Kone hajoamassa? '99 Passat V6 TDI. Savuttaa hetkittäin.
Valvoja: ffp jäsenet
Kone hajoamassa? '99 Passat V6 TDI. Savuttaa hetkittäin.
Savuttaa aika lailla hetkittäin, öljyä ei ole kyllä paljon mennyt (lämmin kone), loota ei kiihdytyksessä tahdo vaihtaa 3->4 (öljynvaihto auttaisi? ) Ehkä vähän tehot tuntuvat olevan hukkateillä.. onko jollakin kokemusta ko. tapauksesta / autosta ???
-99 Passat TDI V6 4motion tiptronic aj. 302000km
-99 Passat TDI V6 4motion tiptronic aj. 302000km
savutus
Harmaata/ valkoista, parin viime viikon aikana huomattu,(eikä johdu pakkasista) alkoi ihan yhtäkkiä.. mitähän tässä kannattaisi tehdä/tarkistaa? Vaihelootan öljyt vaihdan ens kuun aikana kunhan tietäisi paljonko on öljymäärä laatikossa..? suomenkielistä korjausmanuaalia kun ei löydy.. Emäntä sanoi että joku palanut haisee kun laitto auton parkkiin, epäilen öljyvuotoa jota on havaittu jo aikaisemmin. Mutta mitä ensimmäisenä kannattaa tarkistaa koneesta?
kertokaa nyt ohjeita..
Uusi turbo laitettu vaan savutus jatkuu, jostain menee PALJON öljyä sekaan, koneessa ei ole liikaa öljyä, missä voisi olla vika?? tehot on nyt kuitenkin aika kohillaan.. purituspaine mittusta seuraavaksi?
Huohotus!!
No niin ja kone taas levälleen ja huohotin oli ihan tukossa, sukka pois ja vermeet takasin paikalleen, MUTTA! auto (paska) ei nyt lähde kirveelläkään käyntiin. menihän sinne varmasti ilmaa kun piti putket käyttää irti, mutta starttasin useita satoja kertoja tuloksetta.. ja ainetta varmasti on kun tihkui 1. suuttimelta ulos asti (rikkinäinen paluuletku) ... Mitäs nyt kannattaa tehä? miten saa pirssin käyntiin? eikö sen pitäis (ainakin ennen on onnistunut) ilmata ittensä..?? alkaa oleen jo pikkusen raivostuttavaa tämän vehkeen kanssa..
Nuo vehkeet ei ilmaa itseään kyllä ollenkaan. Aihetta on käsitelty jo niiin monessa topikissa. Toivottovasti et sahannu nyt esim. pumppua paskaksi.
Kikka mikä on toiminut aina, paitsi ekalla kerralla, kun ei tajuttu, on: pa-linjoista kaikki auki -> starttia ->sit kun kaikista tulee ainetta, jätetään kaksi keskimmäistä auki -> starttia -> lähtee käymään neljällä, jolloinka samantien loput putket kiinni. Täs operaatios on hyvä olla aina kaveri
mukana.
Kikka mikä on toiminut aina, paitsi ekalla kerralla, kun ei tajuttu, on: pa-linjoista kaikki auki -> starttia ->sit kun kaikista tulee ainetta, jätetään kaksi keskimmäistä auki -> starttia -> lähtee käymään neljällä, jolloinka samantien loput putket kiinni. Täs operaatios on hyvä olla aina kaveri
mukana.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa