BagG3d cabrio
Valvoja: ffp jäsenet
BagG3d cabrio
Auton hankintakaava oli aika perinteinen. Tammikuussa entinen passat viewtopic.php?t=117170&highlight= vaihtoi omistajaa, ja alkoi armoton auton etsintä. Mk3-cabriolet pyöri mielessä ensimmäisenä, Mikolla kun tuollainen oli, ja silloin moiseen rakkaus syttyi.
Helmikuussa lähettiin avoa hakemaan Suomen toiseltapuolen Kokkolasta. Auto on vm 94, AAM-moottorilla, 2x airbagit, abs-jarrut ja irroitettava vetokoukku (!?!?!?) erikoisempina varusteina.
Perinteinen siistiminen aloitettiin hetimiten, motonetin tuninkivilkut sai väistyä romukopppaan, ja tilalle alkuperäistä ofcourse. Fin-tunnuksella varustetut rekisterikilvet sopii tällaiseen kuin hirvelle kiikarit, joten parinkympin sijoitus peruskilpiin oli myös ensimmäisten muutosten joukossa.
Autossa oli ostohetkellä -60mm alustasarja, joka ei tietenkään riitä alkuunkaan. Tilalle Slamitilta Fk:n editionplus, korkeus- ja jäykkyyssäädettävä.
Vannepolitiikkaa käväistiin kokeilemassa Myyriksen tallilla, ja sieltä mukaan jäi Artecin edition S1:set, 8,5/16 ja 9,5/16 koossa. Renkaina tällähetkellä 195/40 ja 215/35 16.
Sisustasa myös pieniä muutoksia alkuperäiseen, Gti:n nahkainen ratti, mk4 vaihdekepinnuppi, ja uudet oem kangasmatot.
Tulossa:
- Soitinpäivitystä mahdollisesti pääsiäsen aikaan
- Jenkkipuskurit
Hankintalistalla:
- Mk4-peilit
- Venton etulippa
- Gti-ajovalot
Kuvia kesältä 2011 ->
Helmikuussa lähettiin avoa hakemaan Suomen toiseltapuolen Kokkolasta. Auto on vm 94, AAM-moottorilla, 2x airbagit, abs-jarrut ja irroitettava vetokoukku (!?!?!?) erikoisempina varusteina.
Perinteinen siistiminen aloitettiin hetimiten, motonetin tuninkivilkut sai väistyä romukopppaan, ja tilalle alkuperäistä ofcourse. Fin-tunnuksella varustetut rekisterikilvet sopii tällaiseen kuin hirvelle kiikarit, joten parinkympin sijoitus peruskilpiin oli myös ensimmäisten muutosten joukossa.
Autossa oli ostohetkellä -60mm alustasarja, joka ei tietenkään riitä alkuunkaan. Tilalle Slamitilta Fk:n editionplus, korkeus- ja jäykkyyssäädettävä.
Vannepolitiikkaa käväistiin kokeilemassa Myyriksen tallilla, ja sieltä mukaan jäi Artecin edition S1:set, 8,5/16 ja 9,5/16 koossa. Renkaina tällähetkellä 195/40 ja 215/35 16.
Sisustasa myös pieniä muutoksia alkuperäiseen, Gti:n nahkainen ratti, mk4 vaihdekepinnuppi, ja uudet oem kangasmatot.
Tulossa:
- Soitinpäivitystä mahdollisesti pääsiäsen aikaan
- Jenkkipuskurit
Hankintalistalla:
- Mk4-peilit
- Venton etulippa
- Gti-ajovalot
Kuvia kesältä 2011 ->
Viimeksi muokannut mane_, 29.6.2016 17:06. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Kyllä erikoisempiin varusteissin kuuluisi cabrion taittuva kattoreelinki, mutta tässähän sitä ei ole ;D Vetokoukkuja näissä on irroitettavia ollut. Onkos tässä avaimella käytettävää mallia ja perävaunun käytön varoitusvalo siinä Airbag ja ABS valojen alapuolella? Koukulle olisi joskus itselläkin käyttöä, mutta tuon kattoreelingin hankkimisen hylkäsin, sillä sen kiinnittäminen vaatii a ja b-pilareihin reikien porailua. Sen verran vähän tulee noita surffilautoja katolla kuskattua kesäisin... ;D
edit: kun ei ole sisäkuvia, niin kysellään: onko tässä hansikaslokeroa vai pelkkä hylly? Ilmastointia ei ilmeisesti ole? Sattuiko katon suflettipussi olemaan veilä tallella? Onko menuaalisella vaiko sähköhydraulisella katolla? Missä kesän mk3 Cabrio miitti on tänävuonna ja mukiteline on varmaan keskikonsoliin jo tulossa ;D ....
