: 13.3.2014 17:26
Auto: Golf mk2 1.8 16V GTi ja Skoda Octavia II RS TDI

Re: Mk2 Golf-86 1.8 Gti 16V nykyaikaan => 1.8 20VT

ViestiKirjoittaja getari16vee » 16.7.2018 23:14

Polttoainejärjestelmäkin alkaa olemaan jo hyvällä mallilla. Keruusäiliö, suodatin ja pumppu on löytänyt paikkansa pohjasta. Nämä asentelin alumiini levyyn, joka on kiinnitetty alkuperäisiin kiinnityspisteisiin.
Muutama klemmari vielä puuttuu ja paikoillaan olevat täytyy muistaa kiristää.

Kuva

Kuva

Seuraavaksi työlistalla olisi hukkaportin putken teko ja bensa linjojen viimeistely konehuoneessa.

getari16vee
-
Viestit: 133
Liittynyt: 13.3.2014 17:26
Auto: Golf mk2 1.8 16V GTi ja Skoda Octavia II RS TDI

Re: Mk2 Golf-86 1.8 Gti 16V nykyaikaan => 1.8 20VT

ViestiKirjoittaja getari16vee » 7.10.2018 21:35

Tätä yritetty kahden viikon ajan herätellä eloon, mutta ei ole vielä käynnistynyt. Aluksi oli vähän allekirjoittaneen sähkökytkennöissä puutteita/virheitä ja myös ajoitukset oli vähän metsässä.
Tarkistettu, että suuttimet ruiskuttaa ja nostettu tulpat puolineen ylös ja tarkistettu, että niistätulee kipinä. Mutta kun katsoo tulpan reijistä sylintereihin, niin kaksi mäntää loistaa aivan kirkkaana, mutta kuitenkin bensan voi havaita männän päältä. Kaksi mäntää on nokisia.

Voiko nuo puolat kuitenkin olla rikki, vaikka kipinän silmällä näkeekin?

getari16vee
-
Viestit: 133
Liittynyt: 13.3.2014 17:26
Auto: Golf mk2 1.8 16V GTi ja Skoda Octavia II RS TDI

Re: Mk2 Golf-86 1.8 Gti 16V nykyaikaan => 1.8 20VT

ViestiKirjoittaja getari16vee » 22.10.2018 21:39

Tässäkin taas on valoa tunnelin päässä. Vihdoinkin moottori suostui käynnistymään ja Golf saatu liikkumaan lähes neljän vuoden tauon jälkeen omin voimin hallista ulos ja takaisin sisään.

Kuva

Tästä siirrytään viimeistelyyn konehuoneessa ja ryhdytään sisustan kasaukseen.


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Miti ja 9 vierailijaa

© since 2000 - ffp