Terve!
Elikkäs.. Pitemmän aikaa on ollu suunnitelmissa että vaihtais Jetasta koneen hieman nykyaikaisempaan ja tehokkaampaan.. Kone siis 1,6td (ilm. malliltaan RA(?)) ja Venton 1,9td (AAZ(?)) moottoria oon suunnitellut tilalle.. Onko kovasti värkkäämistä että ks. koneen saa kiinni ja pelaamaan oikein? Tarkoitus olisi siis ostaa semmoinen kone jossa ei ole egr-venttiilisysteemeitä ja "ajonesto"solenoidia tms.. (Jetta siis on -91 vuosimallin FLAIR ja kone tulisi jostain -92-94 Ventosta).
Kuvia, kokemuksia ja tietoa peliin jos jollain vain olisi niin saisi Jetankin takaisin liikenteeseen. :)
Hakuakin koitin käyttää mutten oikein varmaa tietoa löytänyt.
1,6td Jettaan Venton 1,9td moottori
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllä jetasta löytyy rattiakselista hätävilkun nappi. :) Pitäneepä alkaa metästelemään konetta.. Mites kytkin sun muut, kun huoltokirjan perusteella tuohon Jettaan on joku aika sitten uusittu Sachin täydellinen kytkinpaketti että käykö ks. osat aaz koneeseen? Passaako Jetan loota aaz koneen perään suoriltaan?
Jatketaampa asiaa, kun nyt ois ilm. -96 vuosimallin vento tiedossa, onko kukaan sovitellut tuommoisen 1,9td moottoria Jettaan? Tuossa moottorissa näkyi olevan jo hiukan tuota sähköäkin syöttöpumpun tienoilla joka käsittääkseni tarkoittaa sähköistä ennakonsäätöä tms.?
Onko aivan toivoton homma koittaa vaihtaa tuosta kone Jetsoniin ja saada se vielä pelaamaankin? Kyselyikä..
Terv: Juho.
Onko aivan toivoton homma koittaa vaihtaa tuosta kone Jetsoniin ja saada se vielä pelaamaankin? Kyselyikä..
Terv: Juho.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 28 vierailijaa