Audi RS3
Valvoja: ffp jäsenet
dr_ink kirjoitti:Mun silmään vaan sopis naamaan kromiset -ja perseeseen mustat rinkulat.
No mun mielestä taas ei missään nimessä eri pari rinkuloita. JOS sinne olisi tullut rinkulat(joku kerkes toteuttaa jo idean ensin :) ) niin ne olisi olleet kultaiset. Näin koska kesävanteet tulee kultaisilla puolilla. Ne jotka ei tykkää merkittömyydestä, ei yleensä tykkää muutenkaan kovin rakennetuista autoista. Vakiot/alkuperäisyys kunniaan on varmaan näiden motto. ;)
JOS sinne olisi tullut rinkulat(joku kerkes toteuttaa jo idean ensin :) ) niin ne olisi olleet kultaiset.
Mut hei, miten sä pystyit sheivaamaan perän ja laittamaan keulalle mustat rinkulat, kun onhan nuokin ideat kerennyt toteuttamaan ensin joku muu (ja vielä aivan varmasti useampaan otteeseen, kuin ne kultaiset rinkelit)? ;)
Noh, v*ttuilut sikseen. Mut onhan toi jotenkin orvon näköinen, kun ei ole perässä mitään ja keulastakaan ei rinkelit erotu (ainakaan kuvissa)... :P Mut joo, makuasioita.
Nm, niin varmaan ollaan! :)
Markku M, mä en tarkoittanut pelkkiä rinkuloita, pelkästään kultaiset rinkulat olis taas typerän näköiset. Mullahan on kesävanteis kultaset puolat ja tuohon se kultaiset rinkulat idea perustui. Ei niitä muuten ois edes miettiny. Ja mustat rinkulat on varmaan monella, mutta en mä niitäkään halunnut nimenomaan mustina, mä vaan en tykkää merkeistä eli ton tarkoitus on vain tehdä merkit mahdollisimman huomaamattomiks. Perä on helppo, mutta keula on vaikea/miltei mahdoton toteuttaa oikeasti merkittömänä tohon RS-keulaan ja niin että keula ois vielä muuten OEM henkinen.
Markku M, mä en tarkoittanut pelkkiä rinkuloita, pelkästään kultaiset rinkulat olis taas typerän näköiset. Mullahan on kesävanteis kultaset puolat ja tuohon se kultaiset rinkulat idea perustui. Ei niitä muuten ois edes miettiny. Ja mustat rinkulat on varmaan monella, mutta en mä niitäkään halunnut nimenomaan mustina, mä vaan en tykkää merkeistä eli ton tarkoitus on vain tehdä merkit mahdollisimman huomaamattomiks. Perä on helppo, mutta keula on vaikea/miltei mahdoton toteuttaa oikeasti merkittömänä tohon RS-keulaan ja niin että keula ois vielä muuten OEM henkinen.
-
- -
- Viestit: 357
- Liittynyt: 27.5.2006 18:13
Onhan siellä Saksan tuonti, 10tkm vähemmän ajettu karvalakki RS vuoden uudempana noin 3000k€ halvemmalla, siitä voi jokainen miettiä kumman ottaa...Sen sit voi varustella oman maun mukaan, mutta jos meinaa päästä lähellekään mun Audin varustelistaa, on 10k€ erittäin pieni raha. Miks noita hintoja yleensäkin pitää ääneen miettiä täällä jossain nettifoorumilla? Eikös jokainen saa pyytää autosta vaikka miljoonan? Sä ku laitat autos myyntiin, pitää minunkin tulla huutelee sun hintapyynnistä.
Täällä ei pipo kiristä, ei ei....jiisimula kiteyttikin asian hyvin, jokainen voi vertailla noita nettiauton RiSoja. Ja Lydes on myös oikeilla linjoilla siinä, että kuka pöljä nyt antas muutaman kuukauden ikäset, kalliit/harvinaisetkin/tarkoin harkitut jne. osat ilmaseks? Enivei, hyvät joulut kaikille ja keväällä autoon tulee repullinen uutta osaa, jos auto on vielä sillon minulla. Tässä vähän aiheeseen liittyvää viteoo
http://www.youtube.com/watch?v=vVnM8z1nX4k
http://www.youtube.com/watch?v=vVnM8z1nX4k
Hauskuuskerroin on kyllä kohdallaan, vaikkakin häviää hivenen esimerkiksi ex kulkineelle Evo 9:lle. Alustan vaihdon ja kulmien säätöjen jälkeen auto muuttui yllättävän paljon talvellakin. Menee paljon helpommin luisussa tarjoten perää sivulle suht johdonmukaisesti ja helposti. Tietenkin Haldexin boxi on myös vaihtolistalla langattomalla säätö"yksiköllä". Sport asennossa voi myös nauttia hyvin luisuista, mutta kun kulma menee liian suureksi, sithän menoon puututaan.
-
- -
- Viestit: 142
- Liittynyt: 15.1.2011 17:15
Onhan tämä hienoin ja erikoisin mikä tällä foorumilla on koskaan nähty.