esit2:
edit: kun ei ole sisäkuvia, niin kysellään: onko tässä hansikaslokeroa vai pelkkä hylly? Ilmastointia ei ilmeisesti ole? Sattuiko katon suflettipussi olemaan veilä tallella? Onko menuaalisella vaiko sähköhydraulisella katolla? Missä kesän mk3 Cabrio miitti on tänävuonna ja mukiteline on varmaan keskikonsoliin jo tulossa ;D ....
esit2:
Tarkoitatko 3.5 eli "IV Cabrion" peilejä, vai kuinka nämä sorvataan mk3:een kiinni?Hankintalistalla:
- Mk4-peilit
Avaimella käytettävästä en tiedä, mutta varoitusvalo löytyy juurikin abs-valon alta. Hansikaslokeroa ei ole, sellainen toki on hankinnassa. Eipä ole liioin ilmastointiakaan eikä sähkökattoa, sufletti ja tuulisuoja sensijaan on tallessa. Mukitelineenkin vois hommata, vielläökhän tttaljalla on myynnissä? :) mk4-peilit ei pitäs ihan mahdoton homma olla istuttaa, mutta puolikkaan peilit ois tietysti helpommat.
Biffiin järjestetään sit oma cabrio-parkki? Tietty oma miittikkii voitas kesän mittaan pitääkkin.
Biffiin järjestetään sit oma cabrio-parkki? Tietty oma miittikkii voitas kesän mittaan pitääkkin.
-
- -
- Viestit: 126
- Liittynyt: 22.5.2004 22:40
- Viesti:
Nätti cabrio, sufletin ja tuulisuojan saa Saksasta kätevästi tilattua. Viikonloppuna pääsi jo ajelemaan katto alhaalla :)
http://www.cabrio-windschott.windesa.de ... ebshop.htm
http://www.cabrio-windschott.windesa.de ... ebshop.htm
Helmikuussa lähettiin avoa hakemaan Suomen toiseltapuolen Kokkolasta.
Se reissu ei kyllä heti unohdu...suorastaan avoauto keli ;) Helmalinja alkaa jo ollakkin aikalailla kohdallaan...siisti peli
noissa peileissä liekkö sitten eroa? tuossa ainakin ihan mk4 peilit pikku modilla http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/PassatGolf/r61.jpg ja äkisti kun katsoo niin 3.5.ssa aikalailla samanlaiset peilikolmiot
noissa peileissä liekkö sitten eroa? tuossa ainakin ihan mk4 peilit pikku modilla http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/PassatGolf/r61.jpg ja äkisti kun katsoo niin 3.5.ssa aikalailla samanlaiset peilikolmiot
Helposti ne sinne menee.. trust me ;)
^^ Linkitetyissä kuvissa ei toistaiseksi ole vilaustakaan avo(i)sta? HB:n karmillisessa ovessa on erilainen peilikolmio Cabrioletin karmittomaan oveen verrattuna. Tästä syystä mk 3.5:n peilit on helposti muokattavissa kovakattoon, muttei päinvastoin. Nelosen peilien istuttaminen avoon, vaatii siis lisää materiaalia, muodossa tai toisessa ja tälläinen projektikertomus kiinnostaisikin kovasti, mikäli joku sellaisen swapin on tehnyt. Äkkiseltään tulos vaan on helposti sutta ja sekundaa.
Hmm.. Saattaapi siis olla että jää peiliswappi toteuttamatta, tai ainakin ensikaudelle. Ei nuo mk3-peilitkään niin rumat ole, ainakaan tummassa autossa. Huomenna on auton puunauspäivä luvassa, voisin samalla mallailla sitä vr6-lippaa keulalle. Pienimuotoinen sisäpesu pitää myös suorittaa, niin saatte ne kaipaamanne sisäkuvat. Tulipa tuo avokausikin avattua tänään, onse vaan kivaa! (hymiö).
