Corrado / Golf G60 jarrujen asennussarja ja jarrupalat
Valvoja: ffp jäsenet
Corrado / Golf G60 jarrujen asennussarja ja jarrupalat
Kuuluuko noihin G60 -tyyppisiin Girling / Lucas 54:iin jonkinlaiset jarrupalan kiinnitysraudat, ts. jarrupalojen asennussarja?
Niissä jarrupaloissa itsessäänhän on yläsivuilla pienet jouset valmiina.
Siis 4x100 280 mm jarrut ja yksimäntäiset satulat.
EDIT:
Nyt on kaikki jarruosat uusia, ja ihmettelen sitä, että männän täytyy työntyä ulos noin sentin verran ennenkuin ottaa jarrupalaan kiinni. Tuntuu aika kummalliselta, kun yleensä on niin jämptit paikat.
Onkohan nyt valittu liian ohuet jarrupalat tai levyt vai onko kyseessä normaali ilmiö?
Niissä jarrupaloissa itsessäänhän on yläsivuilla pienet jouset valmiina.
Siis 4x100 280 mm jarrut ja yksimäntäiset satulat.
EDIT:
Nyt on kaikki jarruosat uusia, ja ihmettelen sitä, että männän täytyy työntyä ulos noin sentin verran ennenkuin ottaa jarrupalaan kiinni. Tuntuu aika kummalliselta, kun yleensä on niin jämptit paikat.
Onkohan nyt valittu liian ohuet jarrupalat tai levyt vai onko kyseessä normaali ilmiö?
Viimeksi muokannut TurboJ, 15.8.2012 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seuraava huomio ja kysymys:
Nyt on kaikki jarruosat uusia, ja ihmettelen sitä, että männän täytyy työntyä ulos noin sentin verran ennenkuin ottaa jarrupalaan kiinni. Tuntuu aika kummalliselta, kun yleensä on niin jämptit paikat.
Onkohan nyt valittu liian ohuet jarrupalat tai levyt vai onko kyseessä normaali ilmiö?
Nyt on kaikki jarruosat uusia, ja ihmettelen sitä, että männän täytyy työntyä ulos noin sentin verran ennenkuin ottaa jarrupalaan kiinni. Tuntuu aika kummalliselta, kun yleensä on niin jämptit paikat.
Onkohan nyt valittu liian ohuet jarrupalat tai levyt vai onko kyseessä normaali ilmiö?
G60 olka-akselit ja satulan kiinnitysraudat.
Lucas 54 mm satulat, niin ikään G60:stä.
280x22 4x100 jarrulevyt, piti olla G60-sopivat.
G60 -jarrupalat, Ferodo Racing -merkkiä.
Nämä palat olivat "ohuet versiot", samalla profiililla oli olemassa myös paksumpia mutta ei saman merkkisenä. Kuitenkin sopivuustieto oli juuri G60:een.
Lucas 54 mm satulat, niin ikään G60:stä.
280x22 4x100 jarrulevyt, piti olla G60-sopivat.
G60 -jarrupalat, Ferodo Racing -merkkiä.
Nämä palat olivat "ohuet versiot", samalla profiililla oli olemassa myös paksumpia mutta ei saman merkkisenä. Kuitenkin sopivuustieto oli juuri G60:een.
eli nuo jarrupalat on siis ohuet. G60 kuuluu olla ne paksummat virallisesti kun satulan kita on hieman isompi mitä noissa ohuemmille paloille tarkoitetuissa jarruissa.
Sulla on siis paloina nyt ne 256-kokoisten jarrujen palat.
256 satula käy G60 kannakkeisiin ja niillä voi rakentaa myös g:n jarrut mutta silloin on käytettävä ohuempaa jarrupalaa.
Jotenkin noin se muistaakseni meni :)
Sulla on siis paloina nyt ne 256-kokoisten jarrujen palat.
256 satula käy G60 kannakkeisiin ja niillä voi rakentaa myös g:n jarrut mutta silloin on käytettävä ohuempaa jarrupalaa.
Jotenkin noin se muistaakseni meni :)
Takasatuloissa itselläni sellaiset peltilipareet, jotka asennetaan liukupinnoille. Taitavat olla rosteria kun eivät ruostu. Ilman niitä palat hieman turhan löysät paikallensa. Loppujenlopuksi palat jäävät samanlailla jousien ahdistamana jännitykseen satulan ja kannakkeen väliin kuin etujarruissakin.
Tiesittekö että samaa palaa käytetään myös pösöissä ja citikoissa sekä olikohan jopa voortinkin takajarruissa? :)
Tiesittekö että samaa palaa käytetään myös pösöissä ja citikoissa sekä olikohan jopa voortinkin takajarruissa? :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa