Jaaha, aina kun lähden viikoks työreissulle, auto lahoo jonneen. Valot syttyy normaalist, mut ku kääntää starttiasentoon ni ei tapahdu muuta ku kaikki sammuu. Startti vaihdettu edellisen omistajan toimesta joulukuussa kun oli vissiin samaa vikaa, ja hän oli sitä mieltä että oli startissa. No nyt se oikutteli emännällä yhden kerran, toisella yrityksellä starttas. Nyt ei lähde enää millään sitte.
Mitäs muita vaihtoehtoja on ku startti ja pohja, ei vissiin muita, jos johdot on kunnossa?
ja auto 2,5tdi -96
T-4 virtalukonpohjako?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Pohja vaihdettu, edellinenkin näytti melko tuoreelta, oisko pari kolme vuotta vanha korkeintaan, napsasin auki eikä mitään sanottavaa kärjissä. No ompahan uus ny ainakin. Mikä hitto muukaan tuossa voi olla ku startti ja lukonpohja. Ajonestokin tossa näemmä on, ei ollu eka avain virtalukossa ku pelkkää pohjaa kääntelin. Käynnistyi normaalisti, ja parin sekunnin päästä sammui, sitten avain virtalukossa ei mitään ongelmaa.
edellinen oli originaali, kuten uusikin, en kovin hanakasti tälläsissä tarvikeosiin sorru, spoilereita voi laittaa vaikka kiinalaisia, ne korkeintaan putoo kyydistä, mut ei vaikuta auton toimivuuteen :D
Ja pohja se totisesti oli, tänään vielä renasin kovasti tota vanhaa paikoillaan ruuvarin kanssa eikä se enää toiminu ku kerran pari useasta kymmenestä yrityksestä
Ja pohja se totisesti oli, tänään vielä renasin kovasti tota vanhaa paikoillaan ruuvarin kanssa eikä se enää toiminu ku kerran pari useasta kymmenestä yrityksestä
Ja taas, ei lähteny käyntiin useista yrityksistä huolimatta. Ei löydy vikakoodia mistään ku pläräilin läpi.
Mitäs sitten rassataan, pitää vissiin raappia johdot irti ja raaputella liittimet seuraavaks. Jännä vaan et yleensä jos kontakti on huono niin pikkasen ees startti vaikeroi tai naksuu,
Ja mukavasti vika löytyi startin solenoidin liittimestä, mikä oli lähes hävinnyt muovikuoren sisällä. Ei sitten ole katottu startin vaihtaneessa korjaamossa tuonne ollenkaan. Naks poikki ja uus liitin tilalle. Katellaan taas pari viikkoa minne auto jättää...
Mitäs sitten rassataan, pitää vissiin raappia johdot irti ja raaputella liittimet seuraavaks. Jännä vaan et yleensä jos kontakti on huono niin pikkasen ees startti vaikeroi tai naksuu,
Ja mukavasti vika löytyi startin solenoidin liittimestä, mikä oli lähes hävinnyt muovikuoren sisällä. Ei sitten ole katottu startin vaihtaneessa korjaamossa tuonne ollenkaan. Naks poikki ja uus liitin tilalle. Katellaan taas pari viikkoa minne auto jättää...
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 79 vierailijaa