Niinkuin yllä jo mainitsin, tuli vanteiden vaihto eteen. Artecit vaihtoi omistajaa vuorokaudessa, jonka jälkeen katse siirrettiin Suomen ulkopuolisille vannemarkkinoille. Ideana oli saada alle edes lähestulkoon leimattavissa oleva setti, 17" koossa. Muutamat vaihtoehdot käytiin läpi, kunnes kohdalle sattui Schmidtin spacet 8,5/17 et35 koossa. Samaan syssyyn tilasin Camskillistä 205/40 Falkenin ze912:set.
Kun setti oli keritty kokoon, oli allelaiton aika. Eikähän se menny taaskaan niinkuin elokuvissa.. Takana nou problem, lisäsin sinne kuitenkin 5mm lätyt. Etupää tuotti hetken harmaita hiuksia, kun vanne otti tolppaan ilman spaceria, ja kaareen 3mm spacerin kanssa. Onnksi ongelmaan löytyi ratkaisu apujousten poistollä ja kulmien säädöllä.
Tuossapa parit kuvat nykylookista. Ei ehkä niin oossomia kun Arteceilla, mutta on sentään ajettavissa maavaransakkin puolesta.
Ja sitten se jo aikaisemmin luvattu sisustakuva ->
Kun setti oli keritty kokoon, oli allelaiton aika. Eikähän se menny taaskaan niinkuin elokuvissa.. Takana nou problem, lisäsin sinne kuitenkin 5mm lätyt. Etupää tuotti hetken harmaita hiuksia, kun vanne otti tolppaan ilman spaceria, ja kaareen 3mm spacerin kanssa. Onnksi ongelmaan löytyi ratkaisu apujousten poistollä ja kulmien säädöllä.
Tuossapa parit kuvat nykylookista. Ei ehkä niin oossomia kun Arteceilla, mutta on sentään ajettavissa maavaransakkin puolesta.
Ja sitten se jo aikaisemmin luvattu sisustakuva ->
Viimeksi muokannut mane_, 12.6.2013 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viikko takaperin tuli hankittua käyttikseksi tuollainen -99 Bora, 1.6 isolohkolla, Comfortline varusteilla. Säädettävä alusta tässä jo onkin, ja entiset vanteet on laitettu myyntiin.. Auton ja minun yhteiselo alkoi anti-tuunauksella, vakiomaski löysi tiensä keulalle, ja kattotelineet pääsivät koristamaan tallin nurkkaa. Talven yli mennään tällä näin, katsotaan mitä kevät tuo tullessaan.
Avokin saa viellä tälle syksylle uudet vanteet allensa, niistä lisää myöhemmin...
Avokin saa viellä tälle syksylle uudet vanteet allensa, niistä lisää myöhemmin...
Viimeksi muokannut mane_, 19.5.2012 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Itsekkin pidin enemmän aiemmista vanteista. Väri ja koko on tosin toimivampi nyt, kuin edellisissä vanteissa.
Mut erityisesti ne ruskeat lipillä oli mun suosikit tähänastisista ja parhaimman värisetkin!
Mut erityisesti ne ruskeat lipillä oli mun suosikit tähänastisista ja parhaimman värisetkin!
Viimeksi muokannut IL3, 12.9.2011 20:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Onhan tälläkin foorumilla jo (ainakin) kaksi aiempaa postausta, jossa on Veten vanteet alla. Muista nyt ihan tarkkaan onko samaa mallia, mutta kuitenkin. Eihän sillä nyt mitään merkitystä ole, mutta minusta nuo ei sovi ainakaan tässä tapauksessa yhtään. Kauempaa katsottuna näyttää peltivanteilta :D
Hmm.. Pitäisköhän sitä pistää Vetteen Golfin vanteet? ;)
Hmm.. Pitäisköhän sitä pistää Vetteen Golfin vanteet? ;)
Soitinpolitiikka päivittyi kesän 2011 aikana seuraavasti:
- Alpine Cda9886r + pxa-h100 prossulla
- Hertz Mille mlk165 2-tie aktiivisena
- Rainbow hammer "12 tehdasrefleksissä
- Focalin Solid 1 ja Solid 4
- 1- Faradin kondensaattori
- Signaalikaapelit Dls ultimate, kaiutinkaapelointi Supra ply 3.4, virtakaapelointi riittävä.
Viellä perään syksykuvaa ->
- Alpine Cda9886r + pxa-h100 prossulla
- Hertz Mille mlk165 2-tie aktiivisena
- Rainbow hammer "12 tehdasrefleksissä
- Focalin Solid 1 ja Solid 4
- 1- Faradin kondensaattori
- Signaalikaapelit Dls ultimate, kaiutinkaapelointi Supra ply 3.4, virtakaapelointi riittävä.