Hieno? KYLLÄ! Erikoisin mikä tällä foorumilla koskaan nähty? No ei varmaankaan...
Kannattaa selailla pidemmälle projekteja, kyllä sieltä erikoisempiakin löytyy.
Älä nyt ihmeessä vielä myy pois. Jalostat vaan suunnitelmien mukaan loppuun asti :)
-
- -
- Viestit: 142
- Liittynyt: 15.1.2011 17:15
Menee nyt rankasti OT:ksi, joten pahoittelut Pekelle raiskauksesta.
Tässä tuntuu nyt olevan pieniä näkemyseroja siitä, että mikä on erikoinen ja mikä ei. Jos kokee erikoiseksi sen, että ostaa kalliin marginaalituotteen jota ei montaa kappaletta myydä uutena niin joo, silloin tämä on varmasti erikoinen. Harva laittaa 100K kiinni 3-korin Audiin, tai muuhunkaan saman hintaiseen autoon.
Itse koen erikoiseksi taas sen, että projektissa on OIKEASTI tehty radikaaleja muutoksia autoon.
Ja ennen kuin kukaan vetää herneitä nenään tai ajattelee, että oma lehmä on ojassa niin ei. En todellakaan viittaa omaan kippoon.
Ensimmäisenä tulee tietty mieleen Roccon projektit. Parina esimerkkinä, kenellä tulee mieleen alkaa silpoa suht tuoreen A6 kylkiä auki ja rakentaa RS6 replica ennen kuin kyseistä autoa sai edes ostettua(Tämän muistin väärin, taisi olla kyseessä RS4 Avant hieman aiemmin, joka tehtiin ennen aidon mallin julkaisua)? Harmi vaan että kulkupuoli kyseisessä autossa oli jotain aivan muuta ulkonäköön verrattuna. Tai rakentaa 997 4S:stä GT3 RS repsu vetotapaa myöten.
Tässä tuntuu nyt olevan pieniä näkemyseroja siitä, että mikä on erikoinen ja mikä ei. Jos kokee erikoiseksi sen, että ostaa kalliin marginaalituotteen jota ei montaa kappaletta myydä uutena niin joo, silloin tämä on varmasti erikoinen. Harva laittaa 100K kiinni 3-korin Audiin, tai muuhunkaan saman hintaiseen autoon.
Itse koen erikoiseksi taas sen, että projektissa on OIKEASTI tehty radikaaleja muutoksia autoon.
Ja ennen kuin kukaan vetää herneitä nenään tai ajattelee, että oma lehmä on ojassa niin ei. En todellakaan viittaa omaan kippoon.
Ensimmäisenä tulee tietty mieleen Roccon projektit. Parina esimerkkinä, kenellä tulee mieleen alkaa silpoa suht tuoreen A6 kylkiä auki ja rakentaa RS6 replica ennen kuin kyseistä autoa sai edes ostettua(Tämän muistin väärin, taisi olla kyseessä RS4 Avant hieman aiemmin, joka tehtiin ennen aidon mallin julkaisua)? Harmi vaan että kulkupuoli kyseisessä autossa oli jotain aivan muuta ulkonäköön verrattuna. Tai rakentaa 997 4S:stä GT3 RS repsu vetotapaa myöten.
Mitä modauksia on Pekellä mielessä jos auto ei mene kaupaksi?
Olisiko tarkoitus tilalle tulla ihan normi TT rs vai se uusi Plus malli?
Kohtuu hyvä pätkä tuubista löytyi kun joku rattimies ohjastaa RS3 Nyrrellä:
www.youtube.com/watch?v=bVIWgt6n8Nw
Todella hienoa menoa.
Olisiko tarkoitus tilalle tulla ihan normi TT rs vai se uusi Plus malli?
Kohtuu hyvä pätkä tuubista löytyi kun joku rattimies ohjastaa RS3 Nyrrellä:
www.youtube.com/watch?v=bVIWgt6n8Nw
Todella hienoa menoa.
^ Joo, tuttu pätkä. :) Tehopuolellehan ne ensimmäiset euroniput menis, setistä vaan en ole vielä ihan varma. Sen jälkeen vuorossa ois hifipuoli, mutta katsellaan nyt vielä ainakin vähän keväämmäksi. Lisätehoista kun ei näillä talven liukkailla juuri hyötyä ole. Myös vannepuolelle olen miettinyt pieniä muutoksia.
Ja TT RS plus oli ensisijaisesti mun etsinnässä, lähinnä hiilarisomisteiden ja harvinaisemmuuden takia, mutta "normi" RS kävis myös, jos paketti olisi vaan muuten kohdallaan. Muutaman lisähepan takia plussaa ei kannata ostaa, koska ne on ns. softahevosia.
Ja TT RS plus oli ensisijaisesti mun etsinnässä, lähinnä hiilarisomisteiden ja harvinaisemmuuden takia, mutta "normi" RS kävis myös, jos paketti olisi vaan muuten kohdallaan. Muutaman lisähepan takia plussaa ei kannata ostaa, koska ne on ns. softahevosia.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa