Octavia Tdi 66kw hyytyi
Valvoja: ffp jäsenet
Octavia Tdi 66kw hyytyi
Eli kesken ajon, oli kuulunu "poks" ääni (saman tapanen jos vaihe hyppäisi pois) ja oli veto loppunut, auto oli kyllä käynnissä. kaasua painamalla oli ainaki jonkunverran ottanu kieroksia.
moottorijarrutuskin oli toiminut.
mutta kun oli auton sammuttanut, ei enää edes yrittäny käyntiin.
tällasta meitin mammalle tänää, jahka joskus saan auton kotio, mitähän sielä odottaa?
moottorijarrutuskin oli toiminut.
mutta kun oli auton sammuttanut, ei enää edes yrittäny käyntiin.
tällasta meitin mammalle tänää, jahka joskus saan auton kotio, mitähän sielä odottaa?
hinuri oli paivalla tuonu auton pihaan, joten nyt taas viisaammaksi.
startti kylla pyorittää nytten.
akku ihan loppu, mutta voi johtua päälle jätetystä radiokasettisoittimestakin.
vika koodina
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Friday, 22 August 2014, 19:54:55.
Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,56,76
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 038 906 018 GM
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2162
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
VCID: 67A1389F1675
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03304
Shop #: WSC 31000
VCID: 3E0FBDFB296F
No fault code found.
mitä tuo vcds lite anto
startti kylla pyorittää nytten.
akku ihan loppu, mutta voi johtua päälle jätetystä radiokasettisoittimestakin.
vika koodina
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Friday, 22 August 2014, 19:54:55.
Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,56,76
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Controller: 038 906 018 GM
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2162
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
VCID: 67A1389F1675
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03304
Shop #: WSC 31000
VCID: 3E0FBDFB296F
No fault code found.
mitä tuo vcds lite anto
korjaus aikasempaa, startti ei ollu pimenny. ei vaan emännän kanssa puhuttu samaa kieltä.
auto ei vaan ollu startannu. eli jauhanu kyllä.
nollauksen jälkeen muutoksia ei tapahtunu.
vika lista pysyy nollassa, mutta auto ei käynnisty.
kuvittelisin että jotai vastusta sielä kumminki on, eli ei se ihan "tulpaton" ole.
auto ei vaan ollu startannu. eli jauhanu kyllä.
nollauksen jälkeen muutoksia ei tapahtunu.
vika lista pysyy nollassa, mutta auto ei käynnisty.
kuvittelisin että jotai vastusta sielä kumminki on, eli ei se ihan "tulpaton" ole.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Onkos se joku näiden vaurioiden syntyhistoriaa tutkinut? Nythän siellä on siis remmi poikki tai ainakin hampaat sileänä ja kun kurkistaa venttiilikopan alle myös nostajia sökönä kuten myös venttiilivarsia mutkalla.
Ja lopulta sylinterikannen irroituksen jälkeen selviää onko katkennut esim. pakoventtiili männän päälle ja särkenyt sitten männän(tai mäntiä), kannen ja jopa turbonkin.
Mut mikä näistä ensimmäisenä pettää. Hihna, nostin vai venttiili?
Ja lopulta sylinterikannen irroituksen jälkeen selviää onko katkennut esim. pakoventtiili männän päälle ja särkenyt sitten männän(tai mäntiä), kannen ja jopa turbonkin.
Mut mikä näistä ensimmäisenä pettää. Hihna, nostin vai venttiili?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 93 vierailijaa