Viellä perään syksykuvaa ->
Viimeksi muokannut mane_, 19.5.2012 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jätin 100 turhaa postausta välistä, ja päätin taas päivitellä nyt kun jotain on saatu aikaiseksi. Valmishan tämä ei vieläkään ole, mutta jo vähän sinnepäin.
Kevään aikana auto ylimaalattiin, samalla vaihoin nuo kauan nurkissa lojuneet jenkkipuskurit paikalleen. Myös muovikaaret ja antenni poistettiin. Kylkilistat tuli perusgolffista. Vanteet pakkolunastin myyriksen luposta.
Kuva eilisestä miitistä, jossa olin vasta koeajolla. Perä on viellä taivaissa, joten kierteen pyöritystä on tänään viellä luvassa. Mustat sivuvalot on tilattu mossen avustuksella ameriikoista.
Kevään aikana auto ylimaalattiin, samalla vaihoin nuo kauan nurkissa lojuneet jenkkipuskurit paikalleen. Myös muovikaaret ja antenni poistettiin. Kylkilistat tuli perusgolffista. Vanteet pakkolunastin myyriksen luposta.
Kuva eilisestä miitistä, jossa olin vasta koeajolla. Perä on viellä taivaissa, joten kierteen pyöritystä on tänään viellä luvassa. Mustat sivuvalot on tilattu mossen avustuksella ameriikoista.
Tämä ei ole saanut huomiota koko kesänä, mitä nyt työmatkat on tullu rullailtua. Edellisen päivityksen jälkeen sentään sain askarreltua kilpitelineen keulalle, ja jenkkilippa korvasi vr6-lipan. Josko sitä syksy toisi motivaatiota takaisin..
Tuli hankkitua toinenkin harrastelupeli nii ei pääse vapaa-ajan ongelmia syntymään.
Tuli hankkitua toinenkin harrastelupeli nii ei pääse vapaa-ajan ongelmia syntymään.
Parit kuvat ennen talviunille menoa. Tummat äärivalot siistivät kokonaisuutta todella paljon. Moni asia kaipaa vielä huomiota, mutta motivaatiomonttu vaivasi koko kesän. Autoonkaan ei tullu kun vajaa tonni mittariin ajokauden aikana. Vannepuolelle vois ettii vaihtelua taas ensikesäksi, 17" tuumaista ehkä.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. ->
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. ->
2013. Motivaatio kerätty talteen, ja hommat voi taas jatkua uudella mielenkiinnolla.
Perheen kasvaessa, koko porukkaa kuljettamaan ostin touranin.
Suunnitelmissa oli perus siistimiset, intin jälkeen alusta ja vanteet. Vanteiksi tulikin sitten jo varastosta löytyneet seginit koossa 8&9x18. Nämä oli hankittu jo ennen autoa, joten rengastus on ehkä pikkaisen ujo 215-225/35. Perästä siistin mallimerkinnät, vetokoukun ja pyyhkimen.
Viimeisimpänä tulikin aknettomat kilvet. kuvat© Aaperi
kuvat saa isommaksi klikkaamalla
Cabrion kanssa on ollut ongelmana taka-akselin toislaitaisuus, (n.15mm vasemalla) joka on rajoittanut perän asentoa kiitettävästi. Homma on nyt siltäosin kunnossa, ja hieromisen jälkeen auto saatiin rullaamaan mukavan alhaalla. Kiitos tästä taas savolaiselle mulkulle.
Ajokorkeus. kuvat ©Aaperi
Loppuun viellä yksi omakin kuva
Ratiksi vaihdoin nahkaisen Gti-Lupon ratin, lisäsin keskikonsoliin mukitelineen ja laitoin alemman luukullisen hansikaslokeron paikalleen.
Perheen kasvaessa, koko porukkaa kuljettamaan ostin touranin.
Suunnitelmissa oli perus siistimiset, intin jälkeen alusta ja vanteet. Vanteiksi tulikin sitten jo varastosta löytyneet seginit koossa 8&9x18. Nämä oli hankittu jo ennen autoa, joten rengastus on ehkä pikkaisen ujo 215-225/35. Perästä siistin mallimerkinnät, vetokoukun ja pyyhkimen.
Viimeisimpänä tulikin aknettomat kilvet. kuvat© Aaperi
kuvat saa isommaksi klikkaamalla
Cabrion kanssa on ollut ongelmana taka-akselin toislaitaisuus, (n.15mm vasemalla) joka on rajoittanut perän asentoa kiitettävästi. Homma on nyt siltäosin kunnossa, ja hieromisen jälkeen auto saatiin rullaamaan mukavan alhaalla. Kiitos tästä taas savolaiselle mulkulle.
Ajokorkeus. kuvat ©Aaperi
Loppuun viellä yksi omakin kuva
Ratiksi vaihdoin nahkaisen Gti-Lupon ratin, lisäsin keskikonsoliin mukitelineen ja laitoin alemman luukullisen hansikaslokeron paikalleen.
Mitäs kikkoja tuon taka-akselin kanssa piti tehdä. että sai keskelle?
Itseasiassa se olikin jopa naurettavan helppoa. Pyörät pois, akselin kiinnityksiä löysälle niin alkaa akseli liikkua. Pelivaraahan tuossa ihan jonkin verran on, ainakin sen 10-15mm suuntaansa. Nyt toi on ihan takana ja keskelllä +-2mm. Hävettää kun en ruvennu hommaan aikaisemmin, kotipihassa pukeilla onnistu tehdä ihan mainiosti. Kaveri ei tosin ollu pahitteeks, pääsi kattoo molempia puolia yhtäaikaa.
Mulla ois cabrioon tummat takavalot,en muista valmistajaa, jotkut thyyning mallit. Jos joku ois vailla, voin laittaa kuvia halukkaille. Pitää yrittää seuraavaan kahvitteluun tulla tolla omalla cabriolla. Mulla on semmonen tumma violetti väriltään, borbet e replica vanteilla. Liikkuu myös Joensuussa päivittäin. Asustelen Joensuussa myös.
Joonas-modasin sittenkin nuo etulyhdyt->
Takavanteille kietaistiin 205/40 kumet vielä paremman istuvuuden toivossa, mut metsään meni. Yllätykseksi tuo 215/35 venyikin enenmmän. Mennään nyt näin, tulevaisuutta ajatellen tilasin 10kg/mm jouset taakse niin loppuu perän niijailu. Syssymmällä tulossa siis alle jotain koottavaa ja tuumaa isompaa.
Sade on kiva asia.
Takavanteille kietaistiin 205/40 kumet vielä paremman istuvuuden toivossa, mut metsään meni. Yllätykseksi tuo 215/35 venyikin enenmmän. Mennään nyt näin, tulevaisuutta ajatellen tilasin 10kg/mm jouset taakse niin loppuu perän niijailu. Syssymmällä tulossa siis alle jotain koottavaa ja tuumaa isompaa.
Sade on kiva asia.
Long time no see!
2014 kesän loppupuolella päivitettiin cabrion alustaa pusseilla. Alemmashan noilla ei juurikaan menty, käytettävyys ja ajettavuus parani paljon. Pusseilla sai tuon viimeisen 1-1,5cm alemmas, mikä jäi staticina helman alle. Apparin puoli jäi nojaamaan vetariin.
Tälle kesää vaihdoin pitkään varastossa lojuneen ventokeulan paikalleen, koska mielestäni, (ainakin tällä hetkellä) sopii paremmin noitten jenkkipuskureiden kanssa. Keula kasattiin early-maskilla ja uusilla umpioilla, jotka sai joey-modin. Taakse askartelin vähän camberia, ja taka-akselin aurauskin korjaantui samalla.
Fitted festeiltä. (kuva iceman)
Perjantaina ajelin Aaperin luo Haapalaan notchin tekoon.
Notchin lisäksi A-P teki tilaa raidetangoille, ja helmojen etureunoista otettiin mitä uskallettiin. Todettiin että 16" ei tahdo asettua mieleisesti alle, ja th-linet jäikin Joonaksen hellään hoivaan Savoon. Jollain piti päästä kuitenkin takaisin Joen kaupunkiin, ja vaihdossa tuli Borbetin T:t 8x17 koossa. Nämä siis vain väliaikaisesti alla.
17" ois tarkoitus istuttaa alle seuraavaksi, kunhan sopivat sattuu kohdalle. (Jos koet omistavasi tähän sopivan setin, laita privaa)
2014 kesän loppupuolella päivitettiin cabrion alustaa pusseilla. Alemmashan noilla ei juurikaan menty, käytettävyys ja ajettavuus parani paljon. Pusseilla sai tuon viimeisen 1-1,5cm alemmas, mikä jäi staticina helman alle. Apparin puoli jäi nojaamaan vetariin.
Tälle kesää vaihdoin pitkään varastossa lojuneen ventokeulan paikalleen, koska mielestäni, (ainakin tällä hetkellä) sopii paremmin noitten jenkkipuskureiden kanssa. Keula kasattiin early-maskilla ja uusilla umpioilla, jotka sai joey-modin. Taakse askartelin vähän camberia, ja taka-akselin aurauskin korjaantui samalla.
Fitted festeiltä. (kuva iceman)
Perjantaina ajelin Aaperin luo Haapalaan notchin tekoon.
Notchin lisäksi A-P teki tilaa raidetangoille, ja helmojen etureunoista otettiin mitä uskallettiin. Todettiin että 16" ei tahdo asettua mieleisesti alle, ja th-linet jäikin Joonaksen hellään hoivaan Savoon. Jollain piti päästä kuitenkin takaisin Joen kaupunkiin, ja vaihdossa tuli Borbetin T:t 8x17 koossa. Nämä siis vain väliaikaisesti alla.
17" ois tarkoitus istuttaa alle seuraavaksi, kunhan sopivat sattuu kohdalle. (Jos koet omistavasi tähän sopivan setin, laita privaa)
Kuva hämää kaaret kyllä hassuiksi, ihan normaalit ne on. Tuo semi murhattu ulkoasu miellyttää nyt itseäkin, pitäs vaan edistyy kuvaamaan kunnolla tuo auto noilla vanteilla.Kaaret tosin näyttävät oudoilta?
Nuo th-linet oli staticina nätit alla, mutta pusseilla laskettuna näytti pieniltä. Ja olihan ne jo monta kesää ollutkin alla. [/quote]
Re: BagG3d cabrio & Touran
2016.
Touran on myyty, ja harrastelut suuntautuu nyt tähän cabrioon.
Reilu viisi vuotta tämän kanssa on nyt matkaa taitettu. Tänä keväänä tein vähän puslajumppaa ja sain paskottua yhden pultin apurunkoon. Aaperi kävi porailemassa pultin jämät pois, ja vastineeksi halusi että tällä ajellaan Jämille CDLC:n big miittiin. Kiirehän siinä taas meinas tulla, ja auto olikin kasassa vasta edellisenä iltana. Onneksi +1000km reissu meni moitteitta.
Vannekauppoja tuli tehtyä jo syksyllä, mutta odotettua huonompikuntoiseten vanteiden saapuessa, kiinnostus lopahti ja kunnostus vähän jäi. Hätäisesti muutamassa illassa saatiin setti kiillotettua ihan ok kuntoon, ja alle. Vanteet siis Work:in eurolinet, 8x17 (et 35/25) ja päällä 185/35 nangangit.
Muutama kuva Jämiltä, mistä mukaan tarttui CDLC:n Creme of the crop ja Cutspringssin "paras"-palkinto.
Kuva liude.pictures.fi
Kuva juhuts.kuvat.fi
Kuva Aaperi
Touran on myyty, ja harrastelut suuntautuu nyt tähän cabrioon.
Reilu viisi vuotta tämän kanssa on nyt matkaa taitettu. Tänä keväänä tein vähän puslajumppaa ja sain paskottua yhden pultin apurunkoon. Aaperi kävi porailemassa pultin jämät pois, ja vastineeksi halusi että tällä ajellaan Jämille CDLC:n big miittiin. Kiirehän siinä taas meinas tulla, ja auto olikin kasassa vasta edellisenä iltana. Onneksi +1000km reissu meni moitteitta.
Vannekauppoja tuli tehtyä jo syksyllä, mutta odotettua huonompikuntoiseten vanteiden saapuessa, kiinnostus lopahti ja kunnostus vähän jäi. Hätäisesti muutamassa illassa saatiin setti kiillotettua ihan ok kuntoon, ja alle. Vanteet siis Work:in eurolinet, 8x17 (et 35/25) ja päällä 185/35 nangangit.
Muutama kuva Jämiltä, mistä mukaan tarttui CDLC:n Creme of the crop ja Cutspringssin "paras"-palkinto.
Kuva liude.pictures.fi
Kuva juhuts.kuvat.fi
Kuva Aaperi
Re: BagG3d cabrio
Kai sie myös Lahteen tuut? ;)
